Hakutulokset

  1. tiinuli77

    Pikkukakkosta tavoittelemaan...

    Me mentiin yrittämään vuoden ikäiselle pojallemme sisarusta. 2 meillä siellä oli pakkasessa ja nyt siis 1 nelisoluinen sulatettiin. Sulatuksessa alkio menetti 2 solua, ni nyt mietityttää hirveesti et millaiset mahikset tällä siirretyllä on, kokemuksia? Meillä tätä tehtiin nyt mun omaan kiertoon...
  2. tiinuli77

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Me mentiin yrittämään vuoden ikäiselle pojallemme sisarusta. 2 meillä siellä oli pakkasessa ja nyt siis 1 nelisoluinen sulatettiin. Sulatuksessa alkio menetti 2 solua, ni nyt mietityttää hirveesti et millaiset mahikset tällä siirretyllä on, kokemuksia? Meillä tätä tehtiin nyt mun omaan kiertoon...
  3. tiinuli77

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Toukokuussa **** (Päivityspyynnöt yksityisviestillä, kiitos!)

    Täällä mennään rv 24+1, esikoista odotellaan joka on saatu aikaan koeputkihedelmöityksellä. Kiva tulla täänne vaihtamaan ajatuksia samassa odotusvaiheessa olevien kanssa =)
  4. tiinuli77

    matala HCG arvo

    Onpas täälläkin hiljasta.. Täällä elellään rv. 8, ihan hyvä olo on ollut. Vieläkään ei uskalla oikee kertoa kellekään ja kyllä sitä keskenmenoa edelleenkin pelkää..! Nyt oon huomannu et valkovuotoa on taas ilmestyny housuihin ja nälkä on aika tarkkaan 2 h:n välein. Turvonneeseen oloon olen...
  5. tiinuli77

    matala HCG arvo

    Olin tänään lenkillä ja yllätyin oloani: Oli jotenkin hirmu raskas olo ja meno. Jos en katsoisi mahaani musta tuntuisi että mulla on valtava maha, siis turvotusta tai sitä itseään, mutta ei kai se tavallaan vielä voi näkyä, vaikka kyllä kun katson alavatsaani varsinkin kohdun seuduilta, se...
  6. tiinuli77

    matala HCG arvo

    Moi taas kaikki ihanat kohtalotoverini! Kävin tänään taas ultrassa, pelotti se jomotus ja muutenkin ois ollu ultra perjantaina. Kaikki oli hyvin, sikiö oli 7,7 mm ja vastas viikkoja 6+5. Sydämen syke oli vahvistunu. Mä/me ollaan niin onnellisia ja toivotaan sydämemme pohjasta että kaikki...
  7. tiinuli77

    matala HCG arvo

    Täällä yks "pöljä" pelkää kun varsinki tänään on ollu alavatsajomotusta rv6+6 enemmän ehkä vasemmalla puolella, vähän ku menkkakipua. Mä en voi sille mitään, mut alko huolettaa :( Tiedän että tällainen voi olla ihan normaalia alkuraskaudessa, mutta 2 km kokeneena en voi olla huolehtimatta...
  8. tiinuli77

    matala HCG arvo

    Kauhee ku mä meinaan jo alkaa nauttii tästä olosta vaik pitäis viel täysil pelätä ettei mee kesken ;D Must on ihana mennä nukkuu silleen et viimeiset ajatukset on siinä et se pieni ois jo täällä <3 No niin ja taas MAANPINNALLE! Arvatkaa vaan haluisinko jo mennä ultraan kattoo miten nyt...
  9. tiinuli77

    matala HCG arvo

    Perjantaina oli uusi ultra. Lääkäri etsi ja etsi ja sanoi eka että samalta täällä näyttää ku maanantainakin..hän siinä etsi ja etsi,vitsi mikä tilanne oli ku ei tienny et onko kaikki hyvin vai ei..! Sieltä se pieni alku sitten loppujen lopuks löyty ja sydämen syke!! =) mä en oikeesti tienny...
  10. tiinuli77

    matala HCG arvo

    Inkku83 Mä en vaan jotenki millään pysty käsittää et miten eka kaikki näytti hyvältä ja sit yhtäkkiä ei olekaan..! Tää on näköjään ihan arpapeliä.. En haluis millään luopua tuosta mitä tuonne masuun on nyt saatu ku kaikki on nyt päällisin puolin mielestäni ihan ok , mut sit ultra näyttääki et...
  11. tiinuli77

    matala HCG arvo

    No niin se siitä ilosta sitten :´( eilen (5+5) oli ultra ja siellä näkyi vaan se pussi, ruskuaispussi vai mikä se ny on. Lääkäri sano et sillä laitteella pitäis näkyä jo muutakin..ja sanoi että ei anna hirveesti toiveita..HCG oli 6396, mut se kuulema alkaa tod.näköisesti siitä laskemaan ja tää...
  12. tiinuli77

    matala HCG arvo

    Nyt kun mentäis/mennään noin 5+5 niin HCG oli 6396. Ultrassa ei näkynyt muuta kun ruskuaispussi ja lääkäri ei uskaltanut antaa kovin paljon toivoa.. :'(
  13. tiinuli77

    matala HCG arvo

    Mistä te tiiätte mihin suuntaan teidän hcg on lähteny kehittyy?? Mulla se oli pp13 44 (testi näytti vain haamua viel tuossakin vaiheessa) ja lääkäri sanoi että ihan hyvä tässä vaiheessa, että raskaus on alkanut. Haluisin nyt vaan ekaa ultraa kuumeisesti odotellessa tietää että onko se arvo...
  14. tiinuli77

    IVF lyhyellä kaavalla

    Meillä 2. hoito menossa. 1. oli IVF josta kemiallinen raskaus ja siis km.. Nyt meille tehdään sit ICSI. Onko normaalia että pistokset etenee eri tavalla eri hoitokerroilla? Meillä eka IVF meni niin et pistokset alotettiin kp5, puregon 125 nostettiin lopuks 150. Nyt kun on ICSi menossa...
  15. tiinuli77

    Munasolut eivät hedelmöity ICSI:lla?

    lumeton Missä vaiheessa teidän hoidot ovat? Miten tuo jatkui, tuliko raskautta ja mikä teillä tausta?
  16. tiinuli77

    Metformin ja luomuyritys (sallittua?)

    Täällä metut vasta alotettu ja kovasti toivotaan että ne auttaisi! Samalla syödään foolihappoa. Meillä noitä metuja syödään aikaisen km:n torjumiseks ja en tiiä jospa tuo vaikuttais tuohon tm kun sitäkin meil on ollu. Minkätakia muille määrätty tuo lääke? Me siis alotettiin ihan vaan "kaikki...
  17. tiinuli77

    Munasolut eivät hedelmöity ICSI:lla?

    Moikka! Täällä alotettiin just primot ja seuraavaks ois vuodon ja piikitysten aika. Miten muuten meillä kun IVF:ssä hedelmöitty vaan 1 ms ja se siirrettiin, se kiinnitty, mutta ei jaksanu sit pitää kiinni :'( Nyt ollaan seuraavaks menossa ICSI:n, niin voiko tuosta IVF:stä päätellä mitään...
  18. tiinuli77

    Munasolut eivät hedelmöity ICSI:lla?

    Miisamari Millainen tausta teillä on ja mikä ongelmana? Mitä sille teidän icsi alkiollle sitten kävi? Monta ms:a sulla kerättiin?
  19. tiinuli77

    Te joilla ollut ovulaatiossa häiriö (PCO, tms..)

    Sartsa83 Meillä on siis takana 1. IVF mikä ei siis onnistunu ja nyt ootellaan mirkohedelmöityksen alkua. Tääl ois muutes hyvä jos jokaisella ois ns. allekirjotuksena vähän omaa taustaa ni näkis suoraan et millaset taustat kenelläki on Ne pp:t ja tää et odottaa milloin hoidot pääsee jatkumaan...
  20. tiinuli77

    Munasolut eivät hedelmöity ICSI:lla?

    Hmm..ei oo kauheen lohduttava tuo noin 60%.. :/ voi hitto, kuinkahan tuossa meille käy. Mua niin pelottaa että lääkäri joutuu sanomaan meille että selittämättömiä ollaan että keinot on lopussa..! :'( Sen ku tietäis et miks alkio ei jaksanu sen enempää..?? mua mietityttää sekin kun mulla on...

Yhteistyössä