Hakutulokset

  1. J

    Voiko teistä 5v jättää yksinään aamulla kotiin...

    riippuu lapsesta.. minun mielestä yksin oloa voi harjoitella esim sillä että vaikka äiti lähtee viemään roskia ja 5v jää siksi aikaa yksin kotiin..... pikku hiljaa hyvä tulee ;)
  2. J

    tätä ei ymmärrä. täällä vouhkataan ja ollaa soittamassa lasten suojeluun jos esim. 8 vuotias on ulkona pikku siskonsa tai veljens

    Minun mielestä siinä on enemmän huonoa jos jättää 3-5vuotiaan yksin pihalle kuin sen että noin 8v on parin vuoden ikäsen sisaruksensa kanssa koti pihalla jos vanhemmat ovat kotona.. Ja kännykkä ei todellakaan ole turva lapselle.. jopa 8v lapsi ei välttämättä tajua mihin soittaa ja millon kun...
  3. J

    Jos olisin mies, minäkin karttaisin yh-äitejä kuin ruttoa... Tässä teille hiukan informaatiota yh-mammat.

    Mun on vaikea käsittää sitä että miten yksinhuoltajat yhä tänä päivänäkin leimataan "huonommiksi" kuin muut vanhemmat.. Te jotka haukutte jatkuvasti yksinhuoltajia oletteko kskaan miettineet kuinka moni on tahtomattaan yksinhuoltaja. Monenko mies on lähtenyt kävelemään sanomatta mitään, Moniko...
  4. J

    Mikä auttaa yksinhuoltajia jaksamaan?

    Onko omaa kokemusta? Olen yksin poikani kanssa ja välillä on todella raskasta koska tukiverkostoni on niin pieni. Ja pojallani on aivan hirveän kova uhma... Miten muut/itse olette selvinneet uhmasta? Olisi kiva keskustella saman kokeneen ihmisten kanssa tai sellaisten jotka on seurannut vierestä...

Yhteistyössä