Hakutulokset

1. M

vauvalelujen pesemisestä

kiitokset vastauksista :) Noista kun on nuo pesulaputkin niin kuluneet, ettei niistä saanut selvää. Laitan siis pesukoneeseen.
  2. M

vauvalelujen pesemisestä

Miten olette pesseet vauvaleluja? Olen saanut ne tuttavaltani ja täytyisi pestä niitä ennen käyttöönottoa. Tarkoitan siis pehmeitä helistimiä yms, uskaltaako laittaa pesukoneeseen, et kuivuuko ne jopa joskus vai homehtuuko ja menee pilalle? Onko kokemuksia? Ei vaan oikeen kaikki tahrat varmasti...
  3. M

loppuraskaus ja ruokahaluttomuus

Onko muilla kokemusta ruokahaluttomuudesta raskausaikana? Mulla on viikkoja 34 ja tuntuu, että mikään ruoka ei oikeen meinaa maistua... Tärkeää olisi syödä monipuolisesti, mutta kun tuntuu että koskaan ei edes ole nälkä. En syö edes herkkuja tms että ruokahalu menisi niiden takia.
  4. M

Mitä tänään syötäisiin? (Vinkki miten selvitä helpommmalla ainaisesta miettimisestä )

Minäkin olisin kovin iloinen noista resepteistä :)
  5. M

kysymys niskaturvotustutkimuksesta

kiitokset vastauksesta, näin minä vähän arvelin asian olevankin.
  6. M

kysymys niskaturvotustutkimuksesta

Kaipaisin vastausta seuraavaan kysymykseen. Olen huomenna menossa niskaturvotustutkimukseen ja kuulin vanhemmalta äiti-ihmiseltä, että tutkimukseen pitäisi mennä virtsarakko täynnä. Onko tämä vielä nykykäytäntö vai jo vanhempaa tietoa, kun eivät kuitenkaan neuvolassa asiasta mitään maininneet.
  7. M

raskaus ja epilepsia

Ensi viikolla minäkin ekaa kertaa menen neuvolaan ja sieltä ne sit ohjailee eteenpäin, mitä nyt puhelimessa sen neuvolan tätin kans puhuin. Jännäähän tämä vähän on kaikin puolin kun ensimmäistä odottaa ja ei ole oikein käsitystä asioista, mutta jospa tämä tästä =)
  8. M

raskaus ja epilepsia

Kiitokset kaikille vastailijoille, kivaa kuulla kokemuksia ja ajatuksia useammalta taholta. Niin siis mulla on lääkityksenä lamictal ollut jo vuosia ja kohtaustilanne on tosi hyvä. Olen alottanut foolihapon syömisen marraskuussa eli siitä lähtien kun lopetin pilleritkin. Sain tiedon ja reseptin...
  9. M

raskaus ja epilepsia

Moi! Olisikohan jollakin kokemusta raskaus ja epilepsia -yhtälöstä? Missä vaiheessa kävitte neuvolassa, äitiyspolilla ja neurolla? Ja muutakin tietoa haluaisin kovasti.

Yhteistyössä