Hakutulokset

1. H

Neljännestä Kuumeilevia vol2

Kiitos, huomasinkin nyt vasta että olit ystävällisesti päivittänyt minut sinne :) Maanantaina olin gynellä ultrassa ja sisätutkimuksessa. Gyne myös sanoi että pitkä kierto, mutta ultran mukaan kyllä ovis tapahtumassa (kypsyvä munasolu näkyi siellä oikella puolella). Eli katsotaan, ensi...
  2. H

Onnea terhi! :heart: Olenko jo tippunut" listalta vaikka en ole pariin viikkoon käynyt täällä? :whistle: ;) Eli neljättä yritellään ja kp 25/32-40. Gynellä kävin maanantaina tarkistuttamassa paikat . Sisätutkimus tehtiin sekä ultra. Oikealla munasarjassa näytti olevan kypsyvä...
  3. H

Talvi - ja kevätvauvasta 09-10 kuumeilevat

Ei olekaan hetkeen ehtinyt tänne :x Eli kp ois nyt 25/32-40. Yritystä takana 2,5vuotta (4.yritellään...) Katsoinko väärin, mutta en löytänyt nimimerkkiäni listalta? En ole tosiaan hetkeen käynytkään (1-2viikkoa) hetkeen... Kävin maanantaina gynellä sitten ja tehtiin sisätutkimus sekä...
  4. H

Kysyisin vielä että kuinka pitkä kierto sulla yleensä normaalisti oli? Tuo 35? Ajattelin että aika samoissa mennään, siis minulla aina (melkein kellontarkka) kierto ja nyt viime kierrossa tosiaan meni ihan pyllylleen (kp40, sit tuli täti)! Nyt sitten varmaan pitää lämpöjä alkaa mittailemaan...
  5. H

Eli olen jo tuolla talvi ja kevätvauvasta kuumeilijoiden listoilla, mutta käykö se että olen molemmilla palstoilla? =) Kun ei ole vielä kokemusta hirveesti täällä... ;) Neljättä yritellään, 2,5vuotta takana... Lapset 2000,2003 ja 2006. Jokaisesta mennyt yrityksessä 1,5v-2,5v mutta...
  6. H

Onnittelut Petite ! Niin hienoa!! :) Täällä muutenkin näköjään jännät ajat monella.. Ihanaa :heart: Kp 5/35-40... Odottelua siis.... :wave:
  7. H

Pitää vielä miettiä tuota pestiä, koska en niin hirveän usein ehdi tänne koneelle kun nuo lapset pitää kiireisenä... :)
  8. H

Minun yrityskerrat voi laittaa sinne =) Voi että, toivon todella että sinun haamusi sieltä vahvistuu, ihanaa!! :hug:
  9. H

30v äityli ja neljättä haaveillaan. Lapset poika 2000, tytöt 2003 ja 2006. 2,5 vuotta nyt yritetty neljättä, juuri alkoi eilen menkat kp:lla 40 :o , normaali kp 35 ja suht säännölliset olleet. Varasin gynelle ajan tänään ihan vain tarkistuttaakseni paikat ja mahdollisesti ultra myös...

Yhteistyössä