Hakutulokset

  1. M

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **KESÄKUUSSA**

    Suuret onnittelut kaikille jotka ovat jo oman käärön saaneet <3 :flower: Mirkelo&nyytti 37+2
  2. M

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **KESÄKUUSSA**

    Onnea Jebbis pojasta :)!!!!!!
  3. M

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **TOUKOKUUSSA**

    Onnittelut Nipsulle tytöstä , ihan hyvänkokoinen neiti viikoista huolimatta :)!! <3 Jaksamisia myös sinulle :)! Mulle voi päivitellä muuten listaan Poikalupauksen huomasin että se tieto sieltä puuttuu vielä :) MUkavaa päivää masukeille ! <3 Mirkelo & Nyytti 32+5 <3
  4. M

    Heinäkuun hellemasut 2012 -HELMIKUU

    :popcorn:
  5. M

    Heinäkuun hellemasut 2012 -HELMIKUU

    neljäs? voimia surun keskellä :( <3 :hug: Kamalaa laittaa tähän nyt omat kuulumiset, varsinkin kun pitkästä aikaa tulin lukemaan ja kirjoittamaan tänne :/ <3 masun taputtelusta ootte puhuneet, olen kans kassalla töissä, mut meil ei asiakkaat ole huomannut mussa mitään eroa, joten siinä...
  6. M

    Heinäkuun Hellemasut 2012 - TAMMIKUU

    johanna26 miten oot saanu liitettyä tietoihis ton lilyraskaus judun? mäki oon yrittäny mut eii onnistu.. :l facebookkii onnistuisi, mut vielä en halua sitä sinne yleisesti katseltavaks :) suun kuivumisesta puhuttu, täällä sama, herään kerran yössä vessaan ja suu on ko saharan aavikko sillon ...
  7. M

    Heinäkuun Hellemasut 2012 - TAMMIKUU

    Tervetuloa uusille masun kasvattajille !! <3 Mein porukka sen kun vain kasvaa kasvamistaan , ihanaa :) !!! <3 masukuvia on ihana katsoa, kiva kun olette lisäilleet niitä :) ! otin itsekin kuvan, mut ei se sillai viel omasta mielestäni näkynyt niin en viitsi vielä lisätä:) Lisään omasta kun...
  8. M

    Heinäkuun Hellemasut 2012 - TAMMIKUU

    ps. vaikka itse liityin fb ryhmään, niin keskustelen silti edelleen myös tääl :) !
  9. M

    Heinäkuun Hellemasut 2012 - TAMMIKUU

    Oli näin pikasee aamul pakko vaa kommentoida et voi että toi jaanan masu on ihana :) !!!
  10. M

    Heinäkuun Hellemasut 2012 - TAMMIKUU

    tipetsu on myöskin hoikka, ainakin mun silmään, että ei ihme että masu näkyy noin :) Mulla voi tän "mahapussin" alta löytyy kyl tomnen, mut sit on nostettava tot "mahapussia" ylös :DDD Sanon tot maha pussiks koska se on jääny esikosta tohon hieman alamahan yläpuolelle , tollasta löysää...
  11. M

    Heinäkuun Hellemasut 2012 - TAMMIKUU

    (.) Lupasin eilen et tuun kertoo myöhemmin vie neukku lääkäri kuulumiset mut jotenki se sit joten tässäpä niitä.. Oli täysin zombi lääkäri! Tuijotti ja kysy pari kysymystä , myhäili jne.. ei tullu yhtään mukava olo, lisäksi kun oma neukkutäti sanoi ekalla kerralla jossen ihan väärin muista että...
  12. M

    Heinäkuun Hellemasut 2012 - TAMMIKUU

    Niin ja Brita itse ainaki olen ollu sokerirasituksessa viikolla 26 esikoisesta, tarkistin neukkukortist :D !
  13. M

    Heinäkuun Hellemasut 2012 - TAMMIKUU

    Huomenet Masukit :)! Täällä ollu vilkasta keskustelua, ihanaa lukea samalla kun syö aamupalaa :D ! Tänään itsellä vapaa päivä niin ei ole sellaista kiirettä, neuvolalääkärikin vasta tuossa 13 pintaan , tuun kertomaan sieltä kuulumiset sitte vielä tänään myöhemmin :)! Haluista on...
  14. M

    Heinäkuun Hellemasut 2012 - TAMMIKUU

    Huomenta hellemasulit!!!! Harrastuksista esikoisesta kävimme muskarissa 6kk-1v1kk ajan, sen jälkeen menin töihin niin jäi sitten muskari, nykyisin kun poika on perhepäivähoitajalla, he käyvät keskiviikkoisin kerhossa, kiva että käyvät jossain :) Seuraavasta ois kiinnostus vauvauintiin...
  15. M

    Heinäkuun Hellemasut 2012 - TAMMIKUU

    Kopsaan tän oman tekstini tuolta kerhonpuolelta tänne :) ! Hei kaikille :) ! Täällä positiivinen ultrakokemus takana, Nyytti vain ei ollut kovin yhteistyö haluinen :D Näytteli kovasti selkäänsä, jalkoja ja käsiä heilutti, mutta ei niinkään muuten ollut halukas kääntyilemään :D ultraaja...
  16. M

    Heinäkuun Hellemasut 2012 - TAMMIKUU

    kuurupiilo mulla ainaki on ultra huomenna ja sitten on ihan neuvolalääkäri käynti 11 päivä :) sen jälkeisestä en vielä tiedä kun ei olla sit viel sovittu aikoja, mut iha noita tavallisia neuvola aikoja on vissii n. kuukauden välein.. :)
  17. M

    Heinäkuun Hellemasut 2012 - TAMMIKUU

    lily08 itsellä vuoteli vain 1x viikossa, yleensä sunnuntaisin.. köhöm.. kakkoshädän jälkeenpä vielä yleensä.. mutta vuoto loppui sitten, syy löytyi varhaisultrassa 7 viikolla, ektopiaa minulla.. mutta nyt on loppunut vuodot.. vaikka vain kerran viikossa, kyllä sitä silti aina säikähti.. vaikka...
  18. M

    Heinäkuun Hellemasut 2012 - TAMMIKUU

    Huomenia kaikille hellemasuille <3 ! alkajaisiksi, voimia hannahi suruusi <3 :hug: surullista :'( Hirveesti tullut tekstiä viime kerran jälkeen, olen tästä sivusta hetken seurannut, en ole kerennyt kirjoittelemaan, kun on kerralla aina niin paljon kirjotettavaa :D ! Äippäpakkauksesta...
  19. M

    ~ Heinäkuun Hellemasut 2012 ~ JOULUKUU

    KSK suuret pahoittelut :( Kyynel tipahti poskea pitkin kun luin tekstiäsi :hug: Palelen enkä millään jaksa kirjoittaa tänään ihmeempiä, täällä ihan ok olot , joulu meni ihan kivasti, mutta kotiin oli niiiin ihana palata tuolta anoppilasta että ei vois uskoakkaa kuinka ihana on kotiin palata...
  20. M

    ~ Heinäkuun Hellemasut 2012 ~ JOULUKUU

    hei ne jotka on yli ton 9+ jotain? niin onko pahoinvointi vähenty, oireet helpottunut? itsellä kun on ihan normaali olo, mitä nyt nälättää enempi.. mut ei sillain muuten mitään muita.. tosin esikoisestakaan ei ollu raskaus aikana mitään oireita, taitaa tääkin nyt sit loppuun mennä oireitta...

Yhteistyössä