Hakutulokset

  1. V

    Sammas ja kipu

    Eilen oli neuvola.. Täti oli ihan kauhuissaan mun rinnoista kun ne näki.. ..nii-i, olisi uskonut prkl kun soitin sille!! Ja nyt lähdetään sit lekurille. Mulla on nännit ja nännipiha tulehtunut ja tytöllä pylly. Sammaksen myötä kyllä, mutta sammas on siis saatukin pois nyt ja tullut sit jostain...
  2. V

    Sammas ja kipu

    olikohan resepti daktarin sulla tuizu samaa kuin käsikauppatavara mitä minäkin laitoin.. No mutta joo, ihana kun kuulee että miten muilla asian kanssa mennyt! Itse edelleen lypsän täällä maitoa, ja rinnat on kipeenä jo puristelusta. Maitoa ei tahdo tulla ja rinnat ei täyty välissä niin kuin...
  3. V

    Sammas ja kipu

    Imuote on ihan oikea. Ei siitä ole kyse. Ja kivut alkoi sammaksen tultua. Ja paheni samaan aikaan kuin sammas paheni. Mutta nyt siis tytöllä kieli puhdas mutta mulla nuo kivut vaan jatkuu.. :/ Edellinen terkkari neuvolassa katsoi varmaan puolen metrin päästä aikanaan mun nänniä ja sanoi juu...
  4. V

    Sammas ja kipu

    Soitettu on eikä sieltä sen enempää apua herunut. Samat lopinat ku neuvolasta. Paitti et tyksistä ne sanoi, että kyllä se rintoihinkin tarttuu.. ..neuvolatädin mielestä kun ei tartu, hah.. Meidän neuvolatäti on sentään iäkäs et luulis nähneen kaikkee, mut ei sitten vissiin.. Että edelleen...
  5. V

    Sammas ja kipu

    Tuo sammas.. Onko muilla sitä täällä? Meillähän sitä ol ja sunnuntaina aloin sitä hoitamaan ja samana päivänä taisi rintakivut kanssa pahentua jyrkästi. Puolukkaa laitoin ensin molemmille maanantaihin asti ja tiistaina aloin itelle laittaa daktariinia rintoihin ja vauvalle jatkoin puolukkaa...

Yhteistyössä