Hakutulokset

  1. Irina-n80

    Löytyykö pitkäaikainen meiliystävä 3 lapsen äidille?

    Heips! =) Eli pitkäaikaista, luotettavaa, puheliasta (vai paremminkin kirjoittavaista?! :D ) ja huumorintajuista meiliystävää kaipailisin... :) Itse olen huhtikuussa pyöreitä (30 v :x ) täyttävä, kolmen lapsen ( tyttö 03/00, poika 01/02, tyttö 11/06) äiti Turusta. Tällä hetkellä...
  2. Irina-n80

    Huumorintajuisia & mukavia mese- sekä meilikamuja haussa :)!

    Heipsan! Eli kovasti kaipailen uusia huumorintajuisia, jutustelevaisia, mukavia & symppiksiä tuttavuuksia :flower: messengeriin sekä meilailuun =) !! ...Toiveena pidempiaikainen ystävyys. Olen 26-vuotias äiti Turusta. Perheeseen kuuluu aiemmasta suhteesta kohta 7-v (synt. 03/00) tyttäreni...
  3. Irina-n80

    Mukavia äitikavereita TAMPEREELTA ja lähiympäristöstä :)?

    No heissun :wave: Täällä olisi tämmönen huumorintajuinen & optimistinen 26-vuotias kahden lapsen äiti joka oottaa kolmasta syntyväksi marraskuussa -06. Asun lapsineni vielä Turussa mutta kovasti on suunnitteilla muutto Nokialle vielä ennen marraskuuta... Nyt kaipailisinkin kivoja...
  4. Irina-n80

    Pitkäaikaisia meiliystäviä ??

    ...Löytyisikö pitkäaikaisia meilituttavuuksia huumorintajuisista, suht' jutustelevaisista, empaattisista ja mukavista naisista? :) Itse olen h-tajuinen, jutustelevainen, empaattinen ja optimistinen 25-v kahden hyväntuulisen ja sosiaalisen lapsen (tyttö ' 00, poika ' 02) äiti Turusta. Laitahan...
  5. Irina-n80

    No löytyykös 1980 syntyneitä?

    Onkos teitä? :) Itse oon syntynyt keväällä -80 :wave:

Yhteistyössä