Hakutulokset

  1. N

    Miten vaikeaa on aikuisena löytää ystäviä...

    Niin ne jää vanhat ystävät matkan varrelle kun muuttaa ym. Ja uusiakaan ei tunnu löytyvän..elämä olisi niin paljon mukavampaa kun olisi ystäviä joiden kanssa silliin tällöin aikaa viettää. Vaikka elämä on kiireistä työn ja lasten vuoksi niin hyvää tekisi välillä pysähtyä juomaan kuppi kahvia...
  2. N

    Äitejä Akaan seudulta? 30+, tutustutaanko ensin meilitse=)

    Äiti 34 v Akaasta etsiskelee ystäviä..kiva jos olisit hevosihmisiä. Minulla oma hevonen. Kolme lasta, kaksi koululaista ja iltatähti(ja mieskin löytyy). Päivät olen töissä ja lapset ja hevostelu vie suuren osan "loppuajasta" mutta välillä sitä kaipaa juttuseuraa toisista äideistä..tai vaikka...
  3. N

    Ystävää Hämeenlinnan lähiseuduilta

    Äiti, joka asuu , ei Hämeenlinnassa mutta melko lähellä, etsii ystävää/ystäviä...Äippälomaa lopettelemassa. Suoraan sanottuna ei vain ole oikein ystäviä..ovat jääneet muualle useiden muuttojen seurauksena :'( Nyt kun on päivät viettänyt kotosalla jo kohta vuoden verran niin tuntuu että on...
  4. N

    Akaan seutu ja lähikunnat,esim.Lempäälä,Urjala ym.

    Äiti 32 vee edelleen etsiskelee ystäviä. Lapsia kolme ja parhaillaan olen äippälomalla joten aikaa olisi kahvitella ym. Olen muualta muuttanut tänne joten olisi akuutti tarve ystäville=)) Pistäkää viestiä niin tutustutaan. =)
  5. N

    Eikö KETÄÄN Kylmäkoski-Akaa-Urjala-seudulta.....?

    Edelleen 32 vee äippä kaipailee seuraa lapsellisista ihmisistä. Minulla tyttö 9, poika 7, ja vauva n. 2kk. Olen asunut tällä seudulla vasta vähän aikaa ja tuttavat vähissä, etenkin lapselliset. Olisi kiva kun olisi päivisin höpöttelyseuraa =) Tykkään kierrellä kirppareita ja shoppailu muutenkin...
  6. N

    Eikö KETÄÄN Kylmäkoski-Akaa-Urjala-seudulta.....?

    Heips, olen jokunen aika sitten muuttanut tälle seudulle ja tuttavia ei vielä paljoakaan ole..tai sanotaanko että lapsellisia sellaisia;) Itse olen 32 ja lapset, tyttö 9 ja poika 7 ja tyttövauva joka syntyi elokuun alusta. Olisi kiva kahvitella, ulkoilla, kierrellä kirppareita ja kauppoja ym...

Yhteistyössä