Hakutulokset

  1. J

    Syksyn 2009 IVF/ICSI/PAS-hoitolaisia pinoon :)

    En ole tänne saanut aikaiseksi kirjoitella. Teidän kuulumisia olen kyllä silloin tällöin lueskellut. Hyvä, että plussia on tänne aikaan saatu. Onnea kaikille onnistuneille! Itse olin ICSI;n tuoresiirrossa pari viikkoa sitten, mutta eipä se taaskaan onnistunut... Nyt on kaiken kaikkiaan 14...
  2. J

    Syksyn 2009 IVF/ICSI/PAS-hoitolaisia pinoon :)

    Astrid: Kysyin juuri eilen klinikan lääkäriltä, että mitä eroa aineilla on (itselläni on aina ollut Puregonia). Lääkäri vastasi mulle, että se on vähän niin kuin auto merkeillä... Toiset tykkää Nissanista ja toiset Toyotasta... Eli eroa ei kuulemma ole kuin tottumuksissa...
  3. J

    Syksyn 2009 IVF/ICSI/PAS-hoitolaisia pinoon :)

    Shenda81: voimia sulle! Täällähän on alkanut tapahtua paljon. Ei meinaa perässä pysyä... Itse kävin tänään klinikalla ultrassa kun ei nuo kuukautiset vaan osaa päättää alkaako vai ei, vaikka oikein lääkkeillä niitä yritettiin saada haluttuun ajanjaksoon... No nyt aloitan kuitenkin...
  4. J

    Syksyn 2009 IVF/ICSI/PAS-hoitolaisia pinoon :)

    Shenda81 Tsemppiä paljon siirtoon ja sitä seuraaviin viikkoihin! Kysymys: Ne, joille tehty ICSI/PAS, niin onko tehty "luomu- vai lääkekiertoon". Itselläni on aina tehty lääkkeellisesti kierto. Luomukierrosta ei koskaan ole oikeastaan edes klinikalla puhuttu. Jos teille on tehty molemmilla...
  5. J

    Syksyn 2009 IVF/ICSI/PAS-hoitolaisia pinoon :)

    Pikku hiljaa aletaan täälläkin päästä "tosi toimiin". Klinikalle tänään soittelin kun ovat tällä viikolla palanneet kesätauolta. Aloittelen ensin Primolutilla, koska kuukautiseni eivät ole mitenkään kellon tarkat, niin näin saadaan varmempi aloitus hoidoille. Kun kuukautiset sitten alkavat...
  6. J

    Syksyn 2009 IVF/ICSI/PAS-hoitolaisia pinoon :)

    Täälläkin yksi, jolla suunnitelmissa hoitojen jatkaminen elo-syyskuussa. Taustasta sen verran, että siirtoja on kertynyt vuodesta 2005 alkaen jo 7 ( 2 ICSI tuoresiirtoa sekä 5 PAS:ia). Hoidoista ei tuloksena ole tullut kuin yksi tuulimuna vuonna 2006 ja nyt viimeisestä pas:sta (tehtiin...

Yhteistyössä