Hakutulokset

  1. J

    Alkuraskauden ruokahaluttomuus vs hillitön ruokahalu

    Olen vähän ihmetellytkin mihin ruokahaluni on kadonnut. Ennen raskautta se oli oikeinkin hyvä, mutta nyt tuntuu ettei jaksaisi syödä, eikä tee mieli ja siinäpä se justiinsa on kun tietää että jotain on pakko syödä. Ja alkuraskauskin oli ihan oireeton, joten en voi syyttää pahoinvointiakaan...
  2. J

    Kunpa mieheni saisi potkut

    no mutta se olikin hyvä päätös. Saitpahan miellytettyä miestäsi nyt kuitenkin.
  3. J

    Putkimieskö?

    meillä ainakin vesi tuli joskus lattialle ihan sieltä pöntön juuresta, silloinen talonmies sen kävi korjaamassa silikonilla ja kait se sitten korjaantu. En mä usko että se nyt ihan putkimiestä vaatii, mutta jonkun joka osaa hieman fiksailla. :)
  4. J

    Kunpa mieheni saisi potkut

    Mikäs siinä jos rahallisesti pärjää, eikä tarvi kohta vinkua ettei ole rahaa siihen autolla ajeluun tai kerhoihin menoon. |O Kait te voitte päittäin vaihtaa, sä haet töitä ja tienaat perheen elannon ja mies jää kotiin hoitamaan lasta ?
  5. J

    Atarax on ihana

    ataraxilla kieltämättä on väsyttävä vaikutus, mutta en mä nyt lapsilleni ehkä ihan sitä antaisi johonkin itikan pistoon. :o
  6. J

    Kuka noita ääniä oikein antaa?!? KOOP ARPONEN muka seksikkäin kesämies!

    Mä en ole kyllä koskaan nähnyt tuossa Koopissa yhtäänkään mitään. :x
  7. J

    Saako lapset omalla pihallaan huutaa puoli yhdeksältä aamulla?

    No kyllä saa omassa pihassaan vaikka ottaisi aurinkoa ilkosillaan ihan kun meidän naapuri ja huutelis rumia miehelleen ihan kun meidän toinen naapuri. Toki, jos jonkun koira ulvoisi ennen 6 pihalla, kuten taas yksi naapuri, niin siitä tulee kyllä sanomista. Mun mielestä siihen aikaan on jo...
  8. J

    Mistä "löysit" miehesi?

    Baaristahan tuo jäi kainaloon. Sen piti vaan yöksi tulla, mutta vieläkään ei ole lähtenyt. :laugh:
  9. J

    Kertokaa jokin kaunis muisto lapsuudesta/nuoruudesta!

    Kaipa se on se kun aina sateisina päivinä meillä leivottiin. oli ihana tulla koulusta kotiin sateessa kun ties että jotain on leivottu. :p Kyllä se sen verran on tarttunut että aina sateisina päivinä jos on vapaa, niin munkin tekee mieli leipoa.
  10. J

    Onko jotain ainetta,jolla sohvasta sais puhtaan??

    kannattaa käydä hakemassa se sohvan "suoja-aine" niin kaiken lian saa vain pyyhkiä pois kun on kaatunut. Se antaa siihen päälle vähän kun jonkun kalvon.
  11. J

    Miten voi olla mahdollista, että Air Francen koneessa olleen miehen kännykkä hälyytti pitkään onnettomuuden jälkeen?????Teorioita?

    miksei sitä puhelinta ole paikannettu ? eikös nykyään ne nyt paikanna vaikka mitä ja mistä. ja mihin nyt on kadonnut se koneen mustalaatikko joka aina lähettää signaaliaan muutamia päiviä ??
  12. J

    te jotka olette muuttaneet uuteen kotiin (rakentaneet, ostaneet..)

    ostimme uudet kalusteet olohuoneeseen ja keittiöön... oikeastaan vähän muuallekin, mutta suurimat hankinnat olkkariin.
  13. J

    hyvää ja helppoa ruokaa vappumökille

    salaatteja, peruna salaattia, tuore salaattia ym ja grillattavaa, pihvejä, nakkeja, makkaraa, perunaa, jotain "cocktail" tikkuja grilliin, siihen vaikka tomaattia, maissia, sipulia, jotain ja jotain. :D Ai kun mulle tulee kamala nälkä näitä luetellassa... :headwall: :D
  14. J

    kertokaa hassuja tapahtumia/kommelluksia mitä teille on väsyneenä tapahtunu?

    näki aika moni, mitä nyt ihmisiä on kaupassa 11-12 aikoihin, ja kaiken lisäks mä pyöräilin yhden kahvilan ikkunankin edestä, joka on sittarissa. Siinä tosiaan mietin monen kerran että miten nolo voi ihminen olla ja miten ihmees mä kehtaan viedä pyöräni ulos, ja mähän pokkana hyppäsin pois...
  15. J

    Johonkin tarveis NYT päästä kyläilee

    Mulle iskee kans usein tuo kyläily fiilis, varsinkin, jos kotona ois kamalasti jotain tekemistä, esim. siivous, työjutut, kouluasiat... sillon mielelläni juon kupin jos toisenkin jossain muualla kun kotona. :D
  16. J

    kertokaa hassuja tapahtumia/kommelluksia mitä teille on väsyneenä tapahtunu?

    Just toistapäivänä: Hain hesen autoluukulta ruokaa ja myyjä kysyi loppuun "tuleeko muuta?" "ei kiitos, paitsi niin, otetaan mukaan!" "niin mitä tuli?" "ei mitään, kun otetaan mukaan!" "selvä, voitte jatkaa matkaa." Huomasin asian vasta kun olin luukulla saamassa tilaustani, "otetaan mukaan..."...
  17. J

    oiskohan se aamulenkin paikka?

    Hyi ku siellä on niin kylymäkin!!!!! :x Mä en ainakaan nokkaani näytä tonne ennenkun olen saanu pannullisen kuumaa kahvia alas ja istunu tässä villatakki päällä ainakin tunnin! Sitten onkin aika mennä skrapailemaan nuo auton lasit, ne taitaakin olla hiukan jäässä... :ashamed: Mutta tule...
  18. J

    Jos pyllistät miehellesi, mitä se tekisi ?

    Ei ole hauskaa varmaan lapsen maailmasta, mutta jotenkin multa meni pokka kun luin tän... Mietein ihan tosissani jotain mies opettajaa naisopettajan takana ihan yhtäkkiä se vaan alkaa nylkyttää kun toinen on avaamassa ovea.. :D ja 20 silmäparia tuijottaa suurena kun lautaset... :laugh: :laugh:
  19. J

    2lasta jäi päiväkodin pihaan isä päihtynyt

    No minun mielestäni on ihan oikein ettei päihtyneelle vanhemmalle lapsia hoidosta "anneta". Mä en tajua noita "niin tota jos otan yhden kaljan ennen kun haen lapseni niin sitten en sitä saakkaan?! " Ymmärrän, jos jossain työtapaamisissa, lounailla ym. otetaan joskus lasi viiniä tai olutta, mutta...
  20. J

    Pitääkö oman lapsesi menestyä elämässään sinua paremmin?

    Kunhan ne vain ottaisivat opikseen asioista ja tekisivät kuten minä sanoin, ei kuten minä olen tehnyt.... =) Tietystihän se olisi mukavaa että olisivat menestyneitä omilla poluillaan, jokainen sen kuitenkin aikuisena päättää minkä suunnan elämältään ottaa.

Yhteistyössä