Hakutulokset

  1. M

    Keväällä/kesällä 2009 yrityksen aloittavat?

    kiitos kaikille onnittelijoille ja onnea myös teille kaikille <3 olipa joo tosi pikainen visiitti täällä, HAHA. toivois vaan niin et kaikki menis hyvin.. en silti jaksa ressata, mitä turhaan, asiat menee niinku on mennäkseen, ei niille mitään voi :) kiitos ja haleja <3
  2. M

    Keväällä/kesällä 2009 yrityksen aloittavat?

    heippahei :) eilen tuli jo ihan selvä plussa testiin!! onhan niitä sit tehtykki jonkun 100 edestä, minkä sille voi jos ei ole kärsivällisyyttä? :D minnes sit kuuluis siirtyä? onnea kaikkille yrittäjille, jos en enää täällä vieraile <3
  3. M

    Keväällä/kesällä 2009 yrityksen aloittavat?

    Afu-82; jos kuulun vielä tänne, ni kyllä se vaan sopii.. oon vast tehny tunnuksetkin tänne, että eipä mua ennen ole näkynyt.. kauan kyl jo juttuja lueskellut, mut nyt tulin kyselee apuja.. :)
  4. M

    Keväällä/kesällä 2009 yrityksen aloittavat?

    odottelenki just tässä et toi mies heräis ja menis ostaa testejä, et sais uudelleen kokeilla.. :) mä en enää kehtaa mennä ostaa ku kaikissa apteekeissa on käyty jo niiiin monta kertaa ja tavaratalotki on käyty läpi monesti. :D (hävettää) paljon onnea kaikille yrittäjille <3
  5. M

    Keväällä/kesällä 2009 yrityksen aloittavat?

    mut voiko raskaustestit oikeesti näyttää väärin?! mä en usko yhtään noihin mitä tein eilen.. (tein kyl KOLME, kaks saman merkkistä ja yhden eri) :DDDD ja kaikkiin tuli se haalee..? kivaa äitienpäivää kaikille <3
  6. M

    Keväällä/kesällä 2009 yrityksen aloittavat?

    ja tänään tein muute jo haaleen plussan, ei oo vielä mitään fiiliksiä, en oikein tiedä uskoisko siihen?! auttakaa tyhmää..
  7. M

    Keväällä/kesällä 2009 yrityksen aloittavat?

    mä ostin apteekista sellasen digitaalisen! siin oli se digitaalinen putkilo minne sit laitettiin pissaamisen jälkeen se testipuikko sisään.. siinä ainakin oli helppo luettavuus ja tarkat ohjeet.. 7 testitikkua ja se mittari. makso joku 40 euroa :D viimisellä tikulla sain täydet tummat, eli osu!! :p

Yhteistyössä