Hakutulokset

1. K

***HUHTIKUISET Syyskuuhun***

Oon ollut pois iät ja ajat... tuun nyt kantamaan korteni kekoon! Jos alkais vaiks väsymys helpottamaan ja jaksais tätä hiukan paremmin seurailla. MayBeibille voimia! :'( Me aiotaan ottaa äitiyspakkaus, ja ymmärtääkseni me huhtikuulaiset mitä suurimmalla todennäköisyydellä saadaan v.2009...
  2. K

¤¤HUHTIKUISET¤¤ elokuussa

Mulla on ollut ihan hirveä päivä; heti aamusta huono olo ja vatsa kuralla, tissit kipeät ja naama täynnä niin hiivatin kipeitä finnejä! Naamani näyttää pitsalta... :ashamed: Nyt ilta mennyt paljon paremmin, aattelin aamulla ettei tästä päivästä tuu mitään. Soittelin päivällä sairaalaan, ja...
  3. K

¤¤HUHTIKUISET¤¤ elokuussa

Mun rivi ois tässä: KitiP - 8.4 - TYKS - esikoinen todennäköisesti mulla kuitenkin sektio jo maaliskuussa, sairauteni vuoksi, mutta hengailisin mieluummin täällä, kun viikot stemmaa paremmin :)
  4. K

Mitä ajattelet 30v naisesta, jolla pitkä tukka alaselkään saakka?

Mikäs siinä, ei sen kummempaa oo kuin pitkä tukka minkään muun ikäisellä...
  5. K

Olipas Turussa taas melkoinen mamma

"Tyttö meinasi kuitenkin jäädä pyörän alle ja äiti tarrasi tytärtään kädestä. " Ois pitänyt olla tarraamati ja antaa jäädä pyörän alle vai? Ehkä parempi kuitenkin niin, että tarrasi (ehkä pelästyneenä ja liian kovaa, mutta kuitenkin vain suojelemismielessä!), mitäpä jos se tyty ois jäänyt...
  6. K

Tätä olen ajatellutkin

Jotenkin tekemällä tehdyltä yhteydeltä tuo vaikuttaa...
  7. K

Tuleeko viikolla tämän päivän maria kallio uusintana?

No, se tuli jo se Maria Kallio tänään. Alko 22.25...
  8. K

Milloin oikea aika tehdä testi?

Anna se testi miehelles talteen ja kerro et sen saa antaa sulle vasta viikon päästä ;) niin mä olen tehnyt silloin kun on ollut tosi kauhee polte. Vaikka oon tiennyt, että ois turha tehdä se liian aikaisin niin silti... Miehen takana sen pysyy! Eikä saa sit maanitella sitä B)
  9. K

Clomifen/Terolut-ongelma, apuja kaipaillaan...

No, niin, itsekin kun mietin, että jos ne Terot nyt tässä kierrossa jää ottamati, niin se tuskin mikään kardinaalivirhe on... Ens kierrossa sitten uusi yritys! :)
  10. K

Clomifen/Terolut-ongelma, apuja kaipaillaan...

Eli siis, tilanne on tämä: Mulla on eka Clomi-kierto meneillään. Käytiin tarkistusultrassa muutama päivä sitten, ja sieltä oli munasolu (? tuo ei ole mun mielestä se termi mitä lääkäri käytti, mutta ymmärrätte varmaan...) irtoamassa. Neuvoi ovistikuilla ajoittamaan yhdynnän sitten... No, ovis...
  11. K

Asuuko kukaan vuokralla VVO:n asunnossa?

Ollaan asuttu viitisen vuotta VVO:n kämpissä, kolmessa eri kämpässä. Ollaan aina vaihdettu isompaan päin, ja nyt ollaan tyytyväisiä. En tiiä siitä luottotietojen tarkistuksesta, ei tullut mieleenkään moinen... Mukavasti on kaikki asioinnit sujuneet ja hyvät naapurit on olleet. Ei valittamista...

Yhteistyössä