Hakutulokset

  1. G

    Nainen haaveissa

    pitäis varmaan aikasemmin jo kysyä käykö se ukolle..ettei sitte ainakaan suutu :p
  2. G

    äidit-87?

    täälä ois äiti -87 ja tyttö syntyi 6.11.09 ja YKASTA ollaan! voi laittaa yv:tä jos sattuis löytyyn samalta seudulta seuraa:)
  3. G

    Onko tämä masennus vai kolmenkympinkriisi vai aviokriisi vai mikä?!

    koita nauttia hetkestä :hug:
  4. G

    mun mies haluis kattoo kun joku toinen..

    niin,en ajatellu asiaa sillä lailla.. ei kai se ole,ite se sitä on ehdottanu.. oiskohan se sitte mistään mustis..? hmm
  5. G

    ekat vellit :)

    tuossa 7 tunnissa meillä tulee 2 herätystä,ja aamu 6 -> 1-2h välein marisee,tappelee untansa vastaan ja syö välillä.
  6. G

    Miten päästä "tyylikkäästi" eroon ihmisestä jonka kaveri ei tahdo olla?

    sano suoraan ja rumasti,tuskin siltikkään menee perille
  7. G

    Marraskuun 2009 karhunpennut

    nyt vähän parempi mieli kun sai itkettyä eilen ja aamulla nukkuttua kun oma äitini tuli tyttöä vahtimaan. olisin tosin nukkunu varmaan kellon ympäri.. oon ennen käyny salilla tosi paljon, mutta heti raskausaikana jouduin lopettaa sen ja haluisin jo takas sinne mutta kun olen sektiolainen niin...
  8. G

    Naiset suuseksin saavana osapuolena

    en ennen tykännyt että mies tekee sitä,mutta nyt tykkään nykyisen mieheni kans aivan on ihanaa,vaikka raskaana ollessani se oli ehkä vielä kivempaa.. ja meillä mies tekee sitä innoissaan vaikka puoli toistakin tuntia..
  9. G

    mun mies haluis kattoo kun joku toinen..

    ..mies panis mua. aika outoa vai? mulle ainaki tulis ihan sellanen olo ku pettäisin sitä.. sen mielestä ois mehevää ku sitte saisin munaa joka koloon yms.. öö..en halua,mulle todellaki riittää ihan tuo yks :heart: ja onhan noita leluja kaappi pullollaan jos lisää tahtoo..
  10. G

    Nainen haaveissa

    täällä on aivan sama juttu =) mutta monet kaverit on bi, enkä mä niitä kyllä halua,ne on kavereita.. toisaalta en tiiä osaisinko/haluisinko/oisko pokkaa tehdä oikeesti jtn naisen kans. kännissä ainaki :laugh: mun mies tietää ja haluis jonku tytön mulle joskus ja tykkäis titenki kattoo...
  11. G

    G: Pakko kysyä naisilta: suihinotosta

    on kiva sillon tällön tehdä kun kerta se niin ihanaa kuulemma on,mutta meillä ei miehen tarvi tulla suuhun.tulee niin kovalla paineella että tukehdun siiihen,eikä maku oo aevan ihana..
  12. G

    ekat vellit :)

    laitoin eilen illalla maitoa 160ml ja maissivelliä 20ml. ei vaikuta millään lailla,hyvin meni alas ja punnailee samalla lailla ku ennenki. 2 pullollista sitä meni yöllä ja päivällä mennyt 1 pullo jossa oli ehkä 30ml jo velliä. tästä ei vielä ainakaan ole mitään apua.mutta en nosta vellin...
  13. G

    Kysymys "ajoittaisesta tunnekylmyydestä"

    pystyisitkö edes esittää että lohdutat? emt onko se parempi mutta..
  14. G

    graavilohi raskaana

    söin molempia,mutta harvoin ja tosi vähän kerrallaan.
  15. G

    ekat vellit :)

    olis kiva jos joku vois vastata kysymykseen. itse tiedän tilanteeni enkä tietenkään turhaan antais mitään ylimäärästä.
  16. G

    ekat vellit :)

    uskaltaiskohan koittaa jo..? tyttö on 1,5kk ja syö korviketta 2-3h välein 100-180ml ympäri vuorokauden. eli väsyttää.. vatta sillä on kyllä aika herkkä,mutta jos tipan vaan lorauttas sekaan..??
  17. G

    Onko kellään ollut tällaista raskausoiretta?

    kädet oli mulla lämpöset mutta jaloista lopu verenkierto ja oli koko ajan kylmät
  18. G

    Allergialääke/antihistamiini imettävälle?

    ei ole tabletteina ainakaan imettävälle mitään. :( mutta mulle neuvolasta sanottii että jos on pakko ottaa niin puolikas tabl imetyksen jälkeen ja sitte mahdollisimman pitkä aika imettämättä
  19. G

    Marraskuun 2009 karhunpennut

    meilläkin on koira,onneksi sen voi vaan päästää yksin tohon takapihalle tarpeilleen.. mutta puran kiukun koiraan,tuntuu että vihaan sitä ja miksei se voi totella.. huono omatunto vaan siitäki tulee. kiitos muuten noista www.aima.fi oli ihan valaisevaa luettavaa,varsinkin nuo kokemukset...
  20. G

    Marraskuun 2009 karhunpennut

    ihan muiden asioden takia käyn psykoterapiassa kolmatta vuotta,mutta nyt on ollut tauko synnytyksen ja nyt joulun takia. ja olen syönyt ennen raskautta usean vuoden ajan laimeaa masennuslääkettä. vauvan takia ajattelin vielä etten nyt lopeta terapiaa,koska elämäntilanne muuttuu paljon. muuten...

Yhteistyössä