Hakutulokset

  1. Sapfo

    Pauli-serkun pallovalot, mistä saa ostaa?

    http://www.olivialehti.fi/strictly-style/2012/11/paul-serkun-valot/ Etsinnässä pallovaloja. Nettikaupasta ei ehdi saada enää, saako mistään?
  2. Sapfo

    Älkää lentäkö Flybellä

    Rikkoivat yhdistelmävaunut lennolla. Korvauspäätös oli: emme korvaa mitään. Ilmeisesti kyseinen lentoyhtiö ei korvaa oikein mitään. Hyvin kummallinen politiikka varsinkin kun oma vaakutusyhtiöni sanoi että lentoyhtiö on ensisijaisesti korvausvelvollinen. Toivotaan että OAJ:n matkavakuutus...
  3. Sapfo

    Hyviä uuniperunareseptejä haussa

    Kertokaa maukkaat reseptinne:) Itse olen oikeastaan vuosia tehnyt sitä yhtä ja samaa eli kermaviiliä, auraa ja ananasta. Kylmänä.
  4. Sapfo

    Lasten leukemia - kokemuksia kaipaan!

    Tänään se sitten tippui. Veljentytöllä on leukemia. Ikää 4v:'( Ihan sokissa olen. En ole vielä saanut viestiä mitä tyyppiä jne. mutta kaipaan kipeästi tietoa tähän tuskaan. Selviääkö tyttö? Kuoleeko hän? APUA!
  5. Sapfo

    LINNAMÄKI - pääseekä pikkuhupi-lipulla ilman aikuista laitteisiin? KIIRE!

    Vähän ymmällä olen. Jos kahdella lapsella on (alle 120cm) on pikkuhupi-ranneke niin pitääkö minunkin ahtuatua niihin koneisiin mukaan? Olisi sylivauva mukana joten ei ole mahdollistakaan. Siis kysymys: pääsevätkö tytöt kahdestaan alle 120cm laitteisiin, tai ainakin useimpiin niistä...
  6. Sapfo

    VLCD-kokemuksia?

    Mies alkoi juuri cambridge-kuurin. Millaisia kokemuksia teillä on vastaavista (nutrilett jne.) dieeteistä?
  7. Sapfo

    Irina Björklund mainostaa Priorinia

    Hänhän on aika tarkka mihin naamansa liittää. Onko kellään positiivista sanottavaa priorinista? Mulla on raskauksien ja imetyksien jäljiltä tukkaa lähtenyt kosolti. Nyt pukkaa babyhiusta sivuilta mutta tukka on kärsinyt kovasti. Oliskohan tämä tuote taas yksi niistä jotka floppaa...
  8. Sapfo

    Jänikset järsineet omppupuut

    Voi perhana mikä näky aamulla. Jänikset olivat lumen kantamina yltäneet verkotettuihin omenapuihin ja jyrsineet niitä. Rungot on pystyssä mutta raiskattuina. Kuolivatko puut nyt? Tietääkö kukaan käasvavatko vielä tuosta? Olivat tärkeä projekti mulle|O
  9. Sapfo

    WEBASTO ja pakkaskestävyys

    Eipä lähtenyt Voyager käyntiin, ei edes webasto. Pakkasta -27. Toimiiko toi laite edes kovilla pakkasilla? Auto on pari viikkoa vanha ja pari kertaa on jo akku hyytynyt. Akku on ihan uusi. Onko kyse siitä että webasto on syönyt akun koska en ole ajanut riittävän kauan lämmityksen jälkeen? Äh...
  10. Sapfo

    Eisbärchen lämpöpussi MISTÄ SAA PK-SEUDULLA OSTAA?

    Tuli sitten hiton kylmä ja nopeasti pitää saada lämpöpussi. Ei ehdi ootella verkkokauppaa. Mistä pk-seudulla saa ostaa näitä otsikon pusseja? Stokkalla ei ollut.
  11. Sapfo

    Suositelkaa lämpöpussia!

    Kuopus 9kk nukkunut tähän asti äippämakuupussissa Brion kombeissa (koppa-osiossa). Nukkuu kaikki päiväunensa ulkona. Tarvitsen loppukeväälle/ensi syksylle lämpöpussin kun tuo koppa otetaan pois. Paksunkin lämpöpussin tarvitsen sitten ensi talveksi varmaan?
  12. Sapfo

    Lapsilukko televisiossa

    Miten tuota lapsilukko oikein asetellaan? Koodin näppäilyn jälkeen se antaa numeroita 3-18 asti ja niistä pitää valita? WTF? Mitä ne on? Ja eikö sitä lapsilukko voi kohdistaa yhdelle kanavalle vain?
  13. Sapfo

    Miten tuon käyttäjänimen arvauksen saa nollattua?

    Kun kirjaudun omalla käyttäjänimellä, saitti ikäänkuin esittää kaikki käyttäjanimi-osioon koskaan kirjoitetut aloitukset. Vahingossa olen joskus kiireessä kirjoittanut salasanani siihen ja nyt siis sekin näkyy siellä välillä. Miten tuon saa nollattua? Onko tietokoneen ongelma vai tämän...
  14. Sapfo

    Karppaajien tsemppiketju 2011

    Aloitetaan täällä uusi vuosi 2011!
  15. Sapfo

    Kausi-influenssarokotetta tyrkytetään vauvalle

    Neuvolassa siis. Mietityttää tämä sikainfu/narkolepsiahässäkkä. Ymmärrän että adjuvantti on poissa mutta silti. Vauva on 8kk ja sairastanut 3 korvatulehdusta. Lääkärin mukaan rokote voisi olla hyvä juttu meille.
  16. Sapfo

    Mistä vuokrapukki Espooseen aattona?

    Mistä te näitä pukkeja saatte oikein? Nettisivuilla on pari hassua ilmoitusta Espoon alueen pukeista, veloitus 100 euroa / 12 minuuttia. Ei helvete, en voi maksaa tuollaista summaa.. Toisaalta lapsille haluaisin pukin. Naapurit, sukulaiset ym. on poissuljettuja. Maksaa voisin 50 egeä.
  17. Sapfo

    BLOGI Kalastajan vaimo

    Löysin blogin tänään kun joku kritisoi täällä blogia. Ajattelin alkaa seuraamaan. Voisko joku ihan lyhyesti briiffata mistä tuossa on kyse? Siis suomalainen nainen asuu Norjassa kalastajan kanssa. Onko sillä joku ammatti itsellään, miten vanha se on jne? Tai jos lukee jossain sivuilla niin...
  18. Sapfo

    Annoin vauvalle vahingossa 1v sosetta

    Ihan epähuomiossa kaupassa laitettu purkki väärälle hyllylle. Vauva siis 6kk ja annoin 1v tarkoitettua lasagnea. Hyvin meni alas se muutama lusikallinen kunnes luin purkkia tarkemmin.. Mitäs tässä on odotettavissa? Mahanpuruja ainakin varmaan. Voi helkutti.
  19. Sapfo

    Missä voi mittauttaa arvonsa ja mihin hintaan?

    Haluaisin mittauttaa arvoni. Ekaksi tulee mieleen maksa ja kolesteroli. Mistäs muita kannattaa otattaa? Ja MISSÄ? Sokerirasituksessa olen jo ollut.
  20. Sapfo

    Testaa oletko homofobinen

    Homoista keskustellan nyt niin vilkkaasti että testataanpa oletko homofoobikko=) Oma tulokseni: Testin tulos: Et ole välttämättä varsinaisesti homofobinen, mutta sinua vaivaa jonkinlainen arka suhtautuminen valtavirrasta poikkeavaan seksuaaliseen suuntautumiseen. Ehkä asiaan...

Yhteistyössä