Hakutulokset

1. N

Vaippa ongelma?

kokeileha ostaa 5 kokoa. meillä on kymppikilonen poika ja on jo monta kuukautta käyttäny 5 kokoa. siinä se imukyky on parempi ni pitäs auttaa. ei kannata aina välttämättä tuijotella tarkasti niitä kilorajoja...oon van ite sen huomannu.
  2. N

Pakastettavat soseet, vinkkejä! Myös kysymys neuvolan ohjeista..

mä keitän aina kattilallisen perunoita,porkkanaa ja kesäkurpitsaa. sit erikseen kukkakaali ja parsakaali. osaan perunapork.kesäk. soseeseen ´laitan kukkakaalet ja osaan parsat ja osan annan olla semmosenaan. näitä kolmea sosetta sit syöttelen vuorotellen ja aina oon pakastanu minigrip pusseissa...
  3. N

Miten olette lopettaneet yösyötöt, vai onko vauva itse lopettanut?

sitähän sanotaan että puolivuotias rupeaa jo pärjäämään aamuun asti ilman yösyömistä. ja kun meidän poju oli sen puolenvuoden ja alko syömään kiinteitä niin aloin tarjoamaan tuttia sillon ku heräs...kun selvästikkään ei nälkään heränny. ja teillä varmasti (luulisin) on myös näin. mutta tietenkin...
  4. N

Äitejä keski-pohjanmaalta?

juu se on mahtavaa jos yöt sujuu hyvin :) meilläkin pikkumies on alusta asti hoksannu että yöllä vain nukutaan ja syödään. parilla syötöllä (useimmiten) mennään yöt tällä hetkellä... 6-7 h pätkiä on tullu välillä että kyllä tässä on jo vähän saanu nukuttuakki :D mutta kyllä se oli vaan suuri...
  5. N

voi hyvänen aika tätä AJAN KULUA. luulin että olin vasta täällä sivustolla käyny :laugh: (elokuussa näköjää) kiitoksia onnitteluista =) Suscan86:n ja Sa-Am82:n kanssa ollaan melkein samanikäisten vauvojen kanssa kotosalla! kuinkas teillä on sujunut neitien kanssa? ja olikos molemmilla tytöt...
  6. N

*Välikausipukukysymys*

meidän poika oli keväällä 82cm kun käytti remun 92 pukua.hieman reilu mutta meneepähän nyt syksylläkin! 98 siis....tai riippuen tietysti puvusta onko reilu vai ei...
  7. N

Välikausipukujen koosta

meillä lassien toppahaalari oli ainakin reilua kokoa.... meillä poika syntyny tammikuussa 08 ja viime talven oli lassien 80 koon puvulla.hihat oli aika pitkät,joutu kääntään vaikka poika on isokokonen. sit kevääks ostin 92 remun jotta se menee nyt myös syksyn!.meillä poju oli 8kk ikäsenä jo 74cm...
  8. N

muistimpas yhtäkkiä nämä viestit täältä.. aika päässy hieman vierähtämään kun saatiin toinen ihana pieni poika heinäkuussa. mutta vaikkei sen kummemmin toisista mitään tiedetä niin minä ainakin olisin valmis treffailuun =) se ois aika jänskää ;)
  9. N

minä oon kokkolasta. nirosa? tuli käytyä lääkärillä tänään ja paikat jo auki eikä kaulaakaan juuri mitään että jospa tämä meidän kakkonen jo kohta syntyis =) juu ja mullakin tulee aina välilä kärkkäisellä pyörittyä ;)
  10. N

juu sellaista tää tahtoo olla. vaikka mulla ei oo kun tuo yksi napero niin tuntuu että silti ei mihkään kerkiä :/ tai kohta tulee tämä toinen mussukka.ja toivottavasti pian tuleeki, ei jassais enää oottaa. minä en oo tätä ennen ees netissä paljoa pyöriny ja nyt siis ajattelin huvikseen...
  11. N

minä pienen(1,5v.) kanssa oleilen kotosalla myös ja odotellaan että pikkusisarus syntyisi tässä kesän aikana. ja uusille tuttavuuksille löytyisi kyllä tilaa :)
  12. N

Kokkolasta äitejä

näkyy olevan jo aikaa kun olet tuon viestin kirjottanut,mutta jospa vielä tämän huomaisit......eli täällä olisi ainakin yksi mamma kokkolasta =)

Yhteistyössä