Hakutulokset

  1. P

    raumalta kuinka moni?

    ikäsi? kuinka monta lasta on? lasten iät? itse 31v löytyy 4lasta iät 11, 8v, 6v, ja pian 4v kaikki tyttöjä eli kaverit hakusessa! en ole facebookissa, joten jokin muu vaihtoehto pitää sopia yhteydenpitoon
  2. P

    äidit raumalta ja lähialueelta ottaakaa yhteyttä

    täällä 31v yh-äiti kaipaa kaveria muista äideistä ja äidiksi tulevia. itelläni on tyttöt 11v, 8v, 6v ja 3v tytöt. olis kiva saada äitejä kaveriksi esim shoppailemaan, lenkille taikka kahville miksei vaikka puistoon lasten kanssa. ota yhteyttä niin vaihdetaan kuulumisia vaikka puhelimitse...
  3. P

    mitäs laukkusi sisältää

    siinä se kysymys tulikin
  4. P

    liberokerho pistetili ongelma

    liberokerho pistetili nollilla vaikka en ole mitään sieltä ostanut, 1200 kertyny ja nyt se nollilla. eikä vauva nyt niin vanha ole että se olis lopetettu vauvalta
  5. P

    mies otti poikansa asumaan meille

    ja en saa komentaa niitä. mies saa muka komentaa mun lapsia. antaa molemmille selkää jos kitisee tai tappelee lapset tyttö 2v8kk mun ja poika 3v3kk miehen. sen ex oli sanonu että ei se pärjää lapsien kanssa no ei kyllä pärjääkään, kun ei jaksa tytön 2v8kk ja pojan 3v3kk tappelua...
  6. P

    mikä rokote 3vuotiaalle?

    siinä kysymys
  7. P

    saako turvakaukolon telakan kiinnittää keskelle jossa lantiovyö

    meillä se keski paikka mahdollinen. sivuille korokkeet. tai sitten sivupenkeille kaukalo mutta keski-istujalla ei ole koroketta ja sivulla istujalla on
  8. P

    vauva tulossa ja mies valittaa

    siis luulee että mua etoo eikä kelpaa mulle. läheisyyttä kaipaa mutta missä voi läheisyyttä olla kun toinen istuu koneella päivät pitkät. missä välissä mä nukun yöni kun pitäs ajoissa herätä lasten kanssa varsinkin kun mun tyttärellä alkaa koulu. herään aina 12aikaa. elokuvia 23-02.30...
  9. P

    mites kun on isä työtön ja pitäs maksaa elatusmaksu

    eli lasketaanko tulot yhteen siinäki tapausksessa kun on muutos tehty? mulla tuossa nykynen mies sanoi että ei niitä lasketa yhteen, kun ei asuta yhdessä. eli mun ja ex:sän tuloista kyse ja menoista. mulla siis kaikki laskettiin mitä maksan vuokraa, sähköt ja vedet myös se mitä saan...
  10. P

    kuinka nopeasti teillä masu kasvanu

    huomenna viikkoja 8+1 ja masu jo aika lailla kiristää. ei paitakaan sovi oikee enää ei myöskään rintsikat 3lasta jo ennestään eli 4tulossa
  11. P

    Littlest Pet Shop

    tyttöni löysi oman Littlest Pet Shop hiirensä kerrostalon kukkapurkista. naapuri kerto sen olleen asfaltilla ja nostettu kukkapurkin viereen. kumma juttu kun itse en huomannut ja miten joku sen löysi ennen tytärtäni? se on kärsinyt monet pakkaset ja ollut lumessa. sanoin että leluja ei enää...
  12. P

    elatus ja karenssi

    mites käy elatusmaksun apuja?! mies just sai tietää että karenssi rapsahti nyt ei muuta kun hermot kireenä ja ex uhkailee häntä
  13. P

    satuhäät

    mikäs sen levyn/kasetin nimi oli kun satuhäissä mainittiin?
  14. P

    kova yritys

    mulla ennestään kolme lasta mutta nyt kova yritys uutta vauvaa, uuden eli nykysen miehen kanssa. kierukka poistettiin 15.1.2009 menkat tullu normaalisti sen jälkeen ja raskutta ei kuulu eikä näy. kaikki 3raskautta alkanu nopeesti pillereiden jälkeen
  15. P

    eipä tarvitse neuvolaan mennä. hakee vaan rokotukset

    sain yksityisen terveyden hoitajan kotiin käymään pituus & paino ja muutenkin kehityskatsotaan 2-4v tarkastus. ei tarvitse mennä hakemaan noita tauteja neuvolasta, jossa samassa on muita ihmisiä flunssaisina tai mahataudissa lääkärissä käymässä. kaupassa käydään normaalisti ja julkisissa...
  16. P

    kierukan poistosta

    huomenna lähtee kierukka. milloin menkat alkanu seuraavaksi poiston jälkeen? entä raskaaksi tulo kierukan jälkeen? onko suositusta pitäskö kerran olla menkat kierukan jälkeen ennen kun tulee raskaaksi
  17. P

    vaatteiden koko apuja?

    miten menee? siis jos vaatteessa 34 mitä kokoa vastaa tai jos vaatteessa on 32 mitä kokoa vastaa ja jos on S niin mitä se vastaa tai 36mitä kokoa vastaa pistän vaatteita varastoon neidille mutta ei onnistu kiire vaatteet lattial sekasin
  18. P

    onko mun mies jotenkin outo?

    alkoi tossa eilen miettimään (mies) itsekseen? hän ei tykkää olla missään baarissa, ei vaan kiinnosta hän oli ryypänny paljonkinkin mutta nyt kun on 26v niin ei kiinnosta.
  19. P

    pääsetkö kirjautumaan huuto.nettiin

    ????
  20. P

    minkä ikäisiä olette?

    ajattelin vaan kun palstalla jotain vanhempiakin joilla muksut jo vanhempia

Yhteistyössä