Hakutulokset

  1. Z

    *Helmikuun hurmaajat heinäkuussa*

    Jonkin verran sisustushässäkää menossa myös meillä, tosin en nyt vielä oo uskaltanu alkaa kunnolla hamstraamaan kun ei tuosta ötökän tilasta oo oikein mitään tietoa ennen maanantain ekaa ultraa. Mutta hoitopöytien ja muiden paikat on kyllä tarkasti mietittynä jo. ;) Pinnasänkyjä ja muita oon...
  2. Z

    *Helmikuun hurmaajat heinäkuussa*

    No niin, eka neuvola ohi. Tädin mukaan me ei ollakaan kun vasta viikolla 8+3, kun niin epäsäännölliset kuukautiset mulla ollu. Höh. Sydänääniä ei saatu tietenkään kuulumaan kun oli noin vähän viikkoja kasassa mutta jaksan minä sen viikon oottaa että päästään ultraan kuuntelemaan. :) 17. päivä...
  3. Z

    -86 syntyneet esikoistaan odottavat!

    Ilmoittaudun joukkoon, rv 10+2 menossa eli alussa ollaan vasta. :)
  4. Z

    Äitikavereita oulusta ?:)

    Jos odottavat äidit lasketaan niin täällä olisi yksi 23v oululainen. :) Meseen saa tunkea vapaasti: zanthiasama@gmail.com
  5. Z

    *Helmikuun hurmaajat heinäkuussa*

    Pakko tilittää. :D Siis oikeesti kun tätä väsymystä on riittäny monta viikkoa ja oon ollu ku tiskirätti vähän väliä, niin nyt ku pitäis aikasin herätä neuvolaan? Kissan paskat ei mua mitään nukuta, sydän vaan takoo. Varmasti tosi skarppina aamulla, täyttelen lomakkeet miten sattuu... Jee...
  6. Z

    Gallup: Koska plussasit?

    1) Dpo 10 2) Yk 1 3) Selviää 13.7 4) 23
  7. Z

    *Helmikuun hurmaajat heinäkuussa*

    Kiitos toivotteluista. :) Joo, mullekin tarjosivat ultraa vasta joskus viikolla 12-13 tai jotain, mutta kun halusin riskiraskauden seulontaan niin sain ultran aikasemmin... Onneksi. :) Ei nyt varsinaisesti pelota, mutta mietityttää että onko kaikki kunnossa kun suvussa on ollu...
  8. Z

    *Helmikuun hurmaajat heinäkuussa*

    Uskaltauduin minäkin jo rekisteröitymään hetken harkinnan jälkeen. :) Esikoista odotellaan rv 10+0, huomenna ois eka neuvola ja 13. päivä ultra. Pientä etomista on ollu, mutta vain yhtenä päivänä olen kunnolla oksentanut. Suurin tekijä on mulla tämä väsymys, heti herätessäkin on tosi veltto...

Yhteistyössä