Hakutulokset

  1. N

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 *varaslähtö LOKAKUULLE*

    Hei kaikille! Tervetuloa taas uusille, ihanaa kun täällä on niin paljon väkeä kasassa, tosin huonoina päivinä ei meinaa kaikkea tekstiä edes lukea, saati yrittää omaan kirjoitukseen asti muistaa :DD Omasta puolestani pahoittelut kaikille jotka joutuvat tippumaan odottajista :( Ja...
  2. N

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 *varaslähtö LOKAKUULLE*

    Täällä on tullu taas muutamat sivut tekstiä kun en oo kerennyt kirjoittelemaan :D Eli ONNEA kaikille mukaan päässeille ja tarrasukkia matkaan! :flower: stinuliini: Tuplaonnea sinulle! Varmaan sataan kertaan vastaus tullutkin että syke harvoin noin ajoissa kuuluu, ja ikävää että hoitaja...
  3. N

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 *varaslähtö LOKAKUULLE*

    itkua ja kiukkua täällä tänään. Mä en ymmärrä miten voi mielialat heitellä näin?? Aamulla on niin hyvä olo ja kaikki kunnossa ja illalla taas taivas putoo niskaan ja kaikki on ihan jotain muuta. :O Edelleen tosi ristiriitaiset olot siitä, että tuntuu etten saisi olla onnellinen tästä...
  4. N

    Pojalle kaunis, ei niin tavallinen nimi?

    Neo on kiva, vaikkakin matrixista peräisin :)
  5. N

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 *varaslähtö LOKAKUULLE*

    Huomenia! Mitäänsanomaton olo. Ei tunnu oikeen missään tämä raskaus tänään :O Pissahätä ja rinnat ovat ainoona oireena muistuttamassa, ja peili, joka kertoo naaman tilanteen ja hormoonitason liiankin hyvin :DD Muilla näppylöitä tullut? mulla ekassa raskaudessa ei yhtäkään näppyä, ainakaan...
  6. N

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 *varaslähtö LOKAKUULLE*

    Hohhoijaa. Hemmetin väsymys.. Täällä puhutaan painosta, mulla ei ole ylipainoa, vaan oon toisesta päästä eli alipainoinen. Ihanaa lihota edes hetkeksi ns. normaalikokoiseksi kun on raskaana. ensimmäisessä raskaudessa painoa tuli yht 32kg! 42kg lähtöpainoa ja 74kg synnärillä :D Siinä oli meinaa...
  7. N

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 *varaslähtö LOKAKUULLE*

    Heippa taasen, kiitos tuosta huimausvastauksesta, on meinaan tosi häiritsevää. Epäilen kovasti että olisi mikään kohdun ulkopuolinen, kun voi johtua paljolti siitäkin huimaus kun ei paljon ruoka maistu eikä tee mieli.. :) Onnea plussanneille tasapuolisesti ja mun puolestani tervetuloa...
  8. N

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 *varaslähtö LOKAKUULLE*

    Onko btw muilla ollut huimailua? Mua huimaa jatkuvasti ja koko ajan.. :S Tosi hirvee tunne. :/
  9. N

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 *varaslähtö LOKAKUULLE*

    Nyt varattu lääkäriaika, menen keskustelemaan sinne tästä tilanteesta ja kaikesta. Haluaisin kovasti pitää tämän pienen, mutta en tiedä että mitä tapahtuu sitten jos näitä on kaksi ja olenkin yksin. Olen edellisen raskauden jälkeen kokenut raskauden jälkeisen masennuksen aika pahanakin, enkä...
  10. N

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 *varaslähtö LOKAKUULLE*

    Kiitos vastauksista, pillipöllö: Tiedän kyllä ulkopuolisia tukiryhmiä joissa olen esikoisenkin kanssa ollut, kun oli yh jo odottaessa. Nyt vaan tuntuu niin raskaalta kun on toinen tulossa, ja haluaisin sen olevan iloinen kokemus niin minulle, miehelleni kun vanhemmilleni. Lähetin...
  11. N

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 *varaslähtö LOKAKUULLE*

    Heippa ja iltapäiviä kaikille! Onnea ja tervetuloa puolestani kaikille uusille plussanneille! Täällä jokseenkin ahdistunut olo. Mies edelleen ajattelee abortin olevan oikea vaihtoehto, äidilleni menin tänään kertomaan (joka jo esikoisestani meinasi poikkasta välit?? :O ) että olen raskaana...
  12. N

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 *varaslähtö LOKAKUULLE*

    ja jos ei käy niin, niin keskustele ihmeessä pomon kanssa. Jos et raskaudesta halua vielä kertoa, niin ei tietääkseni lomaa ole pakko pitää, jolloin se annetaan kerralla tai pieninä jaksoina muina loma aikoina.
  13. N

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 *varaslähtö LOKAKUULLE*

    eebowi, fiksuna tyttönä tekisit niin että pyytäisit lomat sille ajalle kun äitiysloma loppuu, niin saisit pidennetyn loman. Ja lomakorvaukset maksetaan normaalisti vaikka olisit äitiyslomalla, en muista oliko niissä jotain vähennyksiä kuitenkin. Mut kandee yrittää tosiaa siirtää lomaa sinne...
  14. N

    Hyvinkää + lähiympäristö

    Helloo! Täällä olis jouluna 21 vuotias 3v tytön äiti, sekä papunen 5+2 vailla mammaseuraa. Asutaan kans hyvinkäällä, ja muutettiin just uuteen asuntoon tytön kanssa (mies asuu opiskelujen vuoks tampereella), eli viikot kuluu aikalailla kaksin typykän kanssa, ja olis kiva saada vähän...
  15. N

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 *varaslähtö LOKAKUULLE*

    Nezzie80 Kiitos tiedosta, täytyy soitella ja kysellä että josko tekisivät ihan tk:n kautta. :) Jenksula Mun ensimmäinen plussa oli niin haalea ettei nähnyt kuin testiä kääntelemällä, ja kun se näkyy, niin on se vaan plussa. Tee toki se digi testi jos haluat olla varma, viikotkin näkyy :)...
  16. N

    Tölkinavaajaklipsuista tehty laukku?!

    Hyvinkäällä on kaverin äiti joka tekee niitä, voin kysästä missä myy, ja laitan sitten uudelleen viestiä :)
  17. N

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 *varaslähtö LOKAKUULLE*

    Hehe! Onnea taasen plussanneille! Mulla ihan järkyt selkäsäryt! Ei tosiaankaa samanlaista kun km aikaan, mutta siis sellasta juilimista. :S KYSYMYS Tehdäänkö varhaisultra ihan normaalisti tk:ssa jos käy pyytää, vai pitääkö se varata yksityiseltä tai jotain? Ja maksaako erikseen?
  18. N

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 *varaslähtö LOKAKUULLE*

    ninanina : Raskausaikana joillain tosiaankin lähtee hiuksia, käy ostamassa apteekista vitamiineja, ja hiuksia ravitsevia tuotteita, jotta saisit hillittyä. :) Itsellä edellisessä raskaudessa sama ongelma, mutta loppui aikalailla parin kuukauden jälkeen plussasta. Eli voi kuulua ihan hyvin...
  19. N

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 *varaslähtö LOKAKUULLE*

    Täällä oltiin puhuttu vaikka mistä taas kun ei päiväsaikaan päässyt koneelle :D Jes, kaikki tavarat paikallaan, tyttö pääs sairaalasta ja vielä mummille lähti kylään ja tulee huomenna takasin, eli vapaailtakin vielä! :) Ensin ne tissit: Mulla ainakin ihan todella kosketusarat, ja maitoa...
  20. N

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 *varaslähtö LOKAKUULLE*

    Huomenta (päivää) kaikille mammoille! :) Muutto hyvällä mallilla, kohta tavarat uudessa kodissa paikallaan ja tänään sairaalasta ilmoitettu että mahdollisesti kotiin iltapäivällä! :) Täälläkin poksahti 5+0, ja turvotus, se ihana turvotus. Ei meinannu kengät mahtua aamulla jalkaan :D...

Yhteistyössä