Hakutulokset

  1. gissavem

    Avopuolison halut = 0

    kannattaa lähteä tossa vaiheessa vielä kun voi. Tuskin se siitä ainakaan paremmaksi muuttuu. ei ole kiva huomata 10-vuoden päästä että seksuaaliset halut ei kohtaa. Ja katua sitä päivää kun on päättänyt jäädä. Olen negatiivinen mutta näin se asia vain on. Itse olen ollut jo yli kymmenen vuotta...
  2. gissavem

    Eroottiset kuvat

    Kuinka moni kiihottuu eroottisista kuvausessioista? Onko häve katsella omaa paneskelua/suihinottoa videolta vai katsotko mielummin muiden videoita? Kuinka rohkea olisit kuvissa? Minkälaisia ne olisivat? Laittaisitko kuvat ns."jakoon" vai gömmaisitko omalla kovalevyllä niitä pelkästään?
  3. gissavem

    G: Näitkö seksiunia?

    JAA ETTÄ NÄENKÖ? :laugh: Joka aamu herää tussumärkänä ja huomaa heränneensä kesken villin seksiunen epätoivoiseen todellisuuteen. Heh mä olen luova ihminen...varmaan vaikuttaa alitajuntaan.
  4. gissavem

    G: kaikista paras asento?

    mun ykkönen on dogistyle mies panee takaa ja rajusti. Vielä jos vetäis letistä ja puris samalla olisin ihan taivaissa :ashamed: Toinen on sivulta.....vähä vaikee selittää asentoa :whistle:
  5. gissavem

    voi kun sais...

    VOI KUN SAIS KULLIA |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O
  6. gissavem

    Seksuaalinen tyytyväisyys

    laita ite ensin
  7. gissavem

    PANETTAAA!!

    Mä ainakin myönnän olevani erittäin kateellinen tuollaisille pariskunnille. Toivoisin että meilläkin olisi asiat noin hyvin. Ei voi kun onnitella teitä!
  8. gissavem

    Te joilla on vakkaripano, onko suhteenne pelkkää panemista?

    Jos mulla olis vakkari.Kyllä mä halusin että se vakkaripano olis siinä mun tyydyttämisen jälkeen jokusen tunnin. Mulle ei riittäis pelkkä sisään-ulos vaan haluisin,että se mies tyydyttäis mun kaikki halut. Ihanteellista olisi jos jäisi yöksi. Kunnon panon jälkeen voitais vaan olla kaksin...
  9. gissavem

    G: monestiko olet pannut nykyistäsi

    jaa-a kuule. Aika monta kertaa on tullu 11-vuoden aikana harrastettua. Kolmena viimeisenä vuotena tosin aivan liian vähän. Mä tulin matemaattisen laskutoimituksen jälkeen tulokseen 3075 kertaa :laugh: Mua panettaa miestä ei. Joten on todella paljon arkipäivästynyt.
  10. gissavem

    Onks mitään sen kiihottavampaa kuin...

    että mies vetää fikkaan ja saa katsella. Olin tuossa eräällä saitilla ja mies veti siinä kuvassa fikkaan. Oli aivan älyttömän kiihottava näky. Tussu kastu ihan heti! Mikä saa muut syttymään? (jos vain nyt ajatella katselemista)
  11. gissavem

    Pillu ilomme

    TAHTOO KULLIA |O
  12. gissavem

    Karvoilla vai ilman =)

    kinkkistä! Mies ei tykkää poslarista .Minä tykkäisin itse ajella omani poslariksi. Nyt tällä hetkellä on poslari, yleensä pieni kiittis löytyy. Itse taas en tykkää yhtään jos mies vetää poslariks,mulla latistuu tunnelma sillä sekunilla. Mies oli kerran ylläriks ajellu posliiniksi ja kun minä sen...
  13. gissavem

    PANETTAAA!!

    Tän aiheen saa taas nostaa pöydälle! Viikonloppu ja kaikkee... PANETTAA JÄLLEEN :D
  14. gissavem

    Mitenköhän tähänkin taas pitäis suhtautua? (mies ongelma)

    On tämä omastakin mielestäni todella outoa. :ashamed: Ei se mies siitä puhu. Meillä on mennyt jo puoli vuotta tosi huonosti,eikä tuota miestä nuo petihommat kiinnosta minun kanssa,itsensä kanssa kylläkin. Kyse ei ole minun painosta (olen 174cm ja painan 57 kg) eikä alapään tiukkuudesta.(on...
  15. gissavem

    Mitenköhän tähänkin taas pitäis suhtautua? (mies ongelma)

    Jos mies ei halua sinua oikeastaan koskaan. Ja sitten kun vonkaat niin ei heru. Taas oli yksi keissi kun vonkasin hirvees puuttees niin mies sanoi ettei innosta seksi yhtään,ettei tee mieli. Kuitenki sitä oli tehyt mieli harrastaa omaa kivaa. Riideltiin seksin puutteesta ja ukko huus...
  16. gissavem

    Naiset kertokaapa saatteko ison O;n yhdynnässä..?

    minä saa aina =) Mutta jos itse saan toivoa,haluan ensin ulkoisen hitahchilla sitten tulen yleensä 1-3 kertaa sisäisesti ennen miestä ja sitten tulen vielä viimeisen kerran samaan aikaan. Mä olen tällainen orgasmitehdas :laugh: myönnän olevani myös kyltymätön. Helposti tulee monta kertaa...
  17. gissavem

    Mistä miehet tykkää?

    :heart: mikä ettei.
  18. gissavem

    vastine: Mistä nainen pitää

    Voi ei joo tuo unohtui kokonaan listalta! Siis mulle kans!
  19. gissavem

    vastine: Mistä nainen pitää

    kukaan nainen ei vissiin uskalla tähän vastata. Taitaa olla ihan ok kysellä miehiltä mutta ei naisilta :laugh: No minä olen rohkea nainen ja aloitan :D Miehen tekemänä: -pidän suutelusta ja niskaan näykkimisestä -alkulämmittelyt hyvin tehtynä -tykkään kun otetaan takaapäin -intohimo...
  20. gissavem

    Mistä sitten löytäisi...

    eiks niiden valmistus ole lopetettu?

Yhteistyössä