Hakutulokset

1. H

Ekat raskaus oireet??

se olis sitten kohta lääkärillä käynti...saa jännätä mitäs ne kertoilee. Pieni toivonkipinä ois vauvasta mutta näillä näkymin ei kuitenkaa :( Ainii oon unohtanu onnitella kaikkia plussanneita... =) :flower: ja viel anteeksi tuppautuminen ketjuun :)
  2. H

Ekat raskaus oireet??

testin Taas tein ja negaa näytti...ei auttanu ku soittaa tk:seen ja huomena soittaa gynelle aikaa...toivottavasti ei mitn vakavampaa sitten oo :( alavatsassa kyllä juilii et oisko sit menkat, mutta kyl on juilinu jo monta viikkoo...kauhee tätä tietämättömyyttä...
  3. H

Ekat raskaus oireet??

ja nyt huomasin että kun rintoja/nännejä puristaa tulee pieniä tippoja....paniikki sen kun kasvaa. Vauva olisi yhden yön seuraus exän kanssa...siksi varmaan pelko kauhee koska yksinhuoltajaksi täsä jäiskin... :(
  4. H

Ekat raskaus oireet??

ei tajua mikä ois,mulla on kauheen epäsäännölliset ja pitkät menkat 28-40pv ja nyt on viimeksi helmikuussa tullu menkat...nyt on menossa 70kp eikä menkkoja vaa näy....viikko sitte tein testin ja negaa näytti...voisko se näyttää väärin? oon ihanpaniikissa asian kanssa...mitä tässä telee?????

Yhteistyössä