Hakutulokset

  1. P

    *Helmikuun hurmaajat lokakuussa*

    Neuvolakuulumisia Verenpaine oli 127/69 ja hemoglobiini 118. Ihan ok:t mulle. Painoa oli tullu 442g/vko, yhteensä nyt 5kg koko raskausaikana. Sf-mitta oli huimat 21cm!! Mutta kuulemma ihan normaalia, että on ensin yläkäyrillä, tasoittuu sitten. Esikoisesta meni muistaakseni ihan keskikäyrällä...
  2. P

    Kuinka hyvin ultran sukupuoliarviot pitäneet paikkansa?

    Itselläni kaksi aiempaa on poikia ja poikia on ultrissa "luvattukin". Nyt rakenneultrassa lääkäri taas antoi arvionsa, mutta aina se vaan mietityttää, että kuinkahan totta on. (Tuota arviota en tässä vielä paljasta ;) ) Olen kuullut useasti, että tyttöä olisi ultrassa sanottu pojaksi...
  3. P

    *Helmikuun hurmaajat lokakuussa*

    Nyt ehtii vähän paremmin kirjottelemaan. Raskausarvista: Mulle ei nyt ole tullut vielä ainakaan uusia arpia, eikä nuo vanhatkaan ole mitenkään voimistuneet, vielä. Supistuksista: On ollut sekä kipeitä että kivuttomia, mutta en ole niistä huolestunut. Lääkäri sanoi silloin ultrassa, että...
  4. P

    *Helmikuun hurmaajat lokakuussa*

    HUomenta! Onko kellään muulla jäsenien puutumista? Itselläni kädet puutuu yöllä ja nyt myös jo päivälläkin! Mistähän voi johtua? En ehdi muuta kirjottelemaan, tulin vain pikaisesti poksumaan *POKS* 21+0
  5. P

    *Helmikuun hurmaajat syyskuussa*

    Ultrassa käyty! Kaikki oli hyvin! Pikkuisen painoarvio oli 315g, mikä vastasi viikkoja 19+5, kun mulla niitä nyt tänään on 19+6 eli hyvin mennään lasketun ajan mukaan. Sukupuolenkin saimme tietää :heart: Miten muuten teillä on aiemmissa raskauksissa nuo sukupuolen arvailut pitäneet...
  6. P

    *Helmikuun hurmaajat syyskuussa*

    Samariini Inhottavan kommentin olet saanut kuulla. Minä sain joku aika sitten vähän samantyylisen kommentin, kun yksi tuttu kuuli, että odotan. Sanoi, että: "etkö sää mitään muuta osaa tehä?" Meille siis kolmas lapsi nyt tulossa. Ei varmaan tarkoittanut tuolla kovin pahaa, mutta kyllä se...
  7. P

    *Helmikuun hurmaajat syyskuussa*

    Laittakaahan muutkin masukuvianne =)
  8. P

    *Helmikuun hurmaajat syyskuussa*

    Mullakaan ei virallista lääkärineuvolaa ole ollut. Niskaturvotus-ultrassa oli ultraajana lääkäri ja se tarkisti paikat. Laitanpa tännekin (kuvan läskeistäni), tuonne kuvaketjuun laitoinkin jo. Eli tässä siis masukuva rv 19+1 ja kolmas lapsi tulossa. Ja tuo pallo tuossa mahan oikealla puolella...
  9. P

    Masukuvia alkupuoliskolta eli raskausviikkoon 20+ asti

    Tässä rv 19+1 ja kolmas lapsi tulossa. Tuo pallukka mahan oikella puolella on oven kahvaa, ei pullahtanut napa :laugh:
  10. P

    *Helmikuun hurmaajat syyskuussa*

    Oi, niin moni jo päässyt rakenneultraan! Itse sitä vielä malttamattomana odottelen. Vielä 6 pv |O Supistuksista: mulla oli jokunen viikko sitten pari kivuliasta supistusta ja jonkin verran kivuttomia. Nyt oli parin viikon tauko, mutta taas tällä viikolla on alkaneet. Eilen illalla tuli...
  11. P

    *Helmikuun hurmaajat syyskuussa*

    Hei pitkästä aikaa! On tosiaan ollut vähän kiireitä, talon rakennus vie oman aikansa ja kaikki muu siihen päälle. En jaksanut lukea kaikkia teidän kirjoituksia, kun niitä oli tullut niin monta sivua :ashamed: Täällä kaikki hyvin. Nyt on alkanut vauvan liikkeet tuntumaan paaljon selvemmin...
  12. P

    *Helmikuun hurmaajat syyskuussa*

    Neuvolassa käyty :wave: Verikokeiden tulokset oli ollu ihan hyvät. Downin oireyhtymän riskisuhde oli 1:78000. B-CNF: ei kantajuutta. Tietääkö joku, tarkottaako tuo sitä munuais-sairausjuttua? Painoa on nyt tullut 3kg yhteensä ja ihan normaalia nousua kuulemma on. Tuossa katselin vanhoja...
  13. P

    *Helmikuun hurmaajat elokuussa*

    Imettämisestä: esikoista pystyin imettämään vain 4kk, kun maito loppui :( Kakkosta imetin 10kk, ja sitten lopetin ihan tarkoituksella, koska pystyi sitten jo siirtymään tavalliseen maitoon. Ehdottomasti olen imettämisen kannalla ja aion tätäkin vauvaa imettää tuonne 10kk ikään jos vain maitoa...
  14. P

    *Helmikuun hurmaajat elokuussa*

    MintCandy Täytyy myöntää, että kakkosta odottaessa ei se innostus ollut samaa luokkaa kuin ykkösen kanssa. Jotenkin sitä meni enempi järkipohjalta. Saattaa vaikuttaa sekin, että heillä on aika pieni ikäero, niin kaikki oli jo valmiina vauvalle hankittuna ja odotusaikakin oli niin selvänä...
  15. P

    *Helmikuun hurmaajat elokuussa*

    Sokerirasitus tehdään ainaski mulle nyt viikolla 16 ja toinen sitten joskus viikolla 24-26. Ja mulla sen takia, kun isälläni on diabetes, niin kuulun ns. riskiryhmään. On tehty aiemmissakin raskauksissa, mutta aina on ollut hyvät lukemat. Vähän jännittää, miten nyt, kun painoa on itsellä nyt...
  16. P

    *Helmikuun hurmaajat elokuussa*

    Kiva kuulla, etä piipiäisellä oli kaikki hyvin =) Tulin nyt vain pikaisesti poksumaan, 14+0 POKS!! Niin ne vaan viikot vierii. Tuntuu, että odotus menee aina vain nopeampaa, mitä useampi lapsi on ennestään. Esikoista odottaessa tuntui aika menevän niiiiin hitaasti, kakkosta odottaessa oli...
  17. P

    *Helmikuun hurmaajat elokuussa*

    Nanna1980: Minulla oli ihan alusta poikaolo, mutta nyt se on hieman horjunut. Enempi kuitenkin uskon sen olevan poika kuin tyttö. Ja mulla on kaksi poikaa jo ennestään. Ollaan vaunuasiaa mietitty, kun meillä on vielä lähes uudet matkarattaat jäljellä, että jos ostettaisiin vain ihan perus...

Yhteistyössä