Hakutulokset

  1. S

    *Helmikuun hurmaajat heinäkuussa*

    Hei kaikille! Minut voi poistaa listalta, toissa päivänä aikoi ruskea tuhrutteluvuoto ja tänään ultrassa ei enää pienen sykettä löytyny. Toivon koko sydämestäni teille kaikille hyvää odotusaikaa. Surullinen Sanni
  2. S

    *Helmikuun hurmaajat KESÄKUUSSA*

    Hei helmimammat! Ihanaa, että meitä on näin paljon täällä :) Juhannus tuli vietettyä mökillä ihan suht koht hyvässä säässä. Nyt kauhea pyykkivuori odottaa tuolla kodinhoitohuoneessa ja toista koneellista pestään. Kävin tosin tiistaina varhaisultrassa, jossa katsottiin, että raskaus on...
  3. S

    *Helmikuun hurmaajat KESÄKUUSSA*

    Elikkäs uusi ilmoittautuu. Laskettuaika menisi viimeisistä kuukautisista laskettuna tammikuun loppuun, mutta jotenkin tuntuu, että tänne puolelle kuuluisin kuitenkin. :) piipiäinen voisitko laittaa myös minulle tuon salasanan. Sanni
  4. S

    Huhtikuun haaveilijat

    Hei! Tipahdin seuraavaan kiertoon, Suuret onnittelut plussanneille :flower:
  5. S

    Huhtikuun haaveilijat

    Minna77 Mulla on kp 11/32, unohdin aivan tyystin mainita :whistle:
  6. S

    Huhtikuun haaveilijat

    Hei naiset, uusi ilmoittautuu joukkoonne:) Olen taustaillut jo tuolla maaliskuun malttamattomissa tovin ja nyt ajattelin oikein pinoutua tänne mukaan. Pikkukakkonen on ollut haaveissa jo pidemmän aikaa, mutta sitä kunnon tärppiä ei ole vielä tullut. Viime kierrosta sain r-testiin haamun...

Yhteistyössä