Hakutulokset

  1. N

    Kun koira puree

    Terve koira kyllä varoittaa ennen puremista . Mutta jos näin ikävästi käy että koira käy kiinni niin kyllä se yleensä sitä tarkoittaa että koiran saa lähtöpassit. Itse en ainakaan pystyisi koiraan enää luottamaan. Meillä koira on aivan älyttömän rakas niin meille kuin lapsille ja tottahan...
  2. N

    Ennätyspitkä Jälkivuoto (***ällövaroitus****)..näitä taas

    Heissan! Ajattelinpas kysäistä teiltä mahtaako kellään olla vastaavaa tai onko joskus ollut vastaavaa tilannetta... Eli synnytyksestäni on reilu 4kk synnytystapana kiireellinen sektio. Pitkittyneen synnytyksen vuoksi minulla alkoivat myös tulehdusarvot nousta ja sainkin lievän...
  3. N

    Eroahdistusta vai mitä ihmettä tämä on??!!!

    Heips! Meidän 1v6kk poitsu on alkanut tukkia kättään äiskän paidan sisälle. Öisin tämä probleema toistuu aina pojan herätessä, hän rauhoittuu samantien kunhan saa kätensä äidin paidan sisälle ja tarkemmin rintojen väliin:O. Jos yritän kieltää alkaa hirmuinen protestointi ja huuto joten...
  4. N

    Reima Tyhjennysmyynti

    Voi vitsit kun tulis äkkiä :) Itse tein keväällä nii-in superlöytöjä pojalle kankaanpäästä ja parkanosta. Ihan pilkkahinnalla haalarit ja kengät ym kivaa.. Nyt olisi vielä masukillekin mahdollisuus tehdä löytöjä :) viimeksi oli tosi kivoja juttuja vauvalle mutta silloin ei ollut vielä...
  5. N

    Rämmin suossa rokoteasioiden kanssa!!??? PLÄÄÄH

    Hei! Me päätimme ottaa lapsellemme aikanaan sikainfluenssa rokotuksen sekä osallistuimme Pneumokokkirokote tutkimukseen. Kummastakaan näistä ei tullut lapsellemme mitään oireita. Mutta mutta...kaikkein ironisinta on että MPR rokote aiheutti jotain ihan kaameita oireita pojalle!! Kuumetta...
  6. N

    Reima Tyhjennysmyynti

    Helou! Löytyisikö infoa onko tänä syksynä Reimalla tyhjennysmyyntiä? Yritin metsästellä tietoa Reiman sivuilta ja täältä palstalta mutta en löytänyt... Kiitoksia etukäteen...:D
  7. N

    Huhtivauvat 2009 ~TOUKOKUUSSA~

    moikkelis koikkelis! vallan unohtunut onnitella kaikkia uusia vauvautuneita..haleja ja onnea kovasti :flower: asiaan. . omistaako joku manducan kantorepun. Itse sain semmosen mieheltä äitienpäivä lahjaksi :) mutta nyt tuli ongelma. Meikäläisen vyötärö on ihan sairaan leveä..ylipainoa...
  8. N

    Huhtivauvat 2009 ~TOUKOKUUSSA~

    mikä riivatun lihavointi mulla jäi päälle sorry :headwall:
  9. N

    Huhtivauvat 2009 ~TOUKOKUUSSA~

    kuulumisia täältäkin... On ollu sitten jokseenkin karmeet 2 päivää :'( Meidän hiljasesta ja tyytyväisestä herrasta on tullu kärttynen huutaa ja mihinkään ei oo tyytyväinen..en tiedä kuuluuko johonkin kehitysvaiheeseen vai mikä on. Nukkuumaanmeno meillä nukahdetaan vasta siinä 23.00...
  10. N

    Huhtivauvat 2009 ~TOUKOKUUSSA~

    ai niin..miinulainen voimia ja paranemisia sinne :hug:
  11. N

    Huhtivauvat 2009 ~TOUKOKUUSSA~

    Huomenta kaikille! Pitkästä aikaa ehdin tännekin! Laitoin pojan nukkumaan mahalleen ja kuinka ollakkaan sehän viihtyykin niinpäin..yleensä proteistoi aikalailla mutta tänään näköjään ei :) saas vaan nähdä kuinka huomenna :) Vaunuilemaan pitäis lähteä mutta tääll on ihan älytön...
  12. N

    Huhtivauvat 2009 ~TOUKOKUUSSA~

    Huomenta kaikille Jälkivuodosta sen verran, mulle tehtiin sektio ja vuoto on ollu tosi niukkaa kokoa ajan. Välillä saattaa olla rasittavia 3 päivän taukoja esim. eilen tuli taas pientä tuhrua...olin jo aivan varma että mulla alko menkat koska massua oli pariin otteeseen kipristelly aika...
  13. N

    Huhtivauvat 2009 ~TOUKOKUUSSA~

    auttakee minnuu |O voiko mulla olla suihkutissit vaikka mulla ei maitoa suihkua jos irrotan vauvan rinnalta kesken herumisen?! Tuntuu et kaikki muut suihkutissin tunnusmerkit täyttyy mutta varsinaisesti toi maidon suihkuaminen ei käy laatuun..sitten saan kyl maidon lentoon jos painan pinkeetä...
  14. N

    Huhtivauvat 2009 ~TOUKOKUUSSA~

    Huomenia jälleen! Laala ihanaa että pääset nauttimaan vauva arjesta :hug: Ruttana tosi kurjaa että pikkunen on kipeenä, vointeja mammalle ja vauvalle! Meidän eilisilta oli aika hurjaa unenmetsästystä! onko muilla vauvat ajaútunu ns. yliväsymyksen partaalle ja sen jälkeen unille laitto...
  15. N

    Huhtivauvat 2009 ~TOUKOKUUSSA~

    Huomenta mammat! Tilia cordata itsellä löytyy kans tuo vauva lehden pussi, mutta kun yritin herran laittaa siihen köllimään ni armoton karjaasu kuulu :laugh: ei vissiin tykänny... tutsa oiii ihanaa!!! teillä jokellellaan...mäkin kovasti odottelen koska meidän herra jokeltelis, sitä...
  16. N

    Huhtivauvat 2009 ~TOUKOKUUSSA~

    Huomenta mammaloiset!! Lisa69 ja Säde1 mielettömän suloiset mussukat teillä :heart: Meillä vedettiiin yöuniennätys!!! nukkumaan mentiin 22.30 ja herättiin 5.30!!! ilman minkäänlaista puhinaa ja ähkymistä meni koko yö!! Arvaatkaas säikähdinkö aamulla kun katoin kelloa :laugh: pakko oli...
  17. N

    Huhtivauvat 2009 ~TOUKOKUUSSA~

    Vaaveli75 me ollaan saatu poika nukkumaan ihan reilusti just iltapullolla, mä kauhistuin kun se roikku tissillä monta tuntia putkeen ja sit vielä vetäs 90ml tissimaitoa pullosta, pakkasesta sulatin kokeeksi kun enspäivinä maitoa tuli enemmän kun tarpeeksi. Nyt onkin sit uus ongelma, kun ollaan...
  18. N

    Huhtivauvat 2009 ~TOUKOKUUSSA~

    |O sama pää kesät talvet |O semmosta piti kysymän että onks kellään kokemusta manducan kantorepusta? ite oon kahden vaiheilla ostanko semmosen, on vaan aika hintava. Liinaakin oon ajatellu mut jotenki se on kauheen vaikian näköstä se solmiminen, mun aivokapasiteetti ei kyl varmasti riitä...
  19. N

    Huhtivauvat 2009 ~TOUKOKUUSSA~

    Solina83 kovasti tsemppiä sappivaivojen kanssa ja toipumisia!! Meidän pojallakin 56cm vaatteet on vielä ihan hyvän kokosia, kaikki on tuonu lahjaksi vaan 62 cm vaatteita, joten hetken saan kyl odotella että ne on sopivan kokosia niinnu mä en ole vielä ajatellut edes koko aurinkolasi asiaa...
  20. N

    Huhtivauvat 2009 ~TOUKOKUUSSA~

    Hemuli9; tais pirpana tietää että nyt äiskä yrittää rentoutua :p Meilläkin havaittavissa pientä päivärytmiä tänään onkin menny kaikki sekasin kun oli neuvola ja jäi yhdet unet väliin..nyt ollaankin sitten oltu tissipanttivakina 17.00-21.50! Rinnoista ei heru sitten millään mitään enää ni...

Yhteistyössä