Hakutulokset

  1. A

    Lastenvaatekutsut

    Mistä voisin tiedustella lastenvaatekutsuja kotiini?
  2. A

    Suurperhe ja arjen organisointi

    Olen tuoreen suurperheen äiti ja kaipaisin kovasti neuvoja arjen organisointiin. Asumme maalla ja kauppareissut aiheuttaa painajaisia... Miehen työ on niin epäsäännöllistä että arjen pitäisi sujua käytännössä ilman hänen apua. Mutta kun on muutama lapsi koulussa ja yksi eskarissa ja kaksoset...
  3. A

    Nukkuvatko kaksoset milloinkaan samaan aikaan...

    Ongelmana meidän puolivuotiaiden kanssa on päiväunet. Tyttö nukkuu kahdet pitemmät ja poika taas jopa neljät lyhyet. Hetkeäkään ei ole kädet vapaina. Nukutan lapset ulkona ja eri vaunuissa tämän eritahtisuuden vuoksi. Siis täysin jumissa olen sisällä kun ei kaksien vaunujen kanssa pääse yksin...
  4. A

    Jalkaterän kipu

    Mitä tämä mahtaa olla? Synnytin kaksoseni 5kk sitten. Jalkateräni ovat olleet kipeät viimeiset kolme kuukautta. Kipua on levon jälkeen kun lähtee kävelemään ja myöskin silloin kun ottaa kengät pois. Kenkien kanssa kipua ei tunnu. Kipu myös helpottuu kun on jonkin aikaa kävellyt. Jalkani olivat...
  5. A

    Laryngomalasia

    Osaako kukaan kertoa laryngomalasiasta?
  6. A

    Laryngomalasia

    Osaako kukaan kertoa laryngomalasiasta? Vaikuttaako se jollain lailla lapsen kehitykseen?
  7. A

    Mutistilapsi

    Meillä on 9 vuotias poika joka puhuu vain kotona omalle perheelle ja mummulle. Puhuminen loppui 4,5 vuotiaana kun elämässämme tapahtui paljon muutoksia. Muutimme toiselle paikkakunnalle ja kahden viikon kuluttua siitä oli lapset jo ensimmäisessä kokopäiväisessä hoitopaikassaan. Minä aloitin...

Yhteistyössä