Hakutulokset

1. X

Työhaastattelu flunssaisena

Keskiviikkona sovittiin puhelimessa vuokrafirman haastattelijan kanssa aika perjantaiksi puolille päivin. Jotain pientä ollut viikon verran, ja ajattelin, että ollaan menossa parempaan suuntaan. Nyt sitten vähän päänsärkyä ja tuntuu, että nenä saattaa olla menossa tukkoon. Jos aamulla...
  2. X

Mikä logiikka on lapsilisän maksussa vain 17v asti?

Koska 17-vuotiaana voi saada opintorahaa, jos opiskelee, kuten useimmat nuoret. Tai jos on töissä, niin mitä sitä lapsilisää silloinkaan. https://www.kela.fi/opintotuki-opintoraha
  3. X

Voiko liukastusvoidetta käyttää huulirasvana?

Suurin osa liukuvoiteista on hajustamattomia, ei hajuttomia. Itselläni on käytössä RFSU Klick, joka on vesipohjainen ja jonka pitäisi olla vapaa parfyymeistä, mutta se ei tässä tapauksessa tarkoita hajutonta. Haistan sen ihan selvästi levitettäessä. Suuri osa raaka-aineista on netin tutkimisen...
  4. X

Voiko liukastusvoidetta käyttää huulirasvana?

No en minä ainakaan käyttäisi. Liukkarin hajun erottaa huulirasvasta eikä se muodosta samanlaista pitkäaikaista kerrosta kuin huulirasva, vaan saa olla lisäämässä vähän väliä. Mieluummin käyttäisin voita tai margariinia, jos sellaista kaapista löytyy.
  5. X

Onko kauppojen sovituskopeissa kameroita niin että vartijat näkevä sinne?

Jonkin verran turvallisuusalaa tuntevana voin sanoa, että itse en ole koskaan törmännyt nimenomaan sovituskoppia kuvaavaan kameraan, vaikka kyseessä onkin vain henk. koht. kokemus. Riski liikkeen kannalta, etenkin liikkeen maineen kannalta, on yksinkertaisesti liian suuri, koska ennen pitkää...
  6. X

Huonoin seksikokemuksesi ikinä?

Kun kokeilin poikaystäväni kanssa anaaliseksiä 16-vuotiaana. Oli perse kipeänä viikko sen jälkeen.
  7. X

Totuus on, että moneen lapseen ei ole varaa kuin tosi varakailla tai todella köyhillä. Tehdääs täällä gallua, eli vastaamaan te jo

Meillä on neljä lasta, ja kuukausitulot on suunnilleen näin, kun mies töissä ja minä kotona. ------------------------------------- Miehen (yrittäjä) palkka netto 1000? Tuet netto 1200? Miehen sivutyön palkka netto 2800? ------------------------------------------------ yht. 5000...

Yhteistyössä