Hakutulokset

  1. M

    +++HELMIKUUSSA PLUSSAAVAT, maaliskuuta suunnittelevat+++

    Minä voisin liittyä mukaan: MaybeSomeday, kp 13/ 28-35, 25v, toinen lapsi toiveissa, yk 4. Esikoista aloin odottaa yk 7, sitä ennen olin syönyt pillereitä kuutisen vuotta. Nyt esikoisen jälkeen en ole käyttänyt ollenkaan hormonaalista ehkäisyä koska toiveena oli kakkonen pienellä...
  2. M

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Lokakuussa **** (Päivityspyynnöt YV:llä, kiitos!)

    Huomentapäivää kaikki! Kerronpa meidänkin kuulumisia... Tissittely lopetettiin tällä viikolla (osittaisimetin siis koko ajan). Neiti raivosi tissille niin paljon, että en jaksanut taistella niiden muutaman pisaran takia mitä se on koko aikana sieltä tissistä saanut. Nyt mennään Nan2:lla ja...
  3. M

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Lokakuussa **** (Päivityspyynnöt YV:llä, kiitos!)

    Heippa kaikille! Olen viettänyt hiljaiseloa, lukemassa olen silloin tällöin käynyt täällä mutta jotenkin tämä surffailu ei enää niin kiinnosta...Kerronpa kuitenkin vähän kuulumisia... Neiti siis syntyi 29.8, painoi 4110g ja pituutta oli 53 cm. Kuukauden iässä painoa oli 4630g ja pituutta...
  4. M

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Syyskuussa **** (Päivityspyynnöt YV:llä, kiitos!) 8 vauvaa syntynyt!

    Meille syntyi tyttö 29.8 (rv 39+3). Painoa 4110g ja pituutta 53cm. Vauva tuli maailmaan sektiolla koska ponnistusvaihe pitkittyi (kesti puolitoista tuntia) ja ei vaan tullut pihalle vaikka kuinka ähistiin. Lisäksi vauvan sykkeet alkoi heittelemään,joten päädyttiin hätäsektioon. Neljäntenä...
  5. M

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Elokuussa **** (Päivityspyynnöt yksityisviestillä, kiitos!) 1 vauva syntynyt!

    Voi kuinka mä haluaisinkaan kertoa teille, että meille olis syntynyt vauva mutta kun ei... Eilisen lupaavat supparit heikkeni ja nukkumaan mennessä supisti pari kertaa todella napakasti. Sitten heräsin neljän maissa supistuksiin, jotka ajoivat pois sängystä. Aloin kirjaamaan välejä ylös ja...
  6. M

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Elokuussa **** (Päivityspyynnöt yksityisviestillä, kiitos!) 1 vauva syntynyt!

    No nyt ne supparit tais loppua...Plääh. Väli oli 10-20 min nyt viimeiset tunnit mutt nyt ei ole tullut enää ollenkaan vajaaseen tuntiin... Pissaaminen oli äsken hankalaa, pissahätä oli ja menin pissalle mutta piti oikein kiemurrella, että sitä alkoi tulemaan. Vissiin rakko melko rytyssä jossain...
  7. M

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Elokuussa **** (Päivityspyynnöt yksityisviestillä, kiitos!) 1 vauva syntynyt!

    Täällä supistellut kuudesta lähtien säännöllisen epäsäännöllisesti...Väli 8-25min ja alaselkää polttelee...Hui. En uskalla toivoa kyllä mitään enkä lähde synnärille ennen kuin on tosi kyseessä...:eek: MaybeSomeday ja Onni 38+6
  8. M

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Elokuussa **** (Päivityspyynnöt yksityisviestillä, kiitos!) 1 vauva syntynyt!

    Onnea Ponille ja kiitos synnytyskertomuksesta, oli mukava lukea! :flower: Sitten kuulumisia omasta navasta: Soitin maanantaina neuvolaan kun vihloi alapäätä niin paljon, ettei kävellä pystynyt kunnolla. Katsoi kohdunsuun tilanteen ja oli 3cm auki ja kanavaa ei tosiaan jäljellä niin kuin ei...
  9. M

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Elokuussa **** (Päivityspyynnöt yksityisviestillä, kiitos!) 1 vauva syntynyt!

    Onnea vauvoista!!! :flower: Täällä yksi uneton...Viime yö meni perseelleen kun lonkkia pakotti, nyt särkee päätä eikä mikään auta...Hohhoijjaa. Kaikki limaisuus on hävinnyt ja alakerta on kuiva kuin Saharan autiomaa. Jotta se niistä lupaavista oireista. Seksikään ei auttanut toissa iltana...
  10. M

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Elokuussa **** (Päivityspyynnöt yksityisviestillä, kiitos!) 1 vauva syntynyt!

    Onnea Anskulille vauvasta!!! :flower: Täällä ollaan yhdessä koossa...Limaiset jutut jatkuu --> Tänä aamuna saaliina ruskea limaklöntti ja googlehan tietää kaiken niin se kertoi mulle, että voi hyvinkin enteillä lähtöä. Tai sitten ei. Oon niin nössö, etten uskaltanut harrastaa illalla seksiä...
  11. M

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Elokuussa **** (Päivityspyynnöt yksityisviestillä, kiitos!) 1 vauva syntynyt!

    VAROITUS: SISÄLTÄÄ LIMAISIA JUTTUJA--> :D Viime yönä alkoi taas tulemaan urakalla kirkasta limaa jota tuli myös viikko sitten yhden päivän ajan. Oletetusti limatulppaa. Nyt kun aamulla heräsin, oli seassa pyyhittäessä vähän verta...Voinee johtua eilisestä sisätutkimuksesta??? Onko kellään...
  12. M

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Elokuussa **** (Päivityspyynnöt yksityisviestillä, kiitos!) 1 vauva syntynyt!

    Lääkäreistä... Pidin omaani outona mutta lukemani perusteella muitten lääkärit on vieläkin oudompia.... :laugh: Kävin tänään lääkärillä synnytystapa-arviossa ja huhhuijakkaa, Onni painaa n.3500g! |O Kysyin, että annetaanko mennä paljon yli jos ei älyä alkaa syntymään niin sanoi, että ei...
  13. M

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Elokuussa **** (Päivityspyynnöt yksityisviestillä, kiitos!) 1 vauva syntynyt!

    Ja veikkaan, että tänään syntyy seuraava syyskuinen vauva!
  14. M

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Elokuussa **** (Päivityspyynnöt yksityisviestillä, kiitos!) 1 vauva syntynyt!

    Täällähän jo moni jännittää lähtöä...Itse olen hereillä kun mies tuli yövuorosta ja mulla loppui uni kuin seinään. No, nukun sitten päikkärit tänään. Itse olin eilen iltapäivällä ihan varma, että nyt se alkoi. Tuli järkyttävä paineen tunne alapäähän ja supisteli. Sitten menin pissalle ja...
  15. M

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Elokuussa **** (Päivityspyynnöt yksityisviestillä, kiitos!) 1 vauva syntynyt!

    Tiinuli: Mäkin luin tuota sun juttuas henkeä pidätellen ja voi kamala, että ois voinukin käydä tosi huonosti. Onneksi selvisitte! Tuon verokortinhan voi tilata itsekin netistä...Siellä oli siitä joku esimerkkikin niin se oli helppoa...Tosin kannattaa jättää vähän pelivaraa koska...
  16. M

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Elokuussa **** (Päivityspyynnöt yksityisviestillä, kiitos!) 1 vauva syntynyt!

    Kommentoin vielä nasunaskalille farmariautosta.... Meillä on 2006 Opel Vectra farmari ja ollaan ällistytty sen tilavuudesta. Peräkonttiin mahtuu vaunut (ihan saapi työntää vaan ne sinne pituussuunnassa) ja lisäksi kaksi koiraa (iso ja pieni). Ja jääpä tilaa vaunujen päälle laukuillekin. Lisäksi...
  17. M

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Elokuussa **** (Päivityspyynnöt yksityisviestillä, kiitos!) 1 vauva syntynyt!

    Voi tämä palsta on kyllä pelastus!!! Mulla on kanssa välillä tunteita, että nyt pitäis olla peruutusnappi tähän kaikkeen, etten voi millään selvitä tulevasta. Mies on reissuhommissa ja on viikosta 3-4 yötä pois ja viime yönä itkin yksinäni, että miten hullussa mä selviän yksin vauvan kanssa...
  18. M

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Elokuussa **** (Päivityspyynnöt yksityisviestillä, kiitos!) 1 vauva syntynyt!

    Tänne tekstiä aivan mahdottomasti. Huomaa, että aletaan olla jo kaikki lomilla ja on aikaa kirjoitella... Tänään meillä kävi neuvolantäti kotikäynnillä, uusi käytäntö täällä ensisynnyttäjien kohdalla ja olinkin siitä vähän ihmeissäni, että mitä se tulee kyyläämään ennen vauvan syntymää mutta...
  19. M

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Elokuussa **** (Päivityspyynnöt yksityisviestillä, kiitos!) 1 vauva syntynyt!

    Onnittelut emulialle! Kauheeta kun alkaa jännittämään, kohta niitä vauvoja tosiaan alkaa tupsahdella maailmaan. Tänä aamuna mietin pitkään näytille lähtöä kun oli järkyttäviä menkkamaisia kipuja ja tuli melkoinen limaklöntti alakerrasta (Hyvää ruokahalua vaan kaikille :D ) Nyt on kyllä ihan...
  20. M

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Heinäkuussa **** (Päivityspyynnöt yksityisviestillä, kiitos!)

    Hormonimyrskyjä on täälläkin ....Yhtäkkiä vaan alkaa itkettämään eikä aina ole edes syytä. Meillä on Gracon kaukalo telakalla, tosi kätevä kun tarvii vaan napsauttaa kiinni. Mulla on eilisen neuvolan mukaan tullut painoa nyt tasan 10kg, terkka oli sitä mieltä, että ei paha nousu...

Yhteistyössä