Hakutulokset

  1. H

    nyt on voimat loppu

    :hug: samoin
  2. H

    nyt on voimat loppu

    lapsilla molemmilla korvatulehdukset,silmätulehdukset ja nielurisatulehdukset. miehellä paha silmätulehdus joka ei meinaa talttua antibiooteillakaan. sitä vaan ihmettelen et miten ite olen säästynyt terveenä. ja kylläse mies apua tarvitsee kun ei jaksa kunnolla ees istumaan nousta kuumeen takia.
  3. H

    nyt on voimat loppu

    4 viikkoa ja 10 lääkärissä käyntiä,kaikki yöt menny valvoessa,päivät miehen ja lasten hoitamisessa. lapset jatkuvasti korkeassa kuumeessa,mies viikon 40 asteessa ja kamalassa lääketokkurassa. mä olen tosi väsynyt! :ashamed: kahtena edellisenä iltana mulle on noussut kuumetta johtuen...
  4. H

    Alkoholistien lapset, miten jaksatte tätä?

    mutta olen perustanut tuonne kerhopuolelle halaus-kerhon joka tarjoaa vertaistukea juuri teille jotka olette kokeneet esim. alkoholismia tms. siellä voimme jakaa vapaasti kokemuksia ja omia tuntoja ilman että ulkopuoliset saavat niitä käsiinsä. salasanan saa minulta. :)
  5. H

    onko teilläpäin kirppistä missä myynnissä vain lastenvaatteita ym

    lahdessa toimii lasten kirppari viikari jossa myydään vain lastenvaatteita, -tarvikkeita ja äitiysvaatteita. kysyntä on todella kovaa. =) sieltä on tullut tehtyä uskomattomia löytöjä.
  6. H

    lastesi nimet&anna samalla kommentti edellisen nimistä

    juu oikein muistit. :D sehän oli alunperin Laura Jenna Elli-Noora Aleksandra Jurvanen. oli papilla hauskaa kun ristiäisten kahvitilaisuudessa soitettiin ko. laulu. :whistle:
  7. H

    Halaus-kerho

    heippa vaan! olen perustanut kerhon johon saavat liittyä kaikki joilla on kokemuksia alkoholismista,huumeista,pahoinpitelyistä ym joko omalla kohdalla tai suvussa/omassa perheessä. tarkoituksena on jakaa kokemuksia ja antaa vertaistukea vaikeissa asioissa. kerhon jäsenillä on 100%...
  8. H

    lastesi nimet&anna samalla kommentti edellisen nimistä

    todella nättejä nimiä ja musta on ihanaa et vanhat nimet on tullu käyttöön taas. meidän lapsukaiset ovat Kasper Julius ja Laura Elli-Noora Aleksandra B)
  9. H

    -82 syntyneet äidit!!

    minä ja ukkoni ollaan molemmat vm. 82 ja asustellaan lahdessa. lapsia on kaksi, poika -02 ja tyttö -05. :wave: kaikille! B)
  10. H

    Halaus-kerho

    unohdin sitten sanoa että salasanan saa minulta :D
  11. H

    Halaus-kerho

    kerhoon otetaan lisää uusia jäseniä! tervetuloa mukaan!
  12. H

    Halaus-kerho

    tiedän että monelle kynnys tulla kerhoon puhumaan omista vaikeista asioista on liian korkea mutta monelle se voisi myös olla pelastus. tälläkin palstalla tuntuu monella olevan kokemuksia ko. asioista.
  13. H

    Halaus-kerho

    iltaa kaikille! olen perustanut halaus-kerhon (jo jonkin aikaa sitten) johon voi liittyä kaikki joilla on alkoholismia,hyväksikäyttöä ym nykyisessä elämäntilanteessa tai menneisyydessä. tarkoituksena on antaa vertaistukea sillä kukapa sitä parhaiten antaa kuin sellainen joka on itse kokenut...
  14. H

    MUISTAAKO KUKAAN XL5:STA?????

    mistä löytys video??? :D
  15. H

    MUISTAAKO KUKAAN XL5:STA?????

    mistähän löytäis videoita kun youtubesta ei löydy!! joku varmasti tietää jotain!
  16. H

    kissa ongelmaa..

    soitappa eläinlääkärille ja kysy sieltä neuvoa. kuulostaa todellakin siltä että emon nisät ovat kipeät.
  17. H

    HAPPY BIRTHDAY...

    to me... :whistle: :D
  18. H

    KERHO-LISTA (kerhojen perustajat)

    halaus-kerhon perustaja täällä! :attn:
  19. H

    Pohdintaa aamutuimaan...

    \ no mulla suurin ressinaihe täs on se et lähen täysin uuteen paikkaan tekemään sellaista mitä en ole ennen tehnyt. :whistle: onneksi pomo aivan ihana ja lupasi auttaa kaikessa mahdollisessa et pääsen alkuun. :D
  20. H

    Pohdintaa aamutuimaan...

    Omalla tavallaan iso elämänmuutos edessä. olen 4,5 vuotta ollut lasten kanssa kotona ja nyt työt alkavat lähiaikoina. tänä aamuna sitten huomasin että se todella pelottaa! :/ musta on kuitenkin aivan ihanaa päästä kotoa pois ja ruveta tienaamaan rahaa mutta kun on noin monta vuotta ollut...

Yhteistyössä