Hakutulokset

  1. L

    STEINER KOULU VS NS."NORMAALIKOULU"

    Meidän poika aloitti ns "normaalissa" koulussa mutta jo vuoden jälkeen vaihtoi Steineriin ja voin sanoa että olen tyytyväinen, Steinerissa on hyvä puoli se että siellä on ensinnäkin pieni luokka joten ope voi keskitttyä lapsiin paremmin, siellä ei ole kiusaamisia vaan koko koulu pitää yhtä niin...
  2. L

    mitä tekis hiuksille:(

    Vaikee heittää ehdotuksia kun ei tiiä mikä sun oma väri on tai oletko yleensäkkin vaaleaa vai tummaa sorttia...
  3. L

    joogasanastoa :D kuvien kans:DDDD

    :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:
  4. L

    Olisko tää Arabiaa, kuka tietää?

    Ei siinä sitte, sillon ku olin ite artsus töis niin yhtään tavaraa ei päässy ulos missä ei ollu leimaa, mutta käytännön tavat muuttuu aika ajoin...
  5. L

    Olisko tää Arabiaa, kuka tietää?

    Mistä sä tiedät että on arabiaa jos ei oo minkään valtakunnan merkkejä?
  6. L

    Olisko tää Arabiaa, kuka tietää?

    en kuule usko että on, meinaan jokaises arabian astiassa on joko tehtaan kuva (vanhemmissa) tai sit lukee pelkästään arabia...
  7. L

    Minkä ikäisenä teillä alettu sanomaan sanoja?

    :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:
  8. L

    Ratsaanko miehen puhelimen?

    Mä ratsaisin sen luurin!!!!
  9. L

    6-vuotiaan nukahtaminen... ei VOI olla näin vaikeeta!

    Ei muuta kun lopetat suosiolla sen "nukuttamisen" lapsi sänkyyn, hyvät yöt ja se on siinä, jos nousee sieltä niin joka kerta viet takaisin tyynen rauhallisesti! Meillä poika on aina käynyt nukkumaan edellä mainitulla tavalla, on toki yrittänyt tätä nousemista ni olen vaan viennyt takaisin...
  10. L

    Olinko kohtuuton?

    komppaan edellisiä...
  11. L

    Kaveri antaa 7 viikon ikäiselle vauvalle perunaa ja luumua,

    Mä annoin kans pojalle kun se oli 2 kk kiinteetä, kun ei maito enää riittänyt, sen jälkeen rupes nukkuu yöt läpeensä ja hyvin tuo on voinnut, oltiin neuvolassa 4 kk tarkastuksessa ja täti sano mulle et nyt saat ruveta antaa kiinteetä, myöntelin vaan ja mielessäni aattelin et johan tuo on sitä 2...
  12. L

    G: Onko sinulla nimipäivä naistenviikolla?

    On ja itseasiassa juuri tänään =)
  13. L

    Kinkkinen kysymys lapsen kaverisuhteista.

    Mun mielestä sun eikä varsinkaan sun lapsen tarvitse jatkaa näitä leikki tapaamisia, te ette ole "terapeutteja" Viljami kun menee kouluun ja luetun perusteella sopeutuminen hankalaa niin joka tapauksessa sieltä löytyy apua, uskoisin että Viljamin tuleva opettaja puuttuu asiaan...
  14. L

    Kunnon laihduttaja :)

    :laugh:
  15. L

    Laitatteko sokeria mansikoihin kun pakastatte niitä?

    En todellakaan laita!
  16. L

    voi pee...

    Kyllä täällä Sjoella! Kaikki ne 3 kertaa kun oon joutunut pojan viemään päivystykseen niin aina on päästy ohi ja hoitaja on kovaan ääneen sanonut ihmiselle joka tuli valittamaan aiheesta että lapset ja vanhukset etusijalla!
  17. L

    Poika ei syö!

    Voi johtua lämpimistä ilmoista...eihän itellekkään maistu... Toisaalta ton ikäsillä tulee kyllä myös niitä kausia et ruoka ei maistu, meillä ainakin kun poika oli 3v niin saatto mennä parikin viikkoa että ei syönyt kunnolla mutta sit taas maistu... Ja syöhän poikasi kuitenkin hedelmiä jne jne...
  18. L

    kehtaisitko tolla uimapuvulla mennä uimarannalle? raskaana?

    Miksen en kehtaisi???? Ihan ok puku oli....
  19. L

    voi pee...

    Kyllä päivystyksessä otetaan lapset ja vanhukset ekaks hoitoon eli pääset vauvan kans jonon ohi, sinuna menisin kyllä näyttämään, varmuus enen kaikkea ja saatpahan itelles rauhan ja jos on korvatulehdus niin saat lapselle asiaan kuuluvat lääkkeet :)
  20. L

    Enpä sit sopinut joukkoon -ja kerrankin näinpäin :D

    Eikös se TOKMANNI ole joku halpis kauppa????? STOCMANN on sit kyllä ihan liike erikseen :laugh:

Yhteistyössä