Hakutulokset

  1. H

    Onnistuneita IFV-läisiä?

    Johtuiko tuo sydänvika siitä ivf-hoidosta?
  2. H

    koska voisin alkaa liikkumaan kunnolla synnytyksen jälkeen?

    Tähän aiheeseen liittyen tuli mieleen, että onkohan pyöräilylle mitään rajoituksia synnytyksen jälkeen? siis jos itsestä tuntuu, että alapää kestää... Mulle ei tullut repeytymiä eikä tarvinnut leikellä ollenkaan, joten alapää jo viikko synnytyksestä hyvässä kunnossa :)
  3. H

    KÄÄKS! Alle viikon ikäisen syömiset, kakkaamiset ym. APUA!!

    Myös meillä vauva nukkuu pääsääntöisesti koko ajan (ikää 6 vrk). PAitsi yöllä heräilee valitettavasti 1,5 h välein. Kakkaa tulee myös lähes joka syötön yhteydessä. Kakkaa tuli jo synnytyssalissa:) Uskon, että maito riittää. Meillä on jo kylvetty kerran eilisiltana. Iloitse vaan ja ole...
  4. H

    lastenvaatteita netistä?

    Kokeilepas kahta kivaa uutta suomalaista http://www.seimi.fi/shop http://www.sisukas.net
  5. H

    Äitejä jotka syntyneet 1979?

    Heippa! Vuosimallia -79 olen myös minä. Tyttö syntyi 0905 ja Espoossa asustellaan.
  6. H

    KUKSIMINEN ja köyriminen

    B) meillä kuksitaan !
  7. H

    sairaalasta varastettu?

    Meidän sairaalassa taas oli niin kamalan isot sairaalan tekstit painettu vauvojen vaatteisiin, ettei niitä pystyiskään käyttämään vauvallaan sairaalan ulkopuolella.
  8. H

    4-v neuvola??

    Meidän tytön 4v. neuvolassa ainakin tarkastettiin näkö ja kuulo. Sit tietty punnittiin ja mitattiin pituus. Sit tytön piti jäljentää paperille mallista kuvioita (risti, neliö yms.) Selkärankaa tunnusteltiin ja...ja...olikohan muuta? Rokotusta ei ollut, kuulemma seuraavan kerran 6v. neuvolassa...
  9. H

    Minea -nimestä

    Ennen kuin antaisin lapselleni harvinaisempaa nimeä, tarkistaisin ettei se vaan tarkoita mitään inhottavaa. Luin kerran Hesarin kastettuja-palstalta Melena-nimen saaneesta tytöstä. Ihan ok nimi muuten, mutta latinaksi lääkäreitten ammattikielellä se tarkoittaa veriripulia!!! :laugh: :ashamed:
  10. H

    Taas hormonikierukasta....

    Juu, menin minäkin lukemaan näitä netissä jaettuja kamalia kierukkakokemuksia ennen kierukan laittoa. Meinasi iskeä paniikki! Onneksi mulla meni laitto tosi siististi. Samalta tuntui kuin papa, ihan hivenen vaan nipisti jossain vaiheessa. Eli ei todellakaan voi sanoa, että laitto olisi...
  11. H

    ainoa 2,5 v

    Älä menetä toivoasi! Meidän tyttö ollut aina tosi kova leikkimään, mutta myös hyvin seurankipeä. Yksin leikkiminen oli se mitä me vanhemmat odotimme kuin kuuta nousevaa. Se onkin tullut nyt vasta viimeisen vuoden aikana, eli sen jälkeen, kun tyttö täytti 3v. Nyt hän leikkii hienosti pitkät...
  12. H

    5-vuotiaan pelot

    Meillä ollut samanlaita jo pari vuotta. Nykyisin tyttö on jo kohta 5 v. mutta pelot alkoivat noin kahden vuoden iässä ja vaikuttivat selvästi öihin. Meidän tytön pelkoihin on syynä hyvin pitkälle tv. Silloin kun pelot alkoivat, oli tyttöni vasta kaksi ja perhepäivähoitajalla hoidossa. Itse...
  13. H

    Väkivaltalööpit ja lasten ahdistus - voisiko tehdä jotakin?

    Täällä suurena huolenaiheena ihan sama asia! Minulla on 4-vuotias tyttö, jolla lukemaan ja kirjottamaan oppiminen juuri hollilla. On ollut jo pitkään kirjaimista hyvin kiinnostunut, mutta "lööppien pelossa" olen tähän saakka saanut hillittyä tätä innostusta. Nyt alkaa herkkyysvaihe olla niin...
  14. H

    Jos vauvaa ei ala kuulumaan..

    No niin ystäväiseni :) Eli TSSG nyt takana... ja munatorvet olivat testin mukaan auki. Seuraavaksi pitää viedä miehen spermanäyte ja ootella tuloksia verikokeista.. lääkäri varoitteli, että voidaan olla sellainen tapaus että syytä lapsettomuuteen ei voida selvittää, koska kaikki näyttäis...
  15. H

    Jos vauvaa ei ala kuulumaan..

    No hei! Ajattelimpas tähän väliin kertoa myös oman tarinani.. jätin pillerit pois 8/2004 ja siitä lähtien on yritetty tulla raskaaksi ...turhaan! Nyt lokakuun alussa sitten varasin ajan yksityiselle gynelle ja kävin sisätutkimuksessa ja papa-koe otettiin samalla.. gyne määräsi samantien...
  16. H

    Hittolainen

    Et kyllä huoltajuutta itsellesi tuon perusteella saa...kuka sen todistaa että hän on kaappijuoppo...sinä nyt voit sanoa ihan mitä vain -saadaksesi lapsen itsellesi.Käyttäydy kuin aikuinen ja ano yhteishuoltajuutta ,en ymmärrä että eikö teillä alunpitäen jo sitä ole.Me teimme paperit heti lapsen...

Yhteistyössä