Hakutulokset

  1. H

    **Maaliskuun murut** Elokuun ajatuksia

    Tulin vain kertomaan neuvola kuulumisia eli eka neuvola takana. Nippu papereita taas mukaan mutta mikä parasta siellä ultrattiin ja siellä se pikkuinen kölli ja sydän pamppaili hienosti :) :heart: Nyt saa taas huokaista hetkeksi (joo,joo).. Neuvolassa laski päivät nyt olevaksi 8+6 vaikka...
  2. H

    **Maaliskuun murut** Elokuun ajatuksia

    Kiitos Arell. Laitoinkin jo niinulille yksityisviestiä fb-kerhon puitteissa.
  3. H

    **Maaliskuun murut** Elokuun ajatuksia

    Heissan! Ehkä uskaltutuisin liittyä seuraanne jo. Eli LA 13.3. Hemu80/33/2.lapsi/TYKS Ensimmäinen lapsemme sai alkunsa 3. ivf:stä ja toista yrittäessä meni pakastealkiot ja klinikan kesätauon ajaksi lääkäri määräsi keltarauhashormonin ovulaation jälkeen avuksi ja siitä ekasta kierrosta...
  4. H

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Marraskuussa *

    Heissan kaikille! Tulin vain kertomaan että valitettavasti meidän perheen enkelit lisääntyi taas yhdellä. Eilen alkoi kivut ja vuoto ja ultratessa ei näkynyt mitään.. Vielä käytävä kontrolleissa sulkemassa kohdun ulkoinen pois mutta siis syliin asti ei nyt sitten vauvaa saatukkaan. :( Mutta...
  5. H

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Marraskuussa *

    Emmuli ei tuo varmaan ainakaan huonoa tiedä jos koholla arvot :) vipe- kiva kuulla että jollain muullakin nuo testit on kenkkuileet. Minä aattelin etten kuitenkaan lähe muita testejä nyt hommailemaan vaan koitan hengitellä ja ootella ja seurailla. Viivan tummuusero ei kuitenkaan ollut mikään...
  6. H

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Marraskuussa *

    prinsessat Jos raskaus on ihan alussa ja sun kuukautisten pitäis vasta tänään alkaa niin kaikki testit ei vielä näytä plussaa vaikka olisikin. Onko mahista hommata saman merkkinen testi kuin plussan antaneet ja testaat huomenna ylihuomenna uusiksi? Ei vielä kannata heittää toiveita kaivoon!
  7. H

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Marraskuussa *

    Heissan kaikille! Täällä ollaan hermorauniona. Tyhmänä ajattelin eilen aamulla vielä testaavani että saisin sen vahvemman viivan testiin ja kuinka kävikään, testi oli vaaleampi hiukan kuin edellinen. Joo joo joku voisi tulla sanomaan että tyhmä testaa kun jo kerran saanut plussan (joissain...
  8. H

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Marraskuussa *

    Heissan kaikki uudet. Tuntuu että pää on ainakin jo taas yhtä tyhjä kuin viime raskaudessa ;D Viestejä lukee ja sitten kun pitäisi kirjoitella niin ei muistakkaan mitä ketäkin kirjoitti :) No mutta kuitenkin.. Nicci Saatiin 3. ivf:n tuloksena tuo ensimmäinen tytteli ja en oikein uskaltanut...
  9. H

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Marraskuussa *

    appelsiini88 Mä olin jo päättänyt aiemmin että jos imetys sujuu niin imetän just tohon 1 vuotiaaseen ilman korvikkeita ja sit tavalliseen maitoon ja hyvin on kaikki mennyt. Neiti ei ees haikaillut tissin perään vaan enemmän itelle tuli haikee olo että nyt yksi vaihe on sitten ohi :) Me ollaan...
  10. H

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Marraskuussa *

    Vielä pitäisi saada opetettua neiti itse suht syömään ennen. helpottaisi sekin paljon. Mutta en tiedä onko sellainen tässä iässä edes mahdollinen tavoite :D jotenkin olen laiskasti tarttunut siihen kun se sotku on ihan kauhea :D mutta kai se siitä..
  11. H

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Marraskuussa *

    Meillä rauhoittui yöt vasta kun lopetin imetyksen tuossa neidin ollessa 1v. Vaikka en yöllä imettänytkään pitkään aikaan niin silti vaikutti jotenkin yöuniin. Meillä nukutaan vielä samassa huoneessa, mutta olen jo kovin suunnitellut hänelle huonetta ja sisustusta :) nyt on ihan pakko saada huone...
  12. H

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Marraskuussa *

    Piti appelsiini88 juuri kirjoitella että on paljon nyt saman ikäisiä taaperoita täällä :) Mulla ehkä hiukan vatsa turvottelee mutta ei oikeastaan mainitsemisen arvoisesti.. Nyt herätessä tuli kauhea olo että raskaus olisi mennyt kesken.. ja ei varmaan yhtään sen vuoksi että lueskelin eilen...
  13. H

    Vauva heinäkuussa 2013 - onko vielä muita?

    Angelblue: ilmoittele itsesi tuonne meidän uuteen aloitukseen! :) http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2203574-heinakuun-hellemasut-2013-marraskuussa/ En ole varma tuleeko täältä enää päivitettyä listalle.. Dynamite: sähän harppasit kadehdittavan pitkälle meistä ;D
  14. H

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Marraskuussa *

    Nicci: Älä murehdi oireettomuutta! Mulla toi ensimmäinen raskaus oli varsinkin alussa ihan melkeinpä oireeton. Ei ees rinnat ollut kipeet. Ne on niin yksilöllisiä. Toisilla on hirveät oireet ja saattaa keskeytyä, mutta hyvin meille täällä käy! Eiks niin :) Itse jännittelen myös sinne 15. pvn...
  15. H

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Marraskuussa *

    Meillä on tosiaan tuo kohta 1v2kk vanha tyttönen ennestään. Ikäeroa tulisi sitten noin 1v10kk. :) Minusta ihan hyvä väli kun nyt alkaa tuon neidin kanssa sujumaan kaikki syömiset ja nukkumiset suht hyvin. Ei tarvitse ihan päällekkäin kaikkea ja kuitenkin on vielä (ehkä) muistissa nuo alkupään...
  16. H

    Vauva heinäkuussa 2013 - onko vielä muita?

    Heissan! Täällä myös yksi varovainen plussaaja liittyisi joukkoon. Eli plussasin viime perjantaina ja tehty muutamia testejä jälkeen ihan vaan vahvistumisen varmistumiseksi. :) Meillä aikaisemmin ivf-hoidoilla syntynyt 1v2kk ikäinen pikkuneiti ja nyt siis yllättävästi luomuplussa. Minulla...
  17. H

    Syksyn 2009 IVF/ICSI/PAS-hoitolaisia pinoon :)

    Helmiina kyllä se matkan odottelu auttaa saamaan ajatuksia edes hieman johonkin muuhun kuin vain näihin hoitoihin ja näkee että on vielä muutakin elämää olemassa. Näihin hoitoihin ja lapsen yrittämiseen näyttää vain tosi helposti "hukkuvan" ja siitä tulee se elämän ainoa asia. Ensimmäinen asia...
  18. H

    Syksyn 2009 IVF/ICSI/PAS-hoitolaisia pinoon :)

    Heips kaikille! Tänään on parempi päivä. Tiitiäispuu ja Helmiina78 Soitin eilen sitten juuri Avalle ja varasin suunnitteluajan jonka sain jo 18. pv tätä kuuta. Keskustelimme hoitajan kanssa tilanteestamme ja tänä vuonna valitettavasti ei ehditä hoitoa tekemään koska pitää olla yksi...
  19. H

    Syksyn 2009 IVF/ICSI/PAS-hoitolaisia pinoon :)

    Heippis.. Nega sieltä paukahti niin että soi.. :'( Suunnitteluaika seuraavaan hoitoon vasta helmikuun 9 pv. Täytyypi keskustella tänään kotona olisiko resursseja lähteä yksityiselle kun ei tuo odottaminen oikein taas innosta.. Onkos täällä ketään Turusta päin ja käy yksityisellä...
  20. H

    Syksyn 2009 IVF/ICSI/PAS-hoitolaisia pinoon :)

    Idaliina Onnea :flower: Nyt on sitten aamulla verikokeessa käyty ja iltapäivällä soittelen tuloksista. Kamala olo jotenkin. Elokuusta asti tätä 1.ivf hoitoa ns. menty (suunnittelu) ja nyt odottaa melko varma epäonnistuminen kaiken hiusten repimisten jälkeen.. Aika tyhjä olo ja vielä...

Yhteistyössä