Hakutulokset

  1. M

    Laihdutusta hieman isommalla lähtöpainolla, kavereita?

    Täällä yritystä ei ole ollut ja tuloksessakin sen näkee. Ehkä ensi viikolla menee paremmin. Mietenkäs muilla punnitus on mennyt?
  2. M

    Laihdutusta hieman isommalla lähtöpainolla, kavereita?

    MarsaParsa Aloituspäivä: 15.6.2009 Pituus: 165 cm Painoa aloittaessa: 119 kg Painoindeksi aloittaessa: 43.709 Painoa nyt: 112,4 Viikon +/-: - 0,7 kg Pudotus yhteensä: 6,6 kg Painoindeksi nyt: 41.285 TAVOITE: 70 kg ellanhelmi Aloituspäivä: 1.1.2009 Pituus: 175cm Painoa...
  3. M

    Laihdutusta hieman isommalla lähtöpainolla, kavereita?

    Minä ainakin pelaan pleikalla tanssipeliä :-) Se on sitten hauskaa :-D
  4. M

    Laihdutusta hieman isommalla lähtöpainolla, kavereita?

    Moikka vaan. Täällä ei ole paljon tarkkailtu mitä on tullut syötyä, koska mies sain aivoinfarktin :'( Olen ollut koko viikon sairaalassa ja siellä syönyt mitä sattuu. Onneksi näyttää siltä, että päästään vähällä ja miehellä pelaa puhe ja kaikki raajat jo hyvin. Pääsee kait alkuviikosta jo...
  5. M

    Laihdutusta hieman isommalla lähtöpainolla, kavereita?

    MarsaParsa Aloituspäivä: 15.6.2009 Pituus: 165 cm Painoa aloittaessa: 119 kg Painoindeksi aloittaessa: 43.709 Painoa nyt: 113,1 Viikon +/-: - 1,6 kg Pudotus yhteensä: 5,9 kg Painoindeksi nyt: 41.542 TAVOITE: 70 kg ellanhelmi Aloituspäivä: 1.1.2009 Pituus: 175cm Painoa...
  6. M

    Laihdutusta hieman isommalla lähtöpainolla, kavereita?

    Täällähän on tapahtunut vaikka mitä... Nalatus :hug: Voimia sinulle. Minulle kanssa tunne syöminen on tuttua, juuri eilinen meni ihan läskiksi (sanan joka merkityksessä) kun itsellä hieman huononpi päivä ja sitten tietenkin kaupasta tarttui mukaan mehujäätä ja popkornia dippeineen :snotty...
  7. M

    Laihdutusta hieman isommalla lähtöpainolla, kavereita?

    Punnitus tehty ja vaaka näytti 114,7 =) Vaikka juhannuksena söin jopa daimkakkua :o Se vasta on rasvapommi. Mites muiden painot ja viikko on kulunut?
  8. M

    Laihdutusta hieman isommalla lähtöpainolla, kavereita?

    MarsaParsa Aloituspäivä: 15.6.2009 Pituus: 165 cm Painoa aloittaessa: 119 kg Painoindeksi aloittaessa: 43.709 Painoa nyt: 114,7 Viikon +/-: - 4,3 kg Pudotus yhteensä: 4,3 kg Painoindeksi nyt: 42,13 TAVOITE: 70 kg ellanhelmi Aloituspäivä: 1.1.2009 Pituus: 175cm Painoa...
  9. M

    Laihdutusta hieman isommalla lähtöpainolla, kavereita?

    Huomenta ja hyvää Juhannusta kaikille :wave: Täällä vaaka näytti tänään 115 kg =) Saa nähdä mitä se näyttää sunnuntaina kun tänään on grilliherkkuja ja siideriä luvassa. Yritin kyllä valita kevyitä herkkuja ja siiderit ovat kanssa lightia, mutta miten tämä herkuttelu vaikuttaa painoon...
  10. M

    Voi tuksu tuota sen biisiä!

    :o :laugh:
  11. M

    Laihdutusta hieman isommalla lähtöpainolla, kavereita?

    Onneksi en nähnyt dokkaria :o Olisi vain tullut huono olo. Itse sairastanut teininä anoreksiaa ja se ei ole mikään leikin asia. Mutta se siitä... Täällä on syöty tasaisesti, aamulla muroja ja rasvatonta maitoa, sekä joku hedelmä. Päivän mittaan hedelmää tai porkkanaa. Ruoaksi olen tehnyt...
  12. M

    Laihdutusta hieman isommalla lähtöpainolla, kavereita?

    Tervetuloa Nalatus mukaan remmiin :wave: Täällä minä olen 39 asteen kuumeessa ja menkatkin alkoi :( Puntarilla en ole uskaltanut käydä, kun nuo menkat tuo aina turvotusta. Katsotaan sitten sunnuntaina miten pelkkä ruokavalio on vaikuttanut. Hitsiläinen kun kerrankin olisi motivaatiota...
  13. M

    Laihdutusta hieman isommalla lähtöpainolla, kavereita?

    MarsaParsa Aloituspäivä: 15.6.2009 Pituus: 165 cm Painoa aloittaessa: 119 kg Painoindeksi aloittaessa: 43.709 Painoa nyt: Viikon +/-: - Pudotus yhteensä: - Painoindeksi nyt: - TAVOITE: 70 kg ellanhelmi Aloituspäivä: 1.1.2009 Pituus: 175cm Painoa aloittaessa: 117kg...
  14. M

    Laihdutusta hieman isommalla lähtöpainolla, kavereita?

    Tein meille listan jota jokainen voi sitten päivitellä kun haluaa. Minä tulin sopivasti kipeäksi, joten lenkille en varmaan huomenna pääse, mutta muuten laihis alkaa ihan normaalisti huomenna. Ajattelin kalorilaskurin avulla laskeskella kaloreiden määrää. 1200 kaloria olisi varmaan sopiva...
  15. M

    Laihdutusta hieman isommalla lähtöpainolla, kavereita?

    MarsaParsa Aloituspäivä: 15.6.2009 Pituus: 165 cm Painoa aloittaessa: 119 kg Painoindeksi aloittaessa: 43.709 Painoa nyt: Viikon +/-: - Pudotus yhteensä: - Painoindeksi nyt: - TAVOITE: 70 kg ellanhelmi Aloituspäivä: 1.1.2009 Pituus: 175cm Painoa aloittaessa: 117kg...
  16. M

    Laihdutusta hieman isommalla lähtöpainolla, kavereita?

    Moikka vaan kaikille =) Täällä 30v. Tamperelainen nainen huhuilee laihdutsukavereita, nettikavereita tai vaikka myös lenkkikavereita ihan oikeassakin elämässä. Lähtäpainoa olisi 119 :ashamed: ja projekti alkaa minun osaltani maanantaina. Tarkoitus olisi syödä kevyesti ja lisätä...

Yhteistyössä