Hakutulokset

  1. M

    Maaliskuun muruset 2016 <3 *lokakuussa*

    Uusi odottaja ilmottautuu! Laskettuaika on 28.3 ja kuudes lapsi tulossa :) Ikää itsellä 30v. Pahoinvointi alkaa olla pikku hiljaa ohi ja voi taas siirtyä elävien kirjoihin :) Jotain epävarmoja liiketuntemuksia on alkanut nyt viikon sisään tuntumaan. Epäilen istukan olevan etuseinässä, koska...
  2. M

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** tammikuussa

    Meille syntyi poika 12.1 klo 12.56. Painoa pikkumiehellä oli 3450g ja pituutta 52cm. Raskausviikkoja oli 37+0 (mulla siis la oli 2.2, ei 1.2, niinkuin tuossa etusivulla lukee). Kaikki mennyt kuitenkin loistavasti, vaikka kiire pikkuisella olikin maailmaan. Miiuli & Kolmas :heart: 3vrk
  3. M

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** joulukuussa

    Jospa minäkin muutaman sanasen kirjoittaisin. Oon vaan niin laiska kommentoimaan mitään, vaikka usein täällä käynkin lueskelemassa. Mullakin on omakohtaista kokemusta noista menkkakivuista. Esikoista odottaessani alkoi alaselkää ja vatsaa poltella viikolla 32+. Vuorokauden kärvisteltyäni...
  4. M

    Onko joku saanut jo sikainfluenssarokotteen?

    Peesi. just tällanen olo mullakin on ollut tänään. Mut ihan siedettävä olo kuitenkin, ettei tän takia kenenkään tarvitse jättää rokotetta ottamatta. Normi flunssakin on paljon pahempi. Ihan on pystynyt lapset ja kodin hoitamaan tavalliseen tapaan :)
  5. M

    Onko joku saanut jo sikainfluenssarokotteen?

    Sain piikin tänään. Käsi hieman kipeä, ei muita oireita, ainakaan vielä. Piikki itsessään oli pieni ja pistäminen ei tuntunut juuri miltään. Rv 25+6 nyt menossa.
  6. M

    *Helmikuun hurmaajat KESÄKUUSSA*

    Tervetuloa uusille! Täällä ollaan koko perhe kauheassa flunssassa. Tai no lapset on jo paranemaan päin, mutta itsellä alkoi tauti eilen illalla. Olo on ihan hirvee, joka lihasta särkee, pää täynnä räkää ja kurkussa kaktus :| Neiti-81 Oon kertonut kahdelle mun ystävälle ja mies...
  7. M

    Helmikuisia?

    Ahaa, olitko se siis sinä, joka hehkutit tuolla mitäs nyt?- puolella ostanees metsolan vaatteita vauvalle? Ajoissa tosiaan oot :D (okei, mä ostin yhdet pienet vauvan sukat monta vuotta ennen kuin olin raskaanakaan :ashamed: ) Mun silmään osuu kans ihania pieniä vaatteita, mut nyt on pakko...
  8. M

    Helmikuisia?

    Täälläkin on varmistustesti tehty ja hieman vahvempi viiva tuli kuin eilen. Kai sitä on uskottava, että raskaana ollaan. Sullako mimmi1981 oli poika syntynyt helmikuussa? Meillä kans tuo eskoinen täyttää 3 ensi helmikuussa, toivottavasti ei tule samaa syntymäpäivää tämän kolmosen kanssa...
  9. M

    Helmikuisia?

    Täällä yksi helmikuinen lisää :wave: Tänään kp27/26 testasin haalean plussan. Laskettu aika olis laskurin mukaan 1.2.2010. Elikkäs Miiuli07, 24 v., LUS, kolmas pikkuinen tulossa :heart: Oireina on kova väsymys ja mahaa polttelee kuin ennen kuukautisia. Ei kuitenkaan mitään selkeitä...

Yhteistyössä