Hakutulokset

  1. M

    --2012 yrittävät--

    Millähän sivulla mä täällä oon viimeks mahtanu pyörähtää? :eek: En nyt jaksa lueskella kauheesti taaksepäin, ekalta sivulta huomasin muutaman plussanneen, onnittelut teille. :) No, pieniin päin ei olla edelleenkään, mutta toivossa on hyvä elää. Etenkin kun piakkoin muutetaan isompaan, niin...
  2. M

    --2012 yrittävät--

    Joku tuolla aiemmin mainitti mammaksi.fi:n o-testit, kun kyselin, mutta noi on just niitä, mitkä ei mulla sit oikeen suostu toimiin.. :/ Muita ehdotuksia/suosituksia? Meillä jatkuu yritys, menkat alko tänään. Ei kyllä ollu mikään ihme, kovin ahkerasti ei olla yritettykään nyt. Ja uskaltaapa...
  3. M

    --2012 yrittävät--

    Ties koska "ehtiny" viimeks tänne näpytellä.. Tuli vähän osteltua Täydellisten naisten tuotantokausia kun halvalla sai. :D Viis ekaa kautta tässä sit tullu tuijoteltua läpi. :xmas: Käytiin miehen kanssa pari viikkoo sit laivalla, vähän irtiottoo arjesta. Keski-ikä oli jotain +50v, oli mukavan...
  4. M

    --2012 yrittävät--

    Sone Ollaan me sitä tutkimusta mietitty, jo ennenkö alettiin yrittään. Mutta mietin sit, että siä kuitenkin sanottais, että voitais mekin sitä kokeilla ensin, että tapahtuuko mitään meillä kahdella. :D Kun ei me kauheen kauaa olla yhdessä vielä oltu edes, vuosi tuli pari viikkoo sitten täyteen...
  5. M

    --2012 yrittävät--

    Tää vaikuttais mulle sopivalta ketjulta. :) Meilläkin on yritys alotettu jo viime vuoden puolella, heinäkuussa. Vielä ei oo tärpänny, mutta toivottavasti jossain vaiheessa.. Esikoisesta haaveillaan meillä. Ikää mulla 28 vuotta, miehellä 34. Toisinaan pelottaa, että tuleeko sitä vauvaa...
  6. M

    Vauva Haaveissa 2011-2012 Huhtikuu

    Kävin mäkin klikkaamassa. Niin ja tonne listaan vois sen verran päivittää, että ekaa meillä yritetään. Koska aletaan yrittään, niin se on yhä vähän auki. Mutta toisaalta, jos tässä vasta kolme kuukautta ollaan nyt yhdessä oltu, niin ehkä pitää vähän malttaa tän kuumeen kanssa. :D
  7. M

    Pahinta/tyhmintä mitä ootte km:n jälkeen kuulleet?

    Mun mummoni töksäytti mulle, että et sitten älynny aborttia tehdä/ottaa katumuspilleriä? Se ei tienny mun raskaudesta ensinkään, kun vasta sit kun se meni kesken; alko meinaan tapahtuun sopivasti siellä kyläillessäni.. Niin ja olin 21v tuollon, en ihan hirmu nuorikaan edes.
  8. M

    Vauva Haaveissa 2011-2012 Huhtikuu

    Eipä sitä meikäläinenkään täällä kauheesti vielä höpise, kun meilläkin se yritys alkaa sit joskus. Mies tosin rupes puhuun, että jos jo syksyllä sittenkin alettais yritys.. :heart: Uskaltaiskohan sitä jo listaan antaa luvan päivittää? :) No, voihan sitä sitten myöhemmin muuttaakin, jos siltä...
  9. M

    Vauva haaveissa vuodelle 2011-2012 vol. 8

    Ansis Tänään käytiin poistamassa kissalta tikit, hyvin meni ja eläinlääkärin mukaan hyvin toipunu. :) Menkat alko kunnolla tänään, vielä eilenkin tuli sen verran, että päivällä paperiin jäi pyyhkiessä verta. Toisaalta ihan hyvä, että tuli. Edetään muutenkin vauhdilla tässä suhteessa, niin...
  10. M

    Vauva haaveissa vuodelle 2011-2012 vol. 8

    Ambrosia Kiitos listalle lisäämisestä. :) Ansis Mun on tehny mieli raahata mies mukaani kattoon toi Kaksin karkuteillä, vaikuttaa mainosten perusteella hyvältä. :) Pitäisköhän sitä lainata jonkun lapsi mukaan, ois varmaan vähän normaalimpi kokoonpano. :D Rupes tekeen mieli rynnätä kauppaan...
  11. M

    Vauva haaveissa vuodelle 2011-2012 vol. 7

    Voisin tänne tulla kuumeileen, vaikuttaa kaikista eniten mulle sopivalta porukalta, vaikka en ihan varma ookkaan, ruvetaanko yrittään vielä ens vuoden puolellakaan.. Mä oon siis vm -83 ja mies vm -77. Vauvakuume on kova molemmilla, mutta montakin syytä, että vielä odotetaan yrityksen...
  12. M

    FrontierVille! Kysymyksiä.

    Mä en pääse ees pelaan, valittanu jo pari päivää, että adobe flash on kaatunut tms. Eikä paljoo auta, vaikka koitin muitakin selaimia. :/ Ja päivitettykin se ohjelma on.. No, onneks tuhlasin sopivasti siihen wither protectioniin heppakenkiä, niin ei niin maata kaada. Mutta alkaa kohta olla...
  13. M

    Montako sinun samannimistä kaimaa on TÄNÄ VUONNA annettu?

    19. Tarkistinpa samalla vaivalla syntymävuonna nimetyt, ja niitä oli reilu 1100.
  14. M

    sims 3 ?

    Sairaalaan et pääse sisälle, Unelmaduunin mukana tulee mahdollisuus nähdä jotain lääkärin hommia tehtävien muodossa, mutta sillonkaan ne ei oo siellä sairaalassa. Kauaa en oo pelaillu, ja mulle on tullu vasta semmonen rokotustehtävä. En siis tiä, mitä kaikkee muuta on vielä luvassa. :)
  15. M

    FrontierVille! Kysymyksiä.

    Mulla meni viikkotolkulla tuossa tehtävässä, tänään vihdosta viimein sain puuttuvat lihat. Meinas kyllä usko mennä, kun kaikkee muuta sai niistä häristä, paitsi niitä lihoja mitä kaipas.. :headwall: Mutta kannattaa kyllä ostaa muutama härkä lisää, kasvaa se mahdollisuus saada niitä lihoja. :)
  16. M

    FrontierVille! Kysymyksiä.

    Eikä auta täällä nariseminen mua, kolme lihakimpaletta uupuu edelleen. Ja toisessa tehtävässä pitäis vuohia hoivata, mutta kun en koskaan osu paikalle niin, että joku ois niitä jo ruokkinu. :kieh: Luulis että joltain löytyis ruokkimattomiakin, kun parikymmentä naapuriakin kertyny..
  17. M

    FrontierVille! Kysymyksiä.

    ^Mä tuun sit nariseen siitä, etten mä saa millään niistä häristä jotain lihakimpaleita. :kieh: Oon jo ainakin kuukauden junnannu siitä welcome miss wildcat II:ssa ( tai jotain sinnepäin se tehtävä nimeltään ) :headwall:
  18. M

    G: Montako kummilasta sulla on, minkäikäsiä?

    Kummitustäti mäkin, kahdelle. Poika 3v ja tyttö 7kk. :heart: :heart:
  19. M

    FrontierVille! Kysymyksiä.

    Mulla on sit käyny tosi hyvä tuuri, kun sain sen maton tokalla kerralla kun niitä bonuksia keräsin. :o Ja vain yks mökki.
  20. M

    FrontierVille! Kysymyksiä.

    Kaikista kätevintä on ostaa se ruokakello ( dinnerbell ), siitä on halpisversiokin, jos ei hevosenkenkiä tahdo tuhlata. :) Sitä kun kilauttaa, niin kaikki hahmot tulee paikalle.

Yhteistyössä