Hakutulokset

  1. S

    eron tuska...

    ahdistaa.. ei tiedä onko tehnyt oikean päätöksen.. kai mä oon.. tuo toinen ranne on jo auki kertoo hänen epätasapainostaan vaikka kuinka olisin sanonut että en jaksa olla enään, se on silti liikaa...?
  2. S

    eron tuska...

    suukkosulle, luitko?
  3. S

    eron tuska...

    suukkosuulle: pistin sulle yksäriä
  4. S

    Siis ihanko oikeesti joku haluaa olla lapsensa "paras kaveri"?

    Mulle mun äiti on ainaki ollu samalla paras ystävä.
  5. S

    eron tuska...

    on vaan niin kamala olo vaikka ite teki päätöksen. miettii vaan kokoajan oliko se nyt hyvä päätös. Vaikka suhde ei vielä syönyt meitä loppuun, se olisi sen tehnyt. Siinä vaiheessa kun viimeksi olin lopussa ja halusin muutosta, tehtiin sopimuksia miten toimia että tällästä ei tuu.. mutta nyt...
  6. S

    Mun pääkään ei sitten vissiin ole normikokoa :/

    mulla tulee pannasta päääkipeeeks :kieh:
  7. S

    PIPARISUU

    seon vieläkin täys :o
  8. S

    Pitkät suhteet jotka kaatuvat. Kuinka yli?

    kamalaa.. eikai se näin ole :S
  9. S

    PIPARISUU

    Saapuneet viestikansiosi on täynnä, voisit poistaa viestejä niin saisin lähetettyä niitä. Minunkin näyttää olevan täysi.
  10. S

    vaimon raivokohtaukset pilaavat suhteemme.

    ei voi muutasanoa kun että on kamalia naisiakin.. aina vaan puhutaan kun miehet haukkuu ja huutaa ja lyö yms yms.. mutta on niitä kamalia naisiakin.. mieti tosiaan loppuun että voisitko löytää jotain parempaa.
  11. S

    eron tuska...

    Olette ihania ihmisiä. Ajattelin että saan niskaani jotain "oisit onnellinen kun miehesi ei hakkaa sinua" ihanaa kun olette niin ymmärtäväisiä. Kiitos. Ehkä elämä vielä tästä jatkuu.. nyt on vaan niin kamalan yksinäinen olo kun on tottunut olemaan toisen kanssa ja kaikki muiston 14...
  12. S

    eron tuska...

    Mieheni jätti jo minut rauhaan. Minä vähän ylireagoin. Hän vain oli niin kovin järkyttynyt. Ei hän minuun enään yhteyttä ota, vaan antaa olla.. Hän siis aikaisemmin lähetteli uhkausviestejä että tappaa ittensä ja ei jaksa elää ja toinen ranne on jo auki.. mutta ne onneksi loppuivat. Miten ero...
  13. S

    SIIRIAVAIN HUOM!!!!

    ai laitanko sinulle viestin?
  14. S

    Minua piinataan

    Nou hätä. Tilanne parempi. Juteltiin ja sanoin että en halua enään tuollaisia viestejä. hän uskoi ja jätti mut rauhaan. fiksu mies :)
  15. S

    kun tajuaa tehneensä väärän päätöksen

    Niin.. Sille ei sitten voi mitään, mutta entisten miesten numeroita ei varmaan koskaan kannata kokonaan heivata. Ties vaikka myöhemmin tapaisi uudelleen. Eiköhän maailmassa oo kuitenki monia hyviä miehiä? pelkää vaa että vastaan tulee joku alkoholisti tai väkivaltanen.. mut ei sitä varmaan...
  16. S

    Pitkät suhteet jotka kaatuvat. Kuinka yli?

    onko täälä pitkissä suhteissa olleita? kun erositte, kuinka kauan kesti toipua? oletteko kokeneet elämän onnen uudelleen?
  17. S

    Minua piinataan

    Linnea75: kiitos tuesta :hug: haluaisi kovasti pistää iän piikkiin tämän mutta toisaalta sitten taas...
  18. S

    Minua piinataan

    eikai ihminen voi olla tasapainossa kun puhuu tollasia? vai onko tosiaan sitten 20 vuotias vielä niin epäkypsä ettei ymmärrä..? ja saattaa vielä kasvaa?
  19. S

    Minua piinataan

    Anna Marina.. voivoi,, toivottavasti mulla ei oo tollanen kohtelu.. Olin tosiaan saanut yli 100 viestiä aamulla. yksi pisti erityisesti silmiin :"oot hyvä tappamaan ihmisiä" ei huh huh

Yhteistyössä