Hakutulokset

  1. H

    mies tyrmäsi ajatukseni parturi-kampaamo-alasta :/

    Kyllä kampaajankin palkalla toimeen tulee. Minulla palkka n.1800-2200e kk/brutto joskus enenmänkin. Olen kuukausipalkkalainen plus lisänä provisio,eli aina vähintään tuo 1800e/kk. Teen 7,5h päivä ja vkloput vapaat,ei paha. Ja yksikään päivä ei ole samanlainen :)
  2. H

    Mitä kivaa jyväskylässä voi lasten kanssa tehdä?

    Ollaan läpikulku matkalla ja aateltiin yöpyä jyskyläss mutta onko siellä mitään kivaa lapsille?
  3. H

    Apua, tarkistetaanko tukholman risteilyllä henkkarit?

    kyllä vaan kuvalinen kela-kortti vanhentuu,takana lukee voimassa oloaika. Vikingillä ollaan menossa.
  4. H

    Apua, tarkistetaanko tukholman risteilyllä henkkarit?

    Juu ajokorttia ei ole mutta on mulla se passi joka on vanhentunut ja myös se kuvallinen kela-kortti ja henk.kortti jotka myös on vanhentunut. Eli vissiin se passi täytyy hakea pikana. Ei vaan käynyt mielessäkään että nuo kela ja henk.kortitkin on molenmat jo vanhentunut.
  5. H

    Apua, tarkistetaanko tukholman risteilyllä henkkarit?

    Passi on vanhentunut 2vkoa sitten ja kuvallinen kelakortti ja henk.kortti on myös vanhentunut. Ens tiistaina ois reissuun lähtö ja vielä kyllä ehtis pikapassin hakeen mutta tarkistaakos ne edes mitään?
  6. H

    Risteilyistä

    Ollaan lasten kanssa lähdössä Tukholman risteilylle eli tarviikos lapsille kuvalliset hen.toditukset?
  7. H

    Kylppärirempasta

    Meille pitäis tehdä kylppäriremppa ja valmiiksi hirvittä paljonko se maksaa. Eli paljonko teillä maksa kylppäri remppa,minkä kokonen kylppäri ja kestikö remppa kaun?
  8. H

    Käykö kauppa joulukuussa kirppareilla?

    Eli riittääkö kirppareilla yleensä kävijöitä joulun alla vai koluaako kaikki muita kauppoja? Kirppari pöytää ajattelin laittaa pystyyn mutta mietin vaan että joulukuussa vai tammikuussa.Tosin tammikuussa on alet...
  9. H

    päivähoitomaksuista

    olen vuorotyössä ja lapset tarvis n.12 päivää kuussa hoitopaikan,eli onko täys maksu vai onko maksu joku muu kun ei oo joka päivä?
  10. H

    Minkä kokoisia palasia teidän 10 kk vanhat syö?

    kaupan soseita en muusaa ja oma tekemäänkin jää riisit ja makaronit kokonaisina. Esim.kurkkua ja paprikaa annan isoina "tikkuina" ja hyvin saa syötyä.Hampaita ei oo vielä yhtään :o ....Tekarit tarttee varmaan kohta hommata :laugh:
  11. H

    onko tää vatsatautia vai mitä?

    Toista viikkoa jo eto olo ja väliillä pahenpi ja välillä ei ollenkaan. Muutamana iltana tullut nukkumaan mennessä hirviä hiki ja tosi eto olo mutta oksua ei tuu,kestää noin tunnin. Perheessä ei oo oksu tautia,ainakaan vielä.Flunssaa kylläkin. Onko tälläista liikkeellä?Vai onkohan jotain...
  12. H

    Kiinteiden aloittelusta vatsa kovaksi

    Meillä kans meni pe-po soseesta maha kovalle.Neiti itkun kanssa sai pikku papanoita aikaiseksi.Annoin päivän aikana luumu sosetta 3kertaa n.4teelusikkallista.Kakan autoin kuumemittarilla ja kyykky kakatin pöntön päällä,niin sai ängettyä kovan kakan pois.Kun luumu alkoi vaikuttan sitä sontaa...
  13. H

    Elovauvat 2007 vol2.

    Moi! Täällä on visin muillakin alkanut lapsoset heräileen aikaisin.Meilläkin tänään herätys jo klo.7,joo aamuhan se jo on mutta kun on tottunut noihin 9 herätyksiin.Esikkokin nukkuu melkein aina 9.Pitäis vissiin mennä itse aikaisenmin nukkumaan kun tulee valvottua aina puolelle yötä. Mellä...
  14. H

    Itkettää niin kovasti :( ei v*ttuilua tähän kiitos.

    Miten tonne Pidetään huolta kerhoon pääsee mukaan? Ois kiva jos pystyis joskus auttamaan apua tarvitsevia.
  15. H

    Elovauvat 2007 vol2.

    Minä aloitin esikoiselle soseet kaupan purkeilla ja aattelin että kun osaa jo kunnolla syödä niin alan tekeen ite.Mutta siinä vaiheessa ei äipän omat soseet enään maistunutkaan kunnolla,piti sekoittaa joukkoon purkki ruokaa. Vuosikkaana oppi syömään sit samoja ruokia meijän kanssa. Nyt...
  16. H

    Elovauvat 2007 vol2.

    Täällä ois uusi elokoinen liittymässä seuraanne jos sopii? Odotus aikana muutaman kerran seurailin teidän juttuja mutta en saanut koskaan aikaiseksi kirjoitella.Eli olen 29v ja lapset poika 04 ja neiti 4.5kk. niin ja mieskin löytyy. Kiinteitä ollaan nyt maistettu kahtena päivä ja muuten mennään...
  17. H

    Milloin lapsi hoitoon?

    Meilläkin poika on tosi sosiaalinen tapaus eikä kyllä vierasta ketään,eli uskon että hoitoon vieminen ei sinäänsä ole suuri ongelma. Mutta kun töihin lähtö lähenee niin itselle tulee pientä paniikkia että miten pärjää vaikka uskon ja toivon että kaikki menee hyvin. Minkä pituisilla hoitopäivillä...
  18. H

    Milloin lapsi hoitoon?

    Eli meillä poika lähtee tarhaan elokuussa jolloin ikää 1v4kk. Päivien pituudeksi tulee n.6h. Vähän tuo meinaa hirvittää niinkuin varmaan kaikkia vanhempia tässä tilanteessa. Milloin teillä lähtee/on lähtenyt lapsi hoitoon ja onkos sujunut hyvin? Onko ollut paljon sairasteluja tai muita ongelmia?
  19. H

    Hampaista

    Pojalla ikää 14kk ja hampaita 7.
  20. H

    Tuttipullo pois

    Meillä pullot kerralla pois kun täytti 1-v ja hyvin meni.Tupperin nokkamukista tai lasista juo . Tutin vieroitus ois kohta edessä (ikää pojalla on 1v1kk).

Yhteistyössä