Hakutulokset

  1. DIESELmom

    etsin ystävää pino

    eli jos tänne laittaisi pinon myös. ja pienet toivomukset. kerro ikä ja mistäpäin ja millaista seuraa kaipaat. ja vastatkaa toisille sitten y viestein tai o0malla ketjulla ettei tämä ketju rönsyä omille teille. eli noin 30v ja kuusankoski
  2. DIESELmom

    runebergin tortuista

    onko joku tehnyt itse.. mä olen monta kertaa aatellut mutta aina jäänyt tekemättä.. mietin että kaikissa ohjeissa mitä olen nähnyt käsketään kostuttaa alkoholilla.. kai sen voi korvata vaikka mehulla? vai milläs olette kostuttaneet?
  3. DIESELmom

    kuusaa kutsuu

    eli tänne myös ystäviä ja mailikamuja.. yms. eli kauempaakin saa y-viestillä heittää =)
  4. DIESELmom

    hyvät isovanhemmat

    eli kun tuntuu että kaikilla on vaan kurjia isovanhempia lapsilla niin laitetaan nuyt pinoon ne joilla hyvät isovanhemmat. meillä vaan yksi mummi vaari ja isomummi ja kaikkien kanssa ollaan paljon tekemisissä. ja lapset olisi aina menossa mummile jos vaan opäästäisi. asutaan lähekkäin niin on...
  5. DIESELmom

    harrastatteko mitään lasten kanssa

    eli onkos teillä jotain säännöllisisä harrastuksia lasten kanssa. me käydään perhekahvilassa ja seurakunnan kerhossa sekä uimassa aina kun voi ja pääsee..
  6. DIESELmom

    perhepäivähoitajia

    laitanpa tänne uuden aiheen.. löytyykös perhepäivähoitajia ja mitenkäs olet alalle alkanut.. onko jokin muu ammatti ollut ensin.. vai suoraan perhis ja oletkos mitä koulutuksia aiheeseen saanut..
  7. DIESELmom

    rotta kuumetta

    Huoh. käytiin pojun kanssa eläinkaupassa katselemassa ja siellä oli aivan ihania pieniä karvakuonoja.. joskus nuorena ollut rottia lemmikkinä ja nyt iski taas rottakume.. olisi niin mukava helppo ja vilkas lemmikki.. vaan jospa nyt yrittäisi päästä ohi.. oli vaan niin somia..
  8. DIESELmom

    laitetaanko kuusankosken äipät pinoon

    hep :wave:
  9. DIESELmom

    keittokirja

    itelläni on mainio keittoki5rja mutta lakaa ola sen verran vanha teos että olisi mukava löytää joku uudempi versio jossa olisi ihan kunnon kotiruoka ohjeita. siis ihan peruskeittokirjaa etsiskelen, en mkitään erikoiskirjaa. osaan toki soppaa ja laatikoita vääntää ihan ilman ohjettakin mutta...
  10. DIESELmom

    lattiavelho

    mainostanpa maailman mainiointa kodinkonetta. eli tuota esim hobby hallin myymää lattiavelhoa. eli sellainen entisajan mattomikkoa muistuttava. se rapsuattaa nukkamatostakin kissankarvat mitä ei tuo imuri tee. ja sillä lähtee pullanmurut ja hiekka kuin vettä vaan. on ainakin sata kertaa parempi...

Yhteistyössä