Hakutulokset

  1. W

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Näyttää kyllä ihan plussalta/ haamulta eikä värikertymältä ❤️
  2. W

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Minäkin näen tässä voisin sanoa jopa haamun ja ihan siellä testiliuskalla! On toki kauempana kontrollista kuin yleensä, mutta näissä voi olla vaihtelua!
  3. W

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Ihan tuo plussalta näyttää ❤️
  4. W

    Marraskuun murut

    Huoli ja murhe on ihan normaalia ja asiaankuuluvaa! Jokainen varmasti käy mielessään erilaisia murheita ja kauhuskenaarioita raskauden suhteen. On menettämisen pelkoa, pelkoa jaksamisesta, siitä miten elämä ja parisuhde muuttuu. Kuka mistäkin huolissaan. Näinhän se menee että vaikka kuinka...
  5. W

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Kyllä siinäkin viiva näkyy (y) vahvistumista sille!
  6. W

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Selvä viiva tässä muokatussa! Laita vielä ei muokattu kuva niin voi siitä arvuutella paremmin (y)
  7. W

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Ne liuskat pitää tosiaan irrottaa vielä siitä testistä että viivat näkyy
  8. W

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Toivotaan kuitenkin vielä parasta ❤️
  9. W

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Onko sulla muita testejä kuin noita Mamin? Kun minun veikkaus että niissä on hiukan laatuvaihtelua... omasta mielestä parin päivän testausvälillä niillä viivat jopa haaleni vaikka olisi pitänyt tummua... sit kuitenkin taas tummui selvästi.
  10. W

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Tuo on dpo 12 ja rv 3+5.
  11. W

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Tuollainen oli mun Mamin testin viiva kun digi antoi tuloksen raskaana 1-2 http://aijaa.com/gOnyDp Edellisenä aamuna digi vielä nega
  12. W

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Mamin testin viivat vahvistui mulla kuitenkin aika hitaasti! Vasta rv 4+6 tuli tasavahvat viivat! Älä heitä vielä toivoa
  13. W

    Marraskuun murut

    Rv 5+1 ja posliinin halailu alkoi :confused::sick:
  14. W

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Kiinni ja kiinteän tuntuinen.
  15. W

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Olen :D yleensä elää ihan omaa elämää :D joskus jossain oli juttua että raskaana ollessa "tuntuu kuin koskisi nenänpäätä" ja tässä raskaudessa piti paikkansa! Yksi syy mistä aavistelin että olisikohan plussa tulossa:oops:
  16. W

    Marraskuun murut

    Rv 5+0 poks :D kylläpä nämä alun päivät ja viikot menevätkin taas hyvin hitaasti :eek: toivotaan että aika alkaa taas np ultran jälkeen kulumaan hiukan nopeammin (y)
  17. W

    Marraskuun murut

    Vessahätä vaivaa täällä myös öisin. Parikin kertaa voi herättää. (Loppuraskautta odotellessa :D;)) Unia olen ruvennut näkemisen/ muistamaan. Sama oli edellisessä raskaudessa, normaalisti hyvin harvoin muistan nähneeni unia.
  18. W

    Marraskuun murut

    Täällä ei myöskään mitään kummempia oloja, tosin nyt vasta rv 4+5. Juilintaa on välillä ja syödä pitää useammin mutta siinäpä ne. Himpun verran väsyneempi mutta ei vielä pahaa väsymystä mitä varmaan jo muutaman viikon päästä on :mad: Muutamalle ystävälle olen plussasta kertonut, nämä tiesivät...
  19. W

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Vielä viimeinen kuva tänne :whistle: Nyt rv 4+0 eli menkat olisi tänään alkaneet... hienosti on vahvistunut tähän saakka! Ken jaksaa tänne asti odottaa niin ei viivoja tarvitse arvailla yleensä :D Mamin 25 testi http://aijaa.com/9p5CWd Ja ovistesti tummunut myös selkeäksi plussaksi...
  20. W

    Marraskuun murut

    Äitiyspakkaus piti heti eilen kurkata tun tuli julki. Jos tyttölupaus tulisi niin pakkauksen haluan mutta jos poikaa lupaillaan niin taidan ottaa rahana. Nuorimman (pojan) jäljiltä kaikki tallessa niin pojalle ei tarvitsisi mitään hankkia. Toki varmasti tulisi pieniä vaatteita hankittua mutta ei...

Yhteistyössä