Hakutulokset

  1. Tetasha

    Kesäkuun kullanmurut , se on meidän kuukausi <3

    Onnittelut vauvautuneille minunki puolesta! :flower:
  2. Tetasha

    **** kesäkuun kullanmurut toukokuussa ****

    Voi Harhis teän piskuista...niin ihana ja pieni ja söpö ja mussukka! :heart:
  3. Tetasha

    **** kesäkuun kullanmurut toukokuussa ****

    Harhis voi älytön kuinka pienoinen toinen on! Ja niin mahdottoman söpöliini! Ihanuus :heart:
  4. Tetasha

    **Kesäkuun kullanmurut 2011** HUHTIKUUSSA

    Heippatihei! Turvotuksia on ollu välillä jaloissa, niinku esikoisen odotuksessaki. Mutta onneksi vielä aika vähäistä, ja tukisukkien käyttö on mulla auttanu jos on tuntunu et alkaa turvotteleen. Nukkumaan menen yleensä 23-00 välillä. Heräilen 8-10 välillä, riippuen ihan esikoisen...
  5. Tetasha

    **Kesäkuun kullanmurut 2011** HUHTIKUUSSA

    Merkki tähän :) susse mie vielä odottelen pakkausta, saa nähä koska tuleepi :) Tykkäsitkö sisällöstä muuten?
  6. Tetasha

    **Kesäkuun kullanmurut 2011** HUHTIKUUSSA

    Pikainen merkkaus vain tähän :) Kivat illanjatkot ja hyvät yöt :)
  7. Tetasha

    **Kesäkuun kullanmurut 2011** HUHTIKUUSSA

    Tinsku86, meillä kans oman auton osto edessä ja ei todellakaan suostuta autokauppoja lähteä tekemään jos mun isä ei ole mukana. Hän on niin mielettömän asiantunteva autoasioissa ja me ihan tampioita, niin todellakin mukaan ehdottomasti. Ja mielellään lähteekin, rakastaa autoja nimittäin :)...
  8. Tetasha

    **Kesäkuun kullanmurut 2011** HUHTIKUUSSA

    Pikainen merkkaus ennen sänkyyn kömpimistä :) Tännehän on uusia taas löytänyt tiensä, tervetuloa siis! Vielähän tuota mukaan kerkeää näin loppupuolellakin. Halinappi kylläpäs ne siellä neukussa tietää huolehtia, jos on aihetta. Tarttu vain silmään, että vähän korkeahkot paineet sulla on...
  9. Tetasha

    **Kesäkuun kullanmurut 2011** HUHTIKUUSSA

    Heippatihei! Lilylle kiitoksia uudesta pinosta. Tiiäkkö ku kirjotit tuolla maaliskuun pinossa, että yrität aukasta huhtikuun pinoa, muttet onnistunu vielä, niin mie olin ihan et woooot? Kesäkuussahan sillä on la, miksi se huhtikuisille jotain avaa ja meille ilmottaa??! :D Haha, että voi...
  10. Tetasha

    ** Kesäkuun kullanmurut 2011 ** MAALISKUUSSA

    Harhaanjohtajalle ja koko perheelle ihan hirveästi onnitteluja pienestä miehestä!! Pieni hän on kyllä, mutta aivan ihana kuulla, että silti kaikki meni hyvin ja kaikki on nytkin hyvin. Onnea tuhannesti edelleen :heart:
  11. Tetasha

    ** Kesäkuun kullanmurut 2011 ** MAALISKUUSSA

    Ja mie taas olen kokenu tuon kerhohomman oikeenki helppona. Mun mielestä on kovasti selkeämpää, että omat aiheensa on oman otsikkonsa alla, eikä ole tämmösiä tuhannen pitkiä litanioita joissa aiheet on ihan sekaisin ja itekki on ihan pää pyörällä jos esim päivään ei kerkeä käydä täällä, et...
  12. Tetasha

    ** Kesäkuun kullanmurut 2011 ** MAALISKUUSSA

    Harhaanjohtajalle voimia, jaksamista ja kaikkea hyvää! Ja Harhiksen pikkuinen, pysyhän siellä äipän masussa vielä, päivä päivältä voimistut :hug: Ambrosialle kiitos tiedosta!
  13. Tetasha

    ** Kesäkuun kullanmurut 2011 ** MAALISKUUSSA

    Päivä on hurahtanu perheen kanssa touhuillessa, siivotessa, pyykinpesussa ja ulkoillessa :) Vaan kylläpä piti taaperrella ulkoilulenkillä melkosen hitaasti! Heti alko poltteleen se kipu tuolla alavatsalla jos koitti normaalia kävelyvauhtia tallustaa ja helposti levis se kipu koko vatsalle jos...
  14. Tetasha

    ** Kesäkuun kullanmurut 2011 ** MAALISKUUSSA

    Tinsku86 kyselit kummeista. Me on kysytty mun veljeä kummiksi ja hän suostu mielellään :) Muita ei sitten ole kysyttykään, enkä tiedä kysytäänkökään. Yksikinhän riittää nykyään :) Pähkämö :wave: Pöntinen: Meillä on menny kesä- ja talviaikaan siirtymiset yleensä ongelmitta, en oo huomannu...
  15. Tetasha

    ** Kesäkuun kullanmurut 2011 ** MAALISKUUSSA

    mmilia08: Toi on muuten kamalaa, jos oot jotain kirpparilla tms katselemassa, niin joku tyyrää ittesä siihen eteen ja vie nenän edestä ne kivat jutut, mitä ite on ollu just kattelemassa! Kokenu oon, ja ei naurattanu. Hah no se kyllä kerran nauratti taas Prismassa, kattelin lastenvaaterekkiä...
  16. Tetasha

    ** Kesäkuun kullanmurut 2011 ** MAALISKUUSSA

    Jessi jep, varmaan fiksuin noin, että vaan tutut pääsee kerhoon.
  17. Tetasha

    ** Kesäkuun kullanmurut 2011 ** MAALISKUUSSA

    tamago tervetuloa vain! :wave:
  18. Tetasha

    ** Kesäkuun kullanmurut 2011 ** MAALISKUUSSA

    Mie meinasin jo tuossa toissapvänä ehdotella kans, että josko perustettais nyt jo suljettu kerho, vaikkei pienokaiset ole syntyneetkään. Kun tuntuu, että sen verran henkilökohtaisuuksia kirjotellaan ja haluttais kirjottaa, mut kun tätähän tosiaan lukee kuka vain niin.. Mutta sepä unohtu sit...
  19. Tetasha

    ** Kesäkuun kullanmurut 2011 ** MAALISKUUSSA

    Heippatihei! Sunburned kyselit neukkutädistä. Meillä on sama kuin esikoisen odotuksessakin, herttainen vanhempi nainen, mitähän hällä ois ikää...55? Tosi mukava ja hellin ottein tekee kaiken aina. Ja semmonen, jonka kanssa voi jutella tosi rennosti. Ekaa kertaa kun näin hänet, niin olin...
  20. Tetasha

    JOULUKUUN PIKKUTONTUT Maaliskuussa

    Voiii, pakko oli tulla fiilistelemään tänne. Onnea tuhannesti vasta plussanneille tuleville joulukuisille! :heart: Terkuin, Joulukuinen -09 :heart:

Yhteistyössä