Hakutulokset

  1. J

    Vaunun/rattaan kankaan väri?

    Meillä musta/punaset vaunut ja se huono puoli mustassa värissä on että haalistuu ajan kulues. Mä ottasin nyt jotku beigen väriset, vaikka ne likaantuukin niin useimpia saa kuitenki pestä mutta haalistunutta mustaa ei saa mustaksi enää.
  2. J

    Mitä eroa Gracon autobaby ja Logico S turvakaukaloilla?

    mä jotenki luulen et se on joku "turvallisuus" juttu se vyönpätkä. En oo ainakaan kellää nähny käytös sitä.
  3. J

    Samin pikkusiskolle tai -veljelle nimiehdotuksia?

    Salla, Sampo? :)
  4. J

    Onko seurakunnan kerhosta tullut ilmoitusta pääseekö lapsi?

    Mulla ei tullu ees mieleen, ettei lapset sinne vois päästä. Täälä sanottiin, että kotiin tulee lappua koska kerho alkaa.
  5. J

    quinny freestyle

    Yhyyy, eikö kukaan tiedä??? Ei oikein uskaltais tilata ennenku tietäs mitä eroa niissä on.
  6. J

    jos lattiat on pyökin väristä laminaattia, niin sopiiko siihen tumman pähkinän väriset kaulusteet?

    Meidän lattia ei taida olla pyökki, mut aika vaalee kuitenki. Meillä kaikki pähkinän värisenä ja ollaan tykätty ja on monet kehuneet hienoiksi :)
  7. J

    Onko aikuisille housuvaippoja ?

    :laugh: Voi luoja :laugh: Jos kärsii järkyttävistä vuodoista, niin miksei tollanen nyt paree oiski.
  8. J

    Eilen heräsin hirveään särkyyn :( mikäköhän vaivaa?!

    kuulostais supistuksilta. Mulla ainaki tuntu supistukset juuri selässä.
  9. J

    Oonko mä ainoa

    Joo, eipä oo meidänkään lapsilla sitä tavarapaljoutta, mitä tosi monilla lapsilla tuntuu olevan.
  10. J

    meidän tuplista tulee isosisarukset...

    Meillä ei oo kaksosia, mutta kaksi 4 vuotiasta ja vauva puolivuotta. Voin sanoa, että yllättävän vähällä mustasukkaisuudella päästiin. Viikko meni vain kauhealla huomionhaulla, enää ei oo pikkusisaruksestaan moksiskaan. Hyvin se menee :flower:
  11. J

    millainen on hyvä isovanhempi?

    semmonen tosiaan, joka ymmärtää että lasten vanhempien sanaa on kunnioitettava. Antaa aikaa lapsenlapselleen jne..toisaalta myös vähän "lellii":
  12. J

    Miten noi farkkujen tuumakoot menee?!

    Niin ja tosiaan ainakin joissakin se koko on ihan normi 38 ja pituus tuumakokoina.
  13. J

    Miten noi farkkujen tuumakoot menee?!

    Oisko tuumakokona 30-32, vähän varmaan vaihtelee.
  14. J

    mielipiteitä nimistä

    Tästähän voi joku saada kauhean hyviä nimi-ideoita lapsi(paralleen) :D
  15. J

    mielipiteitä nimistä

    :laugh:
  16. J

    mitähän tässä tapahtunut????

    Voi kamalaa :'(
  17. J

    Miten saan lyömisen, nipistelyn ja potkimisen loppumaan?

    Ah, niin tuttua. Samaa mäkin täällä pähkäilen noiden 4 vuotiaiden uhmakkaiden kanssa
  18. J

    G:Käsi kädessä?

    Eipä kyllä oikeestaan ikinä
  19. J

    Voiko 11 kk ikäinen olla näin täynnä omaa tahtoa?

    Joo, meillä alkoi tytöllä juurikin tuossa iässä tai oikestaan siinä 10kk ikäisenä kiukkuraivarit. Varsin on tulinen tapaus vieläkin ja täyttää tänä vuonna 4v. Tuo vuoden ikäisenä oli vielä PIENTÄ, vertaa nyt tämän hetkiseen :laugh:

Yhteistyössä