Hakutulokset

  1. Essie

    Jokohan sitä uskaltaisi..?

    :laugh: Ihania vastauksia :D
  2. Essie

    Jokohan sitä uskaltaisi..?

    Koska te olette aloittaneet vatsalihasten treenaamisen synnytyksen jälkeen? Itse kun näiden ohjeiden mukaan olen kokeillut tota vatsalihasten väliä, mulle ei edes jää mitään rakoa. Tai siis kyllä sen vielä tuntee että vatsalihakset on erillään kun olen rentona mutta tuolla tavalla testatessa...
  3. Essie

    sama syntymäpäivä

    Mun esikoisella ja kuopuksella on synttärit peräkkäisinä päivinä :) Ja mun eksällä on synttärit samana päivänä kuin mun esikoisella. Myös yhdellä mun entisellä koulukaverilla on synttärit samana päivänä kuin esikoisella :)
  4. Essie

    Mitä raskausjan kiellettyä meinaat syödä/juoda synnytyksen jälkeen?

    Synnytin vajaa 1,5 viikkoa sitten ja ehkäpä valkoviiniä tekis pikkasen mieli, mut taidan odottaa ihan rauhassa sinne asti että raaskin viedä vauvan mummulle hoitoon :)
  5. Essie

    Tyttö 3vkoa, kaikki kommentoi hörökorvia :(

    Mun tytöllä (1,5vko) on toinen korva vähän höröllä ja musta se on vaan mielettömän suloista :D
  6. Essie

    Raskaana oleva ja ystäväpiirin biletys

    Mä ite kävin melkein yhtä usein ulkona kavereiden kanssa kuin ennenkin, eikä mua haitannut katsoa heidän juomista eikä heitä haitannut se että mä olin vesilinjalla. Mun mielestä raskaana oleva ei voi vaatia muita olemaan selvinpäin hänen seurassaan. Jos häiritsee niin on sitten näkemättä niitä...
  7. Essie

    Miksi lihotte raskausaikana?

    Mä laihduin alkuun yli 6kg raskauspahoinvoinnin takia. Ja se pahoinvointi jatkui ihan loppuun asti, viikon 30 jälkeen sain sen kuitenkin pidettyä jotenkin kurissa. Ennen synnytystä oli ne reilu 6kg tullut takas ja siihen vielä 8,5kg päälle. Nyt kun synnytyksestä on tasan viikko ni painan kilon...
  8. Essie

    HuOmenta !!!

    Huomenta! :) Vauva söi just ja nyt meinasin että voitais mimmin kanssa mennä vaunulenkille, viileä aamu ilma varmasti piristäis :D
  9. Essie

    Mikä teidän mielestä tässä päivässä on hyvää? =)

    Viilentyny ilma ja tua höpönen vauva ku ilmeilee unissaan :heart: :D
  10. Essie

    Miten te...

    Kiitos :) Pikkuinen tyttö :) Nii, mä tässä just mietin että riittäisikö se jos lähettäisi valokuvan vauvasta niin synnärille kuin osastollekin? Kun mä en oikein tiedä noista leivonnaisista, jospa joku ei tykkääkään ja jollei niitä riitäkään kaikille paikallaolijoille jne... :D
  11. Essie

    Miten te...

    Toimisitte jos haluaisitte kiittää synnärin ja synnytysvuodeosaston henkilökuntaa onnistuneesta synnytyksestä? :)
  12. Essie

    Tiiättekö "Kuntoilublogeja"??

    Joo hei, linkittää jos tiedätte hyviä blogeja :D Itelläni kans sama urakka edessä nyt kun synnytyksestä on selvitty hengissä :D
  13. Essie

    Gallup : aamupalasi?

    Iso mukillinen kahvia ja kaksi palaa taloussuklaata. Vauva meni just päikkäreille ni voisin lämmittää kasvissosekeittoa :)
  14. Essie

    Miten nopeuttaa synnytyksen alkua?

    Kävele 11km lenkki ja seuraavana päivänä pidä lepopäivä ja suunnittele katsovasi vaikka joku elokuvatrilogia. Mun oli torstai-perjantaina tarkoitus katsoa star wars saga, kolme niistä leffoista sain katsottua ja sit tuli lähtö :D
  15. Essie

    Aattelin vaan tulla kertomaan...

    Kiitos kiitos, toivottavasti vaan päästään pian vauvan kanssa kotiin ni saatais ehkä nukuttuaki enemmän kuin 45min pätkiä :D
  16. Essie

    Aattelin vaan tulla kertomaan...

    Että tyttö syntyi aamulla :) Pituutta oli 48,5cm ja painoa 3170g :)
  17. Essie

    Jos soittaisin NYT ovikelloasi,

    Enpäs ole kotona varmaan pariin päivään, eli et pääsis. Toiseks, en avaa ovea tuntemattomille ellen odota jotain tiettyä ihmistä. Ja jos olet joku tuttu ni en varmaan siltikään päästäis jollen etukäteen osais odottaa.
  18. Essie

    Raskaana olevat, miten kestätte helteet?

    Mun esikoinen syntyi elokuussa 2006 ja olin kuolemaisillani koko kesän :D Kuopus syntyi lokakuussa 2009 ja kesä oli helpompi koska en ollut viimeisilläni raskaana. Nyt rv38+2 ja päivisin ei jaksa muuta kuin löhötä, ellei sitten ole ihan pakko tehdä jotain.
  19. Essie

    Hui :P

    Miten sä jaksat :D Mä en nouse tänään enää sängystä muualle ku vessaan :D Mut mun pitää kuitenkin levätä ku huomenna on ultra ja lääkärikontrolli... :|
  20. Essie

    Hui :P

    Oon kateellinen tosta energiasta :D Mulla alle 2 viikkoa laskettuun aikaan ja aamulenkin jälkeen oon vaan maannu sängyllä ja katsonut sarjoja netflixistä ku ei vaan jaksa :D Okei, se oli mulle rankka lenkki mut silti ketuttaa tää mun huono kunto :|

Yhteistyössä