Hakutulokset

1. K

vaunula....

oletteko kyseisetä firmasta ostaneet lastenvaunuja.. oletteko olleet tyytyväisiä ostamiisin tuotteisiin
  2. K

clomeja............

10 kpl ylimääräisiä clomeja. 50mg............minna-riitta.k@luukku.com
  3. K

noloa????

juu, kakattu on, ei kivaa. Mut aika luonnollista jos täysillä ponnistaa niin jotain saa aikaseksi. Siitähän on vanha sanontakin, et ei tuu lasta eikä... Joten ei me liennetä ainoita :snotty:
  4. K

Mahan laskeutuminen

Mulla on sellanen riippureppu, et masu laskeutuu jo kovin varhaisessa vaiheessa ja sitte "mummot" povailee lapsen pian syntyvän... Sitä se ei kuitenkaan ole tarkoittanut. Eikä se ennen synnytystäkään sitten ole tietty enää miksikään muuttunut. Sillai kiva, et vauvat ei oo painanu kylkiluita eikä...
  5. K

kivuttomat supistukset

Mulla on ollu ennakoivia supistuksia kaikista kolmesta lapsesta todella paljon jo neljänneltä-viidenneltä kuulta lähtien. Silti esikoinen ja toinen menivät lasketun päivänsä yli... Mut lienee kovin yksilöllistä mitä se supistelu kertoo. Mulla se on vaan pakottanu hiljentään tahtia ja lepään...
  6. K

Neuvoja kivunlievitykseen?

Kiitti kaikille kommenteista! Tuo vesialtaan täyttäminen kuulosti juur sellaiselta mitä mul on ollu, etukäteen pitäisi asiasta soittaa :) Mul yritettiin viimesen kans sitä kohdunkaulan puuduttamista, mut siinäkin kävi niin, et ku sanoin kätilölle et alkaa tapahtua ja et hakis lääkärin sen...
  7. K

Neuvoja kivunlievitykseen?

Mitä kokemuksia teil muilla on nopeista synnytyksistä? Viimeisin vauva syntyi sillai, et 4 cm 10 cm mentiin neljällä supistuksella. Siin ei arvatenkaan ehditä tehdä kivunlievittämiseks mitään. Vai? Mun aiempikin vauva syntyi suht samaista vauhtia, täysin luomuna. Onhan se toki äkkiä ohi, mut...
  8. K

Miten pian synnytyksesi alkoi limatulpan irrottua ?

Mulla kesti limatulpan irrottua viel joitain tunteja, ennenkuin lähdin sairaalaan. Oon sellanen syöksysynnyttäjä, etten viitsiny aikailla. Neuvolaan ku silloin soitin, niin terveydenhoitaja sanoi et "jaa no se on sitten synnytys käynnistynyt" :) Eli kyl se h-hetki lähellä lienee sullakin...

Yhteistyössä