Hakutulokset

  1. P

    Loppuvuoden IVF/ICSI/PAS- hoitolaisia?

    Heippa kaikki. Tänään kävin sit siel lekurilla ja kävikin peikkomainen flaksi, jarrukapselin laittoon heti huomenna ja viikolla 44 olis sit jo punktio ja siirto. Huimaa, kuinka nopeasti tää lähti käyntiin. Sattui toi kierto just sopivasti tän lääkärin ajan kanssa. Olin kuvitellut että tässä...
  2. P

    Loppuvuoden IVF/ICSI/PAS- hoitolaisia?

    Täällä taas... tuttujakin on mukana viime keväältä huhti-toukokuulaisista. :hug: Meillä tulossa uusi IVF tässä syssyn aikana. Ylihuomenna mennään lääkärin pakeille suunnittelemaan uutta kierrosta. Sitten sitä tietää et mihin vaiheeseen syksyä pääsee taas tosi toimiin. :) Meillä siis...
  3. P

    Huhti-toukokuun ivf/icsi/pas-hoitolaisia pinoon?

    Ihanaa ZIN!!! :hug: :hug: Valtavan paljon onnea luomuplussasta! Ja Huurteelle myös isot onnitteluhalit. Onnea myös kaikille muille plussanneille.
  4. P

    Huhti-toukokuun ivf/icsi/pas-hoitolaisia pinoon?

    :hug: Minskalle, Kenzolle ja Pirpanalle ja Miimille Kiitokset siskot rakkaat tuestanne. Täällä alkaa jo elämä voittamaan. Eipä se itkun tuhertaminen auta, on vain suunnattava katse kohti tulevaa. Meillä hoidot jatkuu syksyllä, joten niitä odotellessa voikin nauttia tulevasta kesästä ja...
  5. P

    Huhti-toukokuun ivf/icsi/pas-hoitolaisia pinoon?

    Moi! Minutkin voi päivittää tuonne myöhemmin onnistuviin... :'( Eilen testissä se niin tuttu nega ja illalla jo alkoikin tuhrut. En käsitä kuinka tästä taas noustaan, niin pahalle tuntuu. Itketty on enemmän kuin ikinä. Onnea kaikille plussanneille, teidän ansiosta tästä selviää...
  6. P

    Huhti-toukokuun ivf/icsi/pas-hoitolaisia pinoon?

    Testi tehty aamulla ja tyylipuhdas nega :'( :'( Soittelin jo kätilölle ja sieltä yritettiin vielä tsempata kovin. Sanoi että on aikaista testata vielä (pp11) ja käski tekemään vielä testin perjantaina uusiksi. Jotenkin vain tuntuu mahdottomalta että se vielä siitä muuttuisi. Testi kun oli...
  7. P

    Huhti-toukokuun ivf/icsi/pas-hoitolaisia pinoon?

    Ensimmäiseksi Onnittelut plussanneille! Ihanaa että noin moni on saanut sen kaivatun plussan! :flower: :hug: :flower: Täällä mennään pelon sekaisin tuntein. Mahassa on jos jonkinmoista tunnetta, heikkoa menkkajuilintaa ja ihan sellaisia teräviä pistoja?! Lääkärihän sanoi että voisin...
  8. P

    Huhti-toukokuun ivf/icsi/pas-hoitolaisia pinoon?

    Zin, lähetän täältä ison lämpöisen halin :hug: . Jaksamisia teille molemmille! :'(
  9. P

    Huhti-toukokuun ivf/icsi/pas-hoitolaisia pinoon?

    Onpas täälä vilskettä, ei mun hormoonien sekoittama pää pysy enää perässä, missä vaiheessa kukin on menossa. :laugh: Tsemppiä ja peukkuja pitelen kaikille! Uusiakin on tupsahdellut mukaan pinoon, tervetuloa siis minunkin puolesta! =) Ja plussia pamahtelee tiuhaan tahtiin, ihanaa! Onnea...
  10. P

    Huhti-toukokuun ivf/icsi/pas-hoitolaisia pinoon?

    Ihan nopeasti tulin kertomaan että lääkäri soitti aamulla (säikäyttäen minut perin pohjin). Tulos oli hyvä kaksi oli lähtenyt jakautumaan ja nyt ollaan lähdössä niitä kyytiin hakemaan. Siis päädyimme lääkärin kanssa hetken pohdittuamme laittamaan molemmat kyytiin. Jännää... Pitäkää siskot peukkuja!
  11. P

    Huhti-toukokuun ivf/icsi/pas-hoitolaisia pinoon?

    Ihania uutisia täällä! :flower: :flower: :flower: ONNEA SUUNNATTOMAN PALJON KAIKILLE PLUSSANNEILLE!!! Annatte todellakin toivoa meille muillekkin. ON; meillä oli siis tänää punktio, aika simppeli homma oli. Tokikaan ei ihan kivuton, mutta lääkkeet vei kivulta pahimman terän. Nyt alkaa...
  12. P

    Huhti-toukokuun ivf/icsi/pas-hoitolaisia pinoon?

    Pikaiset terkut ultrasta. Ne kolme pampulaa siellä köllöttelivät ja voivat hienosti. Fiilikset on luottavaiset ja hyvät. Nyt ei ole enää meidän käsissä, miten tässä lopulta käy. Oikealtakin löytyi sarja, mutta siellä ei ollut elämää ollenkaan. Sunnuntai- iltana synnytyspolille ottamaan...
  13. P

    Huhti-toukokuun ivf/icsi/pas-hoitolaisia pinoon?

    Kiitos tsempistä nuuskis, mulla on myös endoa, joten saattaa olla sen tekosia tuo sarjan piiloleikki. Ja oikeassa olet, ei se määrä vaan laatu, jospa nuo kolmoset olisivat oikeita laatuyksilöitä. Toivo elää edelleen ja lippu pidetään korkealla ! ;) Kuulostaapa nuuskis noi sinun juilimisesi...
  14. P

    Huhti-toukokuun ivf/icsi/pas-hoitolaisia pinoon?

    Kiva että saadaan lisää väkeä tänne! :D Minskakin aloitteli piikit! Hienoa! Kuinkas se Zinin siirto meni? Täällä pidettiin peukkuja kovin. Rockafellalle tsemppiä jänniin päiviin, perästä tullaan... toivottavasti. :/ Mulla hiukan meinaa mieli painua matalalle, eilen oli eka...
  15. P

    Huhti-toukokuun ivf/icsi/pas-hoitolaisia pinoon?

    Kiitos Zin listan korjauksesta. Mä oon täys tumpelo koneen kanssa :headwall: Pistääkö kaikki tuon pregnylin itse? Me mennää synnytyspäivystykseen pistättämään se. En tiedä miksi sitä ei saada itse tuikata?!? Vaikka ei se sinänsä haitaa, mut jännä et eri paikoissa on erilaiset systeemit näiden...
  16. P

    Huhti-toukokuun ivf/icsi/pas-hoitolaisia pinoon?

    oops! Kuinkas sainkin noi kuvat pois tuosta listalta... Sorry. :ashamed: Tervetuloa joukkoon nuuskis80. ! Ja isosti onnea pienille kyytiläisille. :) Täällä on pistelty ja sumuteltu vuoron perään (tai siltä se ainakin tuntuu) tiistaina mennään sitten katsastamaan tilanne, että mitä on...
  17. P

    Huhti-toukokuun ivf/icsi/pas-hoitolaisia pinoon?

    Mukana menossa 11.4.2009: kaisa81: 4.ICSI, punktio 3.4, siirto 6.4, pitkä kaava pp5 jenni-juulia: 1.IVF, punktio 3.4, siirto 8.4, lyhyt kaava pp3 Möhkö-72: 1.ICSI punktio 3.4, siirto 6.4 pp5 Miimi78: 3.ICSI toukokuussa, AVA pp- jerpuska: 2.IVF:n 2.PAS 9.4 AVA pp2...
  18. P

    Huhti-toukokuun ivf/icsi/pas-hoitolaisia pinoon?

    Miimille täältä myös :hug: Kiitokset Minska sumu neuvonnasta. Toivotaan että ne tunnekuohut tasoittuisivat ja helpottaisi siltä osin. Täällä on jo helpompaa, liekö sitten itse ja ukko-kulta tottuneet näihin itkuihin vai onko ne oikeasti lieventyneet. Jokatapauksessa tuntuu jo helpommalta...
  19. P

    Huhti-toukokuun ivf/icsi/pas-hoitolaisia pinoon?

    Minska; Isot halit täältä, koita kestää. Ymmärrän ihan täysin että ottaa päähän kun tätä on odotettu niin kovasti. Mutta uskotaan että lopputulos on kaikkien näiden pettymysten jälkeen se ihan oma nyytti. Täällä meinaa pukata flunssaa päälle, ei kai se haittaa noita nenäsumuja, jos on nuha...
  20. P

    Huhti-toukokuun ivf/icsi/pas-hoitolaisia pinoon?

    Hyvää huomenta tytöt! Täällähän on jännät paikat. Piinailijoita on enempikin. Hyvä hyvä! Kiva oli lukea teidän punktio kokemuksia, hillitsi hiukan omaa pelkoa. Mä kävin eilen nollaultrassa ja sain luvan aloittaa pistelyt. Tänää sitten tujautin ekan 200 iu Puregonia mahamakkaraan. Viikon...

Yhteistyössä