Hakutulokset

  1. A

    TOUKO-KESÄKUUN piinailijat =)

    kp7 ja vieläkin vaan kunnon menkat. katselin ovulaatiolaskurilla vähän aikoja ja hieman eri tavoin laskettuna sain kierron pituudeksi joko 19, 35 tai 36, ota siitä sitten selvää. laittelin siihen niitä menkkojen alkamispäiviä siis sillain, että laskin kaikki pikku tiputtelutkin jo ja sit...
  2. A

    Missä iässä olette jättäneet lapselta tutin pois?

    Tyttö 6kk vierotettiin ja poika jätti 8kk vanhana itse tutin pois.
  3. A

    TOUKO-KESÄKUUN piinailijat =)

    Oi taas lisää plussia! Onnea äityli30 ja Petite kunnon plussista. täällä kp3 ja yk4 ainakin. Ellalle kovasti peukkuja!!
  4. A

    Onko normaalia?

    voisko siellä olla tulossa toinenkin? hampaiden puhkeaminen on kivuliasta, mutta hetken se vain ottaa, usko pois. sit on mukavaa, kun on vähän hampaita ja voi antaa jotain ruokia järsittäviksi. ehkä kuiva ruisleivän kannikka auttais hampaiden puhkeamiskipuihinkin.
  5. A

    TOUKO-KESÄKUUN piinailijat =)

    Voi Petite, vti on kamala :hug: Kotilääkintänä siihen kait suositellaan karpalomehua. En tiedä auttaisko se pitämään infektiota poissa. Greippimehu toimii mulla ainaskin hiivaan. Tiedä sitten onko markkinoilla edes sokeritonta karpalomehua.. Eikös se sokeri edesauta nitä infektioita? Toivotaan...
  6. A

    TOUKO-KESÄKUUN piinailijat =)

    oijoi, täällähän saa taas jännätä! peukkuja Petitelle. Viikonloppu hurahti mahottoman nopeasti. Lapset on sairastellu ja itekki olen flunssassa. Meillä on tämä allergia-aika just parhaillaan ja kaikki on nuhasia ja kiukkusia. Räkäpapereita ja nitinää kaikkialla.. onneksi kohta taas...
  7. A

    Yksin lasten paljon arkena olevat, mitä keinoja teillä on esim. viestiä ulkomaailmalle jos "tukehdutte pullaan" tms.

    kotihoidon palveluihin kuuluu ainakin jonkinlaisia "hätänappi" ratkaisua, joista menee häly terveyskeskukseen tai kotipalveluun. näitä on vanhuksilla ja omaishoitajilla käytössä joillain paikkakunnilla. kannattaa jutella hoitavan tahon kanssa.
  8. A

    Auttakaa tatuoinnin kanssa!

    ei helosanissa sen paranemisen kannalta ole mitään eroa tai vikaa. ainoa mistä sitä on moitittu on, että se voi viedä väriä mennessään. tiedä sitten mistä se johtuu. tatuoijilta monesti löytyy myös voidetta, joka on nimenomaan tehty tatskoja varten. toiset taas suosittelevat valkovaseliinia...
  9. A

    Auttakaa tatuoinnin kanssa!

    vielä mainitsen, että kannattaa ehkä noudattaa tekijän ohjeita, jotta voi sitten valittaa kans, jos jotain menee pieleen.
  10. A

    Auttakaa tatuoinnin kanssa!

    tatuointiin tulee aina rupi, koska neulalla rikotaan iho. kelmu ei anna ihon hengittää ja parantua omia aikojaan. kelmua voi suositella vain, jos on esmes raksalla tai pölysissä paikoissa töissä, jolloin kelmu suojaa uutta leimaa lialta. mutta jokaisen oma nahka. parempi vain tehdä niin kuin...
  11. A

    Auttakaa tatuoinnin kanssa!

    Helosania ei enään suositella tatskoihin bebanthen parempi. Eikä mitään kelmuja kuin sen ekat tunnit varsinkaan, kun alkaa jo olla hieman lämpimämmät kelit. Se on ihan normaalia, että iho kiristää varsinkin, jos on väritetty kunnolla isompi ala. Aina otetaan ekana yhteyttä tatuoinnin tekijään...
  12. A

    Mies vie ja nainen vikisee.

    1. (ainakin on hyvä antaa miehen elää tässä harhaluulossa ) :kieh:
  13. A

    Parhaat lasten suusta

    olen koittanut opettaa poikaani 2,5v pyytämään kohteliaasti ruokapöydässä,"kuules jätkä sinun pitää kysyä, että saisinko juustoa". Saan aina saman vastauksen.. "saisin!" olimme suihkussa yhdessä ja poikani pesi sienellä autoaan. yhtäkkiä jätkä sutikin pimpsaani ja kysyi innoissaan, että...
  14. A

    TOUKO-KESÄKUUN piinailijat =)

    Ella, no jos noita vuotoja ei lasketa niin olis ollu vissiin kp28 tänään, että melko pitkä kierto sitten, jos tuo vuoto oviksesta johtuu, mutta katsellaan katsellaan. Olen melko varma, että viime kuussa meni spontaanisti kesken ihan alussa. (taas kerran) Petite, näiden ihmeellisyyksien takia...
  15. A

    Veritestit, niiden tulkinta ja toimenpiteet?

    tämä allergiaviidakko onkin melkonen, kun siihen lähtee tutustumaan. itse olen vielä sen sukupolven kasvatteja, että eihän sitä mitään allergioita oikeastaan kellään ollut. koko koulussa saattoi olla vain pari tapausta, jotka eivät sietäneet kalaa ja suvussa meillä ei ole ketään kellä olisi...
  16. A

    TOUKO-KESÄKUUN piinailijat =)

    olipa todella oudot "menkat", ihan kuin Ellallakin. Tuli vain pari päivää oikeastaan tuhrua ja tänään sit ne ovislimat. Mitäköhän hemputtia tämäkin nyt sitten on??? En mie kyllä muuten epäile että ovuloisin, mutta tulee ihan just sitä vuotoa. Menee taas jännäksi tämä homma. Ehkäpä tuo...
  17. A

    TOUKO-KESÄKUUN piinailijat =)

    Hyvää äitienpäivää!
  18. A

    TOUKO-KESÄKUUN piinailijat =)

    onnea millinka plussasta! :flower: Mulla muuttui kp24 yllättäen kp1. No, ei tämä kyllä uutta ole, mutta harmittaa silti. Eikait sitä muuta kuin uuteen kiertoon.
  19. A

    perhepäivähoitajat

    no, mutta eihän se vielä ole pahimmasta päästä, jos hoitaja sentäs on ulkona lasten kanssa ja huutaa niille. vaikka ei ehkä paraskaan. niin sitä tuli joskus itelläkin katsottua kauhuissaan puistossa tenavilleen rääkyviä mammoja ja vannottua, että en sitten ikinä huuda pojalleni kunhan se tästä...

Yhteistyössä