Hakutulokset

  1. N

    ensi kesäksi kuntoon -aloitetaan nyt!

    Voi hajotuksen hajotus.. :headwall: Vaan ei muuta ku taas jatkuu normaaliin malliin. Viime viikko oli täynnä herkkujen syöntiä, mut nyt on kaapit tyhjänä, jotenka on hyvä taas jatkaa. Ärsyttää nuo takapakit..van kyllä niistä selvitään!
  2. N

    ensi kesäksi kuntoon -aloitetaan nyt!

    Oli ajatuksissa et jos tiistaihin mennessä olisi paino sen 69 tai vähän alle ni tänään näytti puntari aamulla 68.2kg.. Kyllä olin onnellinen! Tällainen tuo motivaatiota niin hulluna lisää! Tuon mukaan olen laihtunut nyt 3,8kg kohta kolmen viikon aikana :) Ihanaa!! Vaikka oon kyllä väliin...
  3. N

    ensi kesäksi kuntoon -aloitetaan nyt!

    Jaahas, viikko taas takana ja no, ei kyllä tullut kovin tarkkaan laskettua ja siinäpä sitä ollaan.. kuitenkin 200g- joten alaspäin mennään! Ihana asia.. =) Eli paino tällä hetkellä 69,8kg lähtö oli 72kg ja kaks viikkoa takana pudotusta. Olen tyytyväinen! Kuhan nyt jaksais pysyä skarppina...
  4. N

    ensi kesäksi kuntoon -aloitetaan nyt!

    Heippa vaan kaikille! Mulla lähti nyt ihan kivasti käyntiin.. vaaka näytti -2kg eli paino on tällä hetkellä nyt sit 70kg. :wave: Tästä on hyvä lähtee jatkamaan. Hemulle tsemppiä, kyllä se siitä lähtee. Mulla on silleen helppo tää yritys, kun lasken pisteitä. Se on niin selkeää hommaa...
  5. N

    ensi kesäksi kuntoon -aloitetaan nyt!

    Niimpä lähdetään =) Kuhan nyt pysyis tässä=) Kävin tänä aamuna huvikseen vaa`alla ja painoin 70kg.. Sanoisinko et ompa aineet lähteneet liikkeelle! En niin kauheesti pääse liikkumaan, mut sellaista hyötyliikuntaa tulee tietty joka päivä. Mulla muuttui toi nimimerkki neljänemoksi, jos se...
  6. N

    ensi kesäksi kuntoon -aloitetaan nyt!

    Täällä oisi kans yksi mukaan tulia, jos vielä porukkaan mahtuu! Tämän hetkinen tilanne on 170/72 ja tavoite olisi 60kg.. huh. Tuntuupa rankalta kun pistää sen paperille :/ Pudottelen painoa pv:n mukaan. En kylläkään käy missään ryhmässä, mut lasken pisteitä yksikseni, kun satun omistamaan...
  7. N

    lastesi nimet&anna samalla kommentti edellisen nimistä

    Edellisistä nimistä.. Kivoja nimiä, tosin ei ole oman tyylisiä, mutta eihän kaikkien tarvikkaan olla ja hyvä niin :) Omien lasteni nimet Niila Joonatan, Antonio Oliver, Peppiina Aleksandra :)

Yhteistyössä