Hakutulokset

  1. J

    miehen lapset ovat inhoja

    kaikki ihan samoin ja vielä pahemminkin. ota yhteyttä minuun toimituksen kautta jos mahdollista ja jos haluat jutella enemmän. En oikeen tiedä miten edetä jos haluaa jutella henk. mutta yritä niin saadaan kunnon keskustelu käyntiin. T: jx5
  2. J

    unelmat murskaksi

    \ Samat sanat olen itse ollut suhtessa jossa mies lyö ja tosi asia on se että jos hän lyö kerran hän lyö toistekkin. Mene ennen kuin tapahtuu jotain kamalaa ja ajattele lastasi minä en aina tehnyt niin vaan jäin väkivaltaiseen suhteeseen ja loppu tulos on se että 10 vuotias poikani kastelee...
  3. J

    Kun mies ei osallistu arjen pyöritykseen..

    Tuttu tunne!!! Itselläni oli kaksi lasta ennen kun tapasin nykyisen mieheni, hänellä oli kans kaksi saman ikäiset kun minun 2 ja 6 vuotiaat. Pari vuotta myöhemmin meille syntyi yhteinen lapsi ja siinä tuli kaikki vastuu minulle. Mies tekee paljon töitä ja olen yksin monesti jopa viiden lapsen...
  4. J

    Miksi ihmiset pettää???

    Mietin tässä pääni halki miksi ihmiset pettää... Ennen kun tapasin nykyisen mieheni hän eli avioliitossa jossa nainen petti KOKO ajan. Kun tapasimme hän sanoi minulle että toivoo että en koskaan pettäisi häntä koska hän ei kestäisi sitä enään.Hän sanoi että ei koskaan pettäisi ketään koska...

Yhteistyössä