Hakutulokset

  1. H

    *** Toukovauvat 2007 *** toukokuu

    Huomenet :wave: Omasta kropasta :/ hmm... Kiloja on karissut jotain 8 ja omat vaatteet sopii päälle joten kuten :whistle: . Housut menee heittämällä mutta puserot ja paidat tuppaavat käydä ahtaaksi :laugh: . Tässäpä kiireimmät :wave:
  2. H

    *** Toukovauvat 2007 *** toukokuu

    HissunMyy ilmoittautuu mukaan :D Poikavauva 5.5.07 ja mitat 3550g ja 50cm Täällä arki on lähtenyt rullaamaan oikein hyvin. 1,5 vuotias yrittää hoitaa vauvaa ja aina kun vauva itkee niin hän sanoo vauva vauva vauva ja menee kattomaan onko mitään hätänä. Hieman on mustasukkainen kuten asiaan...
  3. H

    Yli 36v KesäToiveet

    Sorry kamut :ashamed: On ollut kaikenlaista tohinaa tämän synnytyksen ympärillä. Joten täältä pesee :laugh: .... Meille syntyi 5.5. klo 19.52 poikavauva rv:t oli 39+1. Strtegiset mitat 3550g ja 50cm, hattu 34,5cm. Synnytyskertomuksen laitoin tuonne toukokuisiin jos haluatte lukea sen ;) ...
  4. H

    TOUKOKUISTEN 2007 toukokuu

    Onnea kaikille vauvautuneille :flower: Tässä tulisi synnytyskertomusta: rv 39+1 Perjantaina 4.5. tuli loputkin limatulpasta ja oottelin suppareita joita ei sitten tullutkaan Lauantaina 5.5. isonS:n jälkeen jotain 1-2 tuntia sanoin miehelle että nyt lorahti jotain muuta kuin pissaa housuun :o...
  5. H

    TOUKOKUISTEN 2007 toukokuu

    Hei kaikki! Vauva syntyi 5.5. Klo 19.52 ja mitat 3550g ja 50 cm, hattu 34,5 cm vedet meni kotona. Kaikki voidaan hyvin. Synnytyskertomus tulee myöhemmin. T. HissunMyy
  6. H

    TOUKOKUISTEN 2007 toukokuu

    No niin... Onnea vauvautuneille :flower: Taas yksi räpistys takana :laugh: :headwall: :headwall: . Soitin aamulla Oyssiin ja sanoivat sieltä että juu tule siinä klo 10-11 ja minä että ok :D . No lähdettiin sitten ajelemaan ja oltiin yli puolenvälin matkaa kun ne soitti sieltä ja kysyi että...
  7. H

    TOUKOKUISTEN 2007 toukokuu

    Paljon Onnea vauvautuneille :flower: No niin... Tulipas käytyä äippäpolilla jälleen :/ . Menin sinne sillä mielellä että en lähe kotiin. Lääkäri sitten tutki ja sanoi että voidaan käynnistää mutta tarvitaan johtavan lääkärin lupa ensin ja sieltä heltisi ilman mutinoita lupa :D . No sitten ne...
  8. H

    Toukomasujen -07 huhtikuu

    Jälleen kerran onnea kaikille vauvautuneille :flower: Hauskaa vappua!!!! Kiva ilma muuten mutta hirveen kylmää :snotty: . Tänään olisi ollut neuvola mutta peruin sen koska on meno keskiviikkona Oyssiin. Olen myös huomannut että limatulppa on ruvennut irtoilemaan :D . Tänäänkin on supistellut...
  9. H

    Toukomasujen -07 huhtikuu

    Nyt on laitettu kassit valmiiksi lähtöä varten :D . Tuossa hoksasin että jos vauva jostain syystä malttaisi syntyä huhtikuun puolella niin saisi lapsilisät jo toukokuulta :kieh: . Kaikkea sitä laittaakin merkille. Kun on rahasta kiinni niin sitä hoksaa :laugh: . Vapun toivotukset laitetaan...
  10. H

    Yli 36v KesäToiveet

    Nostellaanpas tätä välillä :D Kiitokset Pilkkeelle kannustuksista :D
  11. H

    Onko täällä muita, jotka haaveilee 7:stä lapsesta?

    Vähän myöhään tuli tämä pino. Meillä seitsemäs on jo loppusuoralla. Mahdollinen käynnistys tehdään jo ens keskiviikona :D . Onnea matkaan kaikille yrittäjille :D
  12. H

    Toukomasujen -07 huhtikuu

    Paljon Onnea Vauvautuneille :flower: :heart:
  13. H

    Yli 36-vuotiaitten toteutuneet toiveet

    Heissan kaikki :wave: Täällä ei kummempaa. Ristiselkää on jomotellut tasaisesti tiistaisen äippäpolin käynnin jälkeen :D . Toivottavasti ne jomottelut on tehnyt tehtäviään ja aukonut paikkoja ens keskiviikkoon mennessä :p . Käynnistyisi nopeampaa tuo synnytys. Kummeista oli puhetta. No...
  14. H

    Toukomasujen -07 huhtikuu

    \ Mulla on käynnistetty suurinosa synnytyksistä. Niinkuin tämä viimeinenkin. Eka päivänä ei lähtenyt syntymään mutta toka päivänä sitten rajusti omilla. Neljäs synnytykseni kans käynnistettiin ja tipan laitosta vauvan syntymiseen kesti 3t 10min. Ei se välttämättä kestä kauaa =) . Kaikki...
  15. H

    Yli 36v KesäToiveet

    \ Tullaan kertoilemaan :D . Ensi viikolla heti vapun jälkeen on seuraava käynti äippäpolilla josko sitten käynnistäisivät :D .
  16. H

    Toukomasujen -07 huhtikuu

    Onnea hirveesti uusille vauvautuneille :flower: Josko sitä meilläkin ensi viikolla on jo käärö kainalossa vaikka laskettuaika on 11.5. Lupailivat äippäpolilla käynnistystä ensiviikolle kun edellinen synnytys oli nopea ja matka on pitkä synnärille. Vauvakin on hyvän kokoinen :D .
  17. H

    Toukomasujen -07 huhtikuu

    \ Ei minun mielestä nuo käynnistykset ole olleet sen kivuliaampia. Yhtä supistusta on viimeinen puolituntinen aina ollut. Mulla on ollut ilokaasu ainoana lievityksenä neljässä synnytyksessä ja ekassa epiduraali ja tokassa aquarakkulat ja ilokaasu. Joka kerta oon vaan ajatellut että mitä enempi...
  18. H

    Autolla ajaminen viimeisillään

    Minun on pakko ajaa ihan viimeisillänikin koska matkaa lähimpään kauppaan on noin 30km ja neuvolakin on siellä suunnalla :/ . Neljättä kun odotin niin ajoin Oyssiin kontrolliin ja jäin synnyttämään samantien :laugh: . Eihän mun olisi ollut pakko mutta nytkin kun odotan niin meinaa laatta lentää...
  19. H

    Toukomasujen -07 huhtikuu

    Peppikö se kyseli käynnistyksistä? Mulla on käynnistetty suurinosa synnytyksistä :/ . 1. lähti omilla mutta lopahti ja laitettiin tippa 40+6 2. omilla 41+6 3. Käynnistys 42 4. Käynnistys maanittelujen jälkeen 39+6 5. Omilla 40+6 6. Käynnistys 41+5 ei onnistunut ja seuraavana päivänä lähti...
  20. H

    Yli 36v KesäToiveet

    B)

Yhteistyössä