Hakutulokset

  1. V

    Laulu häihin?

    Olisi siis 2 yhdeksänvuotiasta morsiusneitoa,molemmat hyviä laulamaan.Millaisen laulun he voisivat esittää tätinsä häissä ? Minulla raksuttaa ihan tyhjää... :/
  2. V

    Miten teillä nimitetään isoisää ?

    Meillä toinen on ukki,toinen pappa...
  3. V

    Rovaniemellä,Torniossa tai Kemissä asuvat !!

    Olisi kesällä häihin meno ja morsian esitti toiveen,että lähisuvun naisilla olisi hattu päässä. En ole koskaan ennen ostanut hattua,joten tietäisittekö onko edellä mainituissa kaupungeissa hattukauppoja vai löytääkö hattuja esim. Prismoista tai City-marketeista ? Entäs hintataso ? Kovin montaa...
  4. V

    Hei ! Mulla on tänään vuosipäivä...

    Siis vuosi täynnä palstailua kirjautuneena !
  5. V

    Mikähän olis hyvä hemoglobiinitaso 12-vuotiaalle ?

    Kun oli ollut terkkarilla ja hb mitattu 149. Terkkari oli moittinut sitä liian korkeaksi. Onkos siitä jotain haittaa,jos on liian korkea ?
  6. V

    Onko kukaan neulonut Huopanen-langasta ??

    Sain toissapäivänä tuttavalta tähteeksi jääneen kerän em. lankaa ja aloin heti neulomaan lapasia tytölle. Eilen sitten lapset olivat heittäneet vyötteen roskiin ,enkä muista sitä huovutusohjeesta muuta,kuin että piti 40 asteessa koneessa huovuttaa. Pitikö koneeseen laittaa jotain pesuainetta ...
  7. V

    12-vuotiaan unettomuus,mikä avuksi ??

    Meidän 12v tyttö on n. viikon ajan kärsinyt nukahtamisvaikeudesta,nytkin vielä hetki sitten kävi itkemässä,ettei saa millään unta. Normaalisti laittaa nukkumaan yhdeksän seutuun. Tyttö itse on hirveän huolissaan tilanteesta ja aamuisin tosi väsynyt. Pelkää,ettei enää koskaan pysty nukkumaan...
  8. V

    Voiskohan nuo lapset jo jättää yöksi keskenään kotiin ?

    Kun olis kerrankin mahdollisuus päästä miehen kanssa kahdestaan kylpylähotelliin yhdeksi yöksi. Vanhin tytöistä on 14,5v,toiseksi vanhin 13v ja pienemmät 9v,7v ja 5v. Kun meillä ei ole ketään sukulaista tai tuttua,joka voisi yöksi tulla,korkeintaan illalla voisi joku käväistä. Naapurit on ihan...
  9. V

    TERVEYSUUTISET,suklaa sopii myös laihduttajalle !!

    - Suklaa tehdään suklaapavuista ja sokeri juurikkaasta,jotka ovat molemmat terveellisiä vihanneksia. Täten suklaa on terveellistä kasvisruokaa.Suklaassa on myös maitoa,mikä tekee siitä vieläkin terveellisempää. - Suklaarusinat ja muut suklaahedelmät lasketaan hedelmiksi,joita saa syödä niin...
  10. V

    Oletko pitempi,kuin äitisi ??

    Minä olen n. 7cm pitempi...
  11. V

    Mies kävi dyykkaamassa K-marketin roskista...

    Meillä on siis takapihalla 2 kesyä sorsaa ja mies kävi kysymässä paikallisen K-marketin kauppiaalta,olisko siellä vanhaksi mennyttä leipää,mitä lapset voisivat syöttää sorsille. No,kauppias siihen oli sanonut,että juuri vietiin ostoskärryllinen vanhaa tavaraa roskiin,käy sieltä hakemassa...
  12. V

    Ostin sitten korkeavyötäröiset ja kapealahkeiset...

    farkut. Mikä ihana tunne,kun ensimmäistä kertaa vuosiin saan survottua koko vatsani housuihin,eikä makkara jää roikkumaan housunkauluksen yläpuolelle. Vyötäröni ja vatsanseutuni näyttää paljon hoikemmalta,eikä housuja tarvitse kiskoa jatkuvasti ylöspäin,kun vyötärö on oikealla kohdalla. Älytön...

Yhteistyössä