Hakutulokset

  1. M

    Syyskuun Sydänkäpyset *heinäkuu*

    Hellurei, Ja kiitos Mädchenille taas uudesta pinosta. Ja yhdessä poksuttiin taas. Heinäkuussa ollaan ja aika vaan menee ja menee. Toisaalta taas tuntuu, että ihanko oikeasti vielä kaksi kuukautta nyt ainakin. Teillä on monella kaikki niin ihanan valmista vauvaa varten jo, ihania reippaita...
  2. M

    Syyskuun Sydänkäpyset *kesäkuu*

    Moi, Kirjoittelin eilen kahteenkin kertaan pitkät pätkät ja voiko ollakin totta, että molemmat tekstit hävisivät lähestysvaiheessa. ARGH! Täytynee kiikuttaa läppäri huoltoon, taitaa olla tuulettimessa vika. Mutta ihania juttuja täällä, monet jo pakkauksenkin saaneet. Itse vielä odottelen...
  3. M

    SYYSKUUN SYKKIVÄT SYDÄMET *toukokuu*

    Hei pitkästä aikaa, joko pino on vaihtunut kesäkuulle? Itse en ainakaan löytäny uutta pinoa..kirjoittelen kun löydän oikean paikan. Voisiko joku vaikka linkittää sen? :)
  4. M

    SYYSKUUN SYKKIVÄT SYDÄMET *toukokuu*

    Moi, Täällä taas päiväkahvitellaan ihan kaikessa rauhassa ihan yksin, kun molemmat pienokaiset nukkuu taas samaan aikaan. Oon pyrkinyt, että yhdet päiväunet otetaan yhtä aikaa jos suinkin mahdollista, niin saa tämä mammakin levätä välillä. Tänään tosin myöhästyttiin päikkäreiltä aika lailla...
  5. M

    SYYSKUUN SYKKIVÄT SYDÄMET *toukokuu*

    Moi, Vieläköhän mahtuisin mukaan? Olen taustaillut melkeinpä alusta asti, mutta nyt vasta rohkenen liittyä mukaan tämänpäiväisen rakenneultran jälkeen. Palstailu on kyllä tuttua hommaa, mutta alkuraskauden keskenmenouhka sai taustailemaan ja matalalle profiilille hyvin pitkäksi aikaa. Nyt...
  6. M

    Maalismasut 2009

    Nopeasti Zoelle: Voisiko Roni kärsiä korvatulehduksesta? Oletko käynyt näyttämässä? Meidän isommalla on parhaillaan elämänsä ensimmäinen korvatulehdus, pienemmällä samoin. Nukkumisongelmilla se alkoi, kuulostaa nuo sun jutut niin tutuilta. Oot saattanut asiasta jo mainitakin, mutta en kerennyt...
  7. M

    Maalismasut 2009

    Moi, Ensinnäkin, onnea marzalle ja Aplolle pienistä prinsseistä. Ja kiva kuulla, että arki rullaa teilläkin hyvin. Marsulle osanotot koiran poismenon takia. Ikävä juttu. :( Paljon plussatuulia sinne, niin ja Mömmikselle ja Danjuskalle ainakin myös. Ja tietenkin kaikille niitä tarvitseville...
  8. M

    Maalismasut 2009

    Moikka, Niin se vaan kesä tässä vierähtää. Yhdyn Marsun huomioon siitä, että milloin lie konetta aukaissutkaan. :D Mutta ensinnäkin onnea mutylle ja Kaalle, ihanaa että tekin olette nyyttinne saaneet ja kaikki meni hienosti. <3 Mutylle paljon jaksuja koliikin kanssa: meillä aivan sama...
  9. M

    Maalismasut 2009

    Ai niin, ja synnärikertomuksen voin tulla päivittämään pikapuoliin! (jos se jotakuta kiinnostaa)
  10. M

    Maalismasut 2009

    Maanantaita mammat, Nyt on sadepäivä, niin maltetaan olla vähän sisälläkin. Kaunis kiitos kaikille onnittelijoille, tuntuu aivan ihanalta kun tällainen ihana joukko äitejä ja taaperoita myötäelää onnessamme. Kovasti lämmittää mieltä, ihania olette ihan kaikki. <3 No, päiväthän ovat enemmän...
  11. M

    Maalismasut 2009

    Hei, Ensinnäkin Danjuskalle paljon voimia surussanne. Tippa linssissä luin, miten teille kävi. Mitään en oikein osaa sanoa, mutta haleja voin lähettää. Ja rutistankin sitten oikein kunnolla! Hyvää työnaloitusta ja kaikkea muutakin! Nyt on varmaan vähän huono hetki ilmoittaa, mutta tulin...
  12. M

    Maalismasut 2009

    Mohoi, pitkästä pitkästä aikaa. Ihana olla täällä. Oon yrittänyt kyllä roikkua juttujenne mukana, mutta aina kun olen alkanut kirjoitella jotain, on tuo pieni yksivuotias sanonut oman vastalauseensa asiaan. Ihme juttu, että kaikkea muuta saa äiti tehdä pojan leikkien lomassa (lukea lehtiä...
  13. M

    Maalismasut 2009:stä vauvautuneet *talviketju*

    Moi, Outiukselle pottailusta ja pidätyskyvystä: meillä on ihan sama homma, että kakka on tullut nyt reilut kuukauden päivät lähes vain ja ainoastaan pottaan. Olisinko yhden vai kaksi kakkavaippaa saanut vaihtaa tässä ajassa. Kakkaa yleensä yhdesti tai kahdesti päivässä ja minulla myös...
  14. M

    Maalismasut 2009:stä vauvautuneet *talviketju*

    Moi, On taas hetki aikaa, kun viimeks kävin täällä. Olin nimittäin koko tammikuun sijaistamassa. :) Oli kiva käydä, mut nyt taas ihana palata kotiin. Tulin nyt käymään tosi nopeasti marzalle kommentoimaan tuosta testiplussasta. Itsehän plussasin juurikin noilla viikoilla, ja alkuraskauden...
  15. M

    Maalismasut 2009:stä vauvautuneet *talviketju*

    Moi, Taas on ollut vähän väliä palstailussa, kun poika on ollut edelleen kipeä. Vaikka kuume laski ja vauvarokko meni, niin selvästikään ei ollut vielä oma itsensä. Ei jaksa kauheasti leikkiä (vaikka yleensä viihtyy pitkiäkin aikoja omilla tutkimusmatkoillaan ja lelujensa parissa) ja yöllä...
  16. M

    Maalismasut 2009:stä vauvautuneet *talviketju*

    Moi, En oo kerennyt kirjoittelemaan, kun joulu meni vähän suunnitelmien vastaisesti. Mutta nyt meillä on sitten sairastettu vauvarokko, tänään ensimmäinen lähes terve päivä. Viikkoon en ole nukkunut kuin torkahduksia, kun pieni on ollut niin kovin kipeä. 23.päivä nousi neljänkympin kuume...
  17. M

    Maalismasut 2009:stä vauvautuneet *talviketju*

    Moi, Ensinnäkin Melitalle ja ärrierille onnittelut raskautumisesta. :flower: Ja tervetuloa meidän odottavien joukkoon ;) Miten olette voineet, onko väsymystä, pahoinvointia ja muita kuten mulla, Kaalla ja mutylla? Onko raskaus jotenkin erilainen kuin eka? Mulla on täysin erilainen. Kaikki...
  18. M

    Maalismasut 2009:stä vauvautuneet *syysketju*

    Moi, Yhdyn Kaan joukkoon siinä, että väsymykseltäni olen nyt toista viikkoa vaan taustaillut. Silmät ei vaan pysy auki. (voimia Kaa ja muty, kyllä me tää handlataan!). Mikä se tällainen auvoinen keskiraskaus on? Ekasta en muista tällaista väsymystä, tosin saattaahan tuo pimeyskin vaikuttaa...
  19. M

    Maalismasut 2009:stä vauvautuneet *syysketju*

    Pikaisesti tulin onnittelemaan sinua Kaa! :flower: Ja toivottamaan tervetulleeksi seuraani pahoinvoivaan! ;) Paljon jaksuja sinne päin. Lähetän itseltäni vähän energiaa sinulle, jota ihme kyllä pitkästä aikaa tuntuu itselläkin olevan. Onko pahoinvointi ja väsymys tuttuja ekasta raskaudesta...
  20. M

    Maalismasut 2009:stä vauvautuneet *syysketju*

    Moi, Viikonloppureissu (siis se yksi yö) oli ja meni ja siitäkin selvittiin. Huomattiin, että kotiin tullessa kaikki olikin ihan hyvin ja poika oli nukkunut koko yön mummolassa hyvin. :) Ei ollut itkun ääntä päästänytkään, mutta kun me astuttiin sisään, niin eiköhän pitänyt hetki kiukutella...

Yhteistyössä