Hakutulokset

1. R

Method Draine -kuurilla aloittaneille

Helteistä iltaa! Sain tosiaan sen juoman litkittyä ja siirryin juomaan slim-juomaa. Yhtään ei ole slim olo. Ehkä hellekin tekee osansa siitä, että sormetkin on ihan turvonneet, jäykät nakit. Pari tosi huonoa kuntoiluviikkoakin osui, kun leikin yksinhuoltajaa hetken.(Siis mies matkalla) No...
  2. R

Täällä taas keskellä yötä koneella, vaikka väittävät että kunnon säännölliset yöunet pitää painon kurissa..En tiedä, en ole kokeillut:) Kaks viikkoa olen nyt juonut puhdistusainetta ja painon pudotus on siinä kilon verran. Väliin oli kaksikin,mutta ei kauaa.. Kävimpä lenkilläkin ja tunsin...
  3. R

Aijai tiukkaa tekee ton juomisen kanssa. Yritän pitkin päivää lientä latkia ja tahtoo vaan unohtua, illalla sit olis vielä juotava niin paljon, että salettiin pissaisin yöllä housuuni.. Pitää jaksottaa paremmin aamupuolelle sitä juomista ja vaan juotava kun on kerran alottanu. Kai se on vähän...
  4. R

Moi! Ensimmäinen päivä uutuus vadelma-karpalomehua juotuna. Valehtelematta en ole ehkä koskaan juonut niin paljon yhdessä päivässä. Yleensä mä oon tavannu varmaan syödä janoonikin. :) Paino itse asiassa vähän nousi, mutta mulla se nyt muutenkin heittelee sen verran, että kannattaa katsoa...
  5. R

Mäkin googlasin tänään kuurin ostettuani kyseisen litkun ja löysin tän ketjun. Ajattelin sen olevan vanha juttu, mutta olittekin jatkaneet ihan tähän päivään, jes! Oli tarjous missä sai puhdistuskuurin ja slim-kuurin yhteishintaan, joten ostin ja katotaan nyt miten äijän käy =) Ensimmäiseen...

Yhteistyössä