Hakutulokset

  1. C

    *Esikoisesta Haaveilevat*

    voi tyttokarpanen onnea hirmuisesti, kyllä tuo kosinnan kohteeksi "joutuminen" on ehdottomasti niitä elämän huippuhetkiä... täällä hirveät epätietoisuuden tunteet jylläämässä edelleen eli viime maanantai-iltana apteekin testillä nega, keskiviikko-aamuna clear bluella nega, mutta edelleenkin kp...
  2. C

    *Esikoisesta Haaveilevat*

    eli eilen oli mulla tosiaan testipäivä, apteekin raskaustestillä tuli negatiivinen.. en kyllä ymmärrä miten, on niin varma olo jo asiasta. kp 42/30-35 menossa ja menkat jääny kokonaan välistä vaan 2 kertaa elämän aikana ja sekin ylioppilaskirjoitusten aikaan.. tosin tein testin illalla enkä...
  3. C

    *Esikoisesta Haaveilevat*

    ymmärrän hei paremmin ku hyvin..........
  4. C

    *Esikoisesta Haaveilevat*

    paljon voimaenergiaa fidulle.. tosi ikävää.. en osaa edes kuvitella tuollaista tunnetta... :heart: itselläni todella hermostunut olo "jostain" syystä, maanantai eli testipäivä sen kun lähestyy ja nyt kp 39/30-35, eilen ja tänään pahoinvointia.. työkaveritkin jo kuumeilee mun puolesta, olisin...
  5. C

    *Esikoisesta Haaveilevat*

    vähän päälle parikymppinen rouvasihminen oon ja syyskuussa -08 jätettiin pillerit pois. sen jälkeen menkat lähteny tulemaan suht normaalisti, kiertopäiviä 30-35.. pariin otteeseen on luultu että tärppäsi, tehty testi ja seuraavana päivänä täti tuli, tosi tyypillistä :laugh: vaikka niin vähän...

Yhteistyössä